Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покачване на мощността при M113 5.0 V8


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 15 ноември 2016 - 18:15

Може ли негови координати. Също така ще ми кажете ли от кои модели може да се свали компресор. Предполагам всичко което е 55?

 

ТУК му профила в Базара.

Можеш за го питаш направо за това:

u1459601269443931_8.pic 


  • 0

logo-600-1002.png


#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 ноември 2016 - 19:21

Марио се казва,мисля че си изтри профила.С него трябва да се правят много точни уговорки,препоръчително на място.
Нали ти е ясно,че ако купиш АМГ мотор той няма да е нов и ще му е взета душичката може би?
  • 0

#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 15 ноември 2016 - 19:38

Марио се казва,мисля че си изтри профила.С него трябва да се правят много точни уговорки,препоръчително на място.
Нали ти е ясно,че ако купиш АМГ мотор той няма да е нов и ще му е взета душичката може би?

 

Всичко е въпрос на цена :)


  • 0

logo-600-1002.png


#19 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 ноември 2016 - 19:42

Ехее бях го забравил този герой, най-добре е да отидеш на място с черна Г класа с черни стъкла, пълна с момчета с черни тениски или черни потници, с обща маса, съвпадаща с тая на джипката :)
Не бе то човек се променя, но до преди няколко години, много колеги изказаха мнения сочещи, че въпросната личност не е много коректна.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#20 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 15 ноември 2016 - 20:08

Ехее бях го забравил този герой, най-добре е да отидеш на място с черна Г класа с черни стъкла, пълна с момчета с черни тениски или черни потници, с обща маса, съвпадаща с тая на джипката :)
Не бе то човек се променя, но до преди няколко години, много колеги изказаха мнения сочещи, че въпросната личност не е много коректна.

 

Хммм интересно, предвид това колко стока има да се правиш на тарикат... ама може нямал съм контакти с него.


  • 0

logo-600-1002.png


#21 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 15 ноември 2016 - 22:33

Марио се казва,мисля че си изтри профила.С него трябва да се правят много точни уговорки,препоръчително на място.
Нали ти е ясно,че ако купиш АМГ мотор той няма да е нов и ще му е взета душичката може би?

 

Цял мотор едва ли ще тръгна да сменям. По скоро ще дебна за Kleemann кит-а по родните и чуждестранни сайтове. Междувременно може да сложа една изпускателна система и да я закарам да я пипнат софтуерно.

Относно издръжливостта, смятам че 60-70000км все ще изкара.


  • 0

#22 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 16 ноември 2016 - 18:29

ТУК му профила в Базара.

Можеш за го питаш направо за това:

u1459601269443931_8.pic

Точно с този мотор на снимката внимавайте,защото ролката на компресора е много малка и няма нищо общо със заводската.


  • 0

#23 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 16 ноември 2016 - 21:17

А мога ли да взема само компресора и необходимите за него части и да ги сложа на моя мотор.


  • 0

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 ноември 2016 - 21:43

А мога ли да взема само компресора и необходимите за него части и да ги сложа на моя мотор.


По-рано Юли ти отговори.
  • 0

#25 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 16 ноември 2016 - 23:28

По-рано Юли ти отговори.

До колкото аз разбрах обсъдихме 2 варианта:
- специален кит на Kleemann, който ще намеря много трудно

- смяна на целия мотор.


  • 0

#26 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 17 ноември 2016 - 04:50

Няма трудни неща,свързваш се с Клеман и си купуваш всичко необходимо за твоя мотор за покачването на мощността.

   Това със смяната на мотора не е така лесно при Мерцедес.Иначе казано лесно ще сложиш компресорен мотор физически,но кой ще го управлява правилно,скоростната кутия хич няма да се зарадва на тези над 700 н.м въртящ момент и така по веригата...........


  • 0

#27 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 18 ноември 2016 - 16:26

тук изниква момента - как 300+ заводски коне са недостатъчни? ама явно се свиква....    според мен иди да ти направят една хубава генерация и с един качествени филтри, може и да живне леко, може да е неосезаемо, ама поне ще имаш и хубав звук, и си карай колата.... всичко останало като механични модификации при такива коли според мен не си струва - по-добре си продай колата, добави кинти и си вземи заводско амг .... това не е 124-ка да и вземеш за 1000лв един 3,2 м104 и нужните железа и жици към него и да го набучиш за два дена и гаааааз (образно казано е така...)


  • 0

#28 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Публикувано 19 ноември 2016 - 20:27

тук изниква момента - как 300+ заводски коне са недостатъчни? ама явно се свиква....    според мен иди да ти направят една хубава генерация и с един качествени филтри, може и да живне леко, може да е неосезаемо, ама поне ще имаш и хубав звук, и си карай колата.... всичко останало като механични модификации при такива коли според мен не си струва - по-добре си продай колата, добави кинти и си вземи заводско амг .... това не е 124-ка да и вземеш за 1000лв един 3,2 м104 и нужните железа и жици към него и да го набучиш за два дена и гаааааз (образно казано е така...)

Аз взех колата с права тръба и в момента звука е супер, но на дълъг път малко при под 160 и проходи е малко дразнещо. За щастие момчето ми даде и оригиналното гърне и сега съм си поръчал клапата малко по-долу. Въпроса ми е ако я сложа преди катализатора няма ли да живне малко като я отварям? И като цяло дайте съвет къде да я монтирам, идеята ми е да си монтирам оригиналното гърне и да контролирам дали да е тиха или щумна.

cb-018_1.jpg


Този пост е редактиран от r1der: 19 ноември 2016 - 20:30

  • 0

#29 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 20 ноември 2016 - 10:09

Погледни мнение №9 - на @Lorinser в тази тема:

http://forums.mbclub...nic-заглушител/


  • 0

#30 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 20 ноември 2016 - 20:01

Аз взех колата с права тръба и в момента звука е супер, но на дълъг път малко при под 160 и проходи е малко дразнещо. За щастие момчето ми даде и оригиналното гърне и сега съм си поръчал клапата малко по-долу. Въпроса ми е ако я сложа преди катализатора няма ли да живне малко като я отварям? И като цяло дайте съвет къде да я монтирам, идеята ми е да си монтирам оригиналното гърне и да контролирам дали да е тиха или щумна.

cb-018_1.jpg

Няма да ти живне колата ако ще да махнеш и цялата генерация ... в 99% от случаите хардуерни промени без ремап на колата водят до по-лоши показатели на мотора :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни