Избор между E500 или C32 AMG
Started by caki, 15 Dec 2016 - 01:26:44
68 replies to this topic
#31
Posted 23 December 2016 - 18:54
Мислих, че темата е приключила и затова не съм влизал. Аз първоначално се бях насочил към E500, но това "C" много ми хареса. Ползвам ewa net където има инфо и огледах цените на ходовата част и спирачна система. Разликите като цени ,не са големи. По нататък не съм се задълбавал, но ме върнахте на първоначалния ми избор. Колкото до 500 много го харесвам просто. Добра динамика, хубав звук а и много устоичив мотор.
Благодаря на всички за мненията !
Благодаря на всички за мненията !
#32
Posted 23 December 2016 - 21:23
Какъв е проблема на AMG за семейна кола? Само не съм сигурен с газтта как се разбира...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#33
Posted 23 December 2016 - 21:39
Какъв е проблема на AMG за семейна кола? Само не съм сигурен с газтта как се разбира...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
AMG и газ.... без коментар.
#34
Posted 23 December 2016 - 21:44
За мен не е проблем да го газифицирамКакъв е проблема на AMG за семейна кола? Само не съм сигурен с газтта как се разбира...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#35
Posted 23 December 2016 - 21:57
Аз, като отявлен фен на газа, реших да се изкажа, ама ей на, явно не само аз аз не се понасям с двигател 500/AMG и газ... иначе не звучи лошо 400 коня на разхода на 140 - газа явно е бъдищито...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Edited by mradulov, 23 December 2016 - 21:58 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#36
Posted 23 December 2016 - 22:07
За мен не е проблем да го газифицирам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз не казвам че е проблем, просто е смешно.
#37
Posted 23 December 2016 - 22:14
Смешно? Само толкова ли?
Това ще е шибана древногръцка трагедия, не просто смешно... за съжаление все по-често срещано...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Това ще е шибана древногръцка трагедия, не просто смешно... за съжаление все по-често срещано...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#38
Posted 23 December 2016 - 23:01
видял съм много коли, нито една не е работила ок на газ, не бих си го причинил за 20ст. на км...
#39
Posted 23 December 2016 - 23:39
Излишно е да споря с вас всеки си има виждане но газта не е проблем а хората които я слагат дето и хептем си нямат представа от времена на впръскване и стехиометрична смес.Колко АМГта има на газ а вие нямате и карате умрел 320дизел на еднакъв разход като цена и се хвалите колко е престижен че е мерцедес и че го зареждате на бензиноколонката.Всеки търси нисък разход а някои и висока мощност АМГ не е само емблема и 500 му отстъпва поне по това че не е пригоден за спортно каране...направо го унищожавам като го подкарам.Извънградско го карам като краден и гори 38 на 100 на моя стил,ама не му издържат спирачките нежнички са.Абе всеки си знае но престиж и газ не е опция на газоколонката,но мощен автомобил и газ е петфекна комбинация,караш чудовище а харчи колкото сажди рейсинг ))
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#40
Posted 24 December 2016 - 01:05
Всеки си има виждане за нещата. Едно Е500 веднага му мятам една газ сложена от кадърни хора (много важно!!!) и си карам мощният V8 с наполовина разхода на "гъзарския" бензин. Кое му е лошото? Парите никой не ги ака, нали така? Това си е една инвестиция, която трябва да се предвиди правилно. Важно е кой колко кара и колко дълго ще държи колата.
Аз по-невиждам логиката в слагането на газ на 1.4 двигател, който се кара 3-5 км на ден, но това си е мое мнение.
Аз по-невиждам логиката в слагането на газ на 1.4 двигател, който се кара 3-5 км на ден, но това си е мое мнение.
#41
Posted 24 December 2016 - 01:40
Малко извън темата, но снимката е показателна...
Attached Files
#42
Posted 24 December 2016 - 20:10
На Ролс Ройс-а на кралицата на Англия му е монтирана газ, иначе на 500/АМГ било смешно
#43
Posted 24 December 2016 - 22:07
тоя мит и друг път съм го чувал, но надали кралицата се вози на газ защото и е скъпо горивото....
#44
Posted 25 December 2016 - 01:03
на мен пък са ми смешни снобските коментари, че било смешно и въшкарско да си купиш мощна кола и да я газифицираш..
първо, има си правилните хора, които могат кадърно да газифицарат почти всеки автомобил, за да работи дълго и безпроблемно....
второ, да газифицираш една 221-ца за 30-40к, например, не мисля, че е кощунство, или пък въшкарско поведение, понеже хубавата уредба за нея ще е 10% от стойността и .... тва да не е ферари или ролс ройс фантом.... а ако е 5,5 бензин например, разходът и в пари ще падне 2,5 пъти - я сметнете при един пробег от 40 000км годишно дали няма разлика? отделно, че тук все още сме бананова република и неща като екология и вредни емисии още са чужди.... да не говорим за предимствата, които има пропан-бутана като гориво при адекватна за конкретния автомобил система....
а ето един пример за перформанс на газ http://www.bimmertod...gas-auto-preis/
та аз лично не виждам причина да караш с 50лв/100км разход, като можеш да минеш с 20-25, освен ако не държиш да "тежкарееш" и да се похвалиш с това.... което е наистина забавното
ако говорим за Е500 - да речем разход 20/100 в града, това са 40лв + бензин и 16-17лв газ на цени във Варна в момента., т.е. 13лв/100км спестени, т.е. за един пробег от около 30 000км на година, колко правя аз, това са близо 4000лв... това са каско, гражданска, винетка и комплект нови гуми, да речем - всяка година колата си ги "изкарва" сама
относно темата - ако колегата има достатъчно бюджет, да вземе една фейсова 500 5.5 на задно, това е перфектният баланс между комфорт, возия, перформанс, поддръжка за мен - кола, която ще гори 20-22 газ при нормална употреба, ускорява за малко над 5 секунди до 100 при необходимост, и е атмосферка на задно - няма турбини, чарджъри, кулери, раздатки полуоски и дифове х2 и т.н. а и първите бройки вече са 9-10 годишни, така, че и цената ще е окей, 203ката не е кола в сравнение с 211 - достатъчно съм ги карал и двете във всичките им възможни модификации.
Edited by Marto BS, 25 December 2016 - 01:09 .
#45
Posted 25 December 2016 - 08:16
хахаха, Валката Lambo_Rambo хубаво ме поправи - явно снощи от виното не съм сметнал като хората - в горния пример икономията е 23лв/100км, не е 13.... т.е за 30 000км на година имаме спестени 6900лв, не 3900 .... с други думи, ако пробегът годишно е този и приемем, че Е500 5.5 струва 22-23х лв + поставяне на газ още 3к +, за 4 г се избива колата + газовата уредба.... за какво си говорим...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users