Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Питаме за автоматик


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 06 November 2016 - 16:01

Здравейте днес ходих да гледам една 320-ка бензин 2005-та.Като цяло колата ми хареса обаче ми направи впечатление че като дам автоматика на директна и отпусна спирачката не потегля.А като го сложа на задна и я отпусна тръгва.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 06 November 2016 - 23:22

Няма универсален отговор.

Т.е. зависи от адаптациите на кутията.

Т.е. отново... не означава, че има проблем.

 

За пример, моята не тръгваше като я купих. След смяна на маслото и ресет на адаптациите вече тръгва.


  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 07 November 2016 - 00:11

Много е относително понятие . То даже съм виждал автоматици да връщат назад S -класи го правят и пак няма проблем в скоростите . Както каза kdl зависи какви адаптации има кутията в момента .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 07 November 2016 - 08:33

Моята кутия като е на директ ако съм по обратен баир не тръгва като отпусна. В началото очаквах, че трябва да тръгва ама като се замисля няма какво да я изстреля само от кутията нагоре по баира :D


  • 0

#5 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 07 November 2016 - 14:48

Значи като се сложи на директна и отпуснеш тръгва всеки път плавно и без проблем и след това като спреш и нейска да тръгне докато не подадеш газ.Казаха ми че има някаква такава система да държи сама на спирачка да не ти се уморява крака или пък във задръстване да държи сама.Най-вероятно от нея се получава така.Защото винаги като изключиш от скорост и пак вкараш директна тръгва сама и след това явно се активира сисемата.


  • 0

#6 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 07 November 2016 - 23:53

Значи като се сложи на директна и отпуснеш тръгва всеки път плавно и без проблем и след това като спреш и нейска да тръгне докато не подадеш газ.Казаха ми че има някаква такава система да държи сама на спирачка да не ти се уморява крака или пък във задръстване да държи сама.Най-вероятно от нея се получава така.Защото винаги като изключиш от скорост и пак вкараш директна тръгва сама и след това явно се активира сисемата.

 

Задържа спирачката като натиснеш малко по-рязко педала. На арматурното табло излиза надпис HOLD. Единствено тогава задържа, ако няма надпис и не си натиснал спирачката, значи няма спирачка.

 

Другия вариант е да има асистент за потегляне при наклон. Тогава като пуснеш спирачката тя остава натисната за още 2-3 секунди, след което се освобождава.


Edited by vbogoev, 07 November 2016 - 23:57 .

  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 08 November 2016 - 08:27

.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?

 

Ако няма наклон, да. 

 

Разковничето е в трудно пропускащ филтър, количеството масло или и двете.  Другата причина може да е в изпаднал филтър ( случва се при 722.6 ). Колата е 05г., от тогава обаче започват да слагат и 722.9, там филтъра не пада в картера.

Под "изпаднал" да се разбира, излязъл от гнездото и легнал на дъното на картера. Това се случва когато гумичката на филтъра се е опекла, не уплътнява добре и фитъра пада с 2мм, лягайки на дъното на картера.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 17 November 2016 - 14:05

Здравейте колеги взех колата която си бях харесал.Обаче забелязвам че има проблем със автомата.Когато реди скоростите от ниски към високи превключва без проблем даже не се усеща кога сменя.Обаче когато да речем набия кик дауна да речем до 130 и пусна педала когато започне да връща скоростите има едно придърпване или по скоро като ритане го определям.Казаха ми че най-вероятно става върпсо или за смяна на маслото понеже така купих колата и не мисля че е сменяно скоро или за адапация на скоросите.Вие какво мислите по-въпроса дали е нещо по-сериозно или? 


  • 0

#9 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 17 November 2016 - 15:07

Може да рита от адаптации. На моята като смених маслото и изтрих адаптациите малко риташе, сега вече свикна. Та по мое мнение смени маслото филтри, букси, изтрии адаптациите и настъпвай здраво докато се обучи.


  • 0

#10 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
Garage View Garage

Posted 17 November 2016 - 20:06

Колега ако колата е на много километри и не си сигурен как е поддържана бих ти препоръчал пълна промивка на маслото, т.е. като източат старото се сипва ново, след което и то се изтака и пак пълниш с ново. Излиза по-скъпо, но знаеш че нещата са както трябва.
  • 0

#11 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 17 November 2016 - 20:57

А ако си в София ще ти кажа къде ще ти го направят добре и няма да ти излезе супер скъпо, само драсни на лично ;)


  • 0

#12 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 23 November 2016 - 14:49

Рестарирах си снощи кутията по повод проблема със придърпването при превключване.Сега трябва да карам на всички предавки от 1-ва до 5-та във рамките на 900-1800 оборота за да се адаптира кутията така ли? 


  • 0

#13 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,697 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 23 November 2016 - 14:53

Не. Карай си нормално ,тя сама ще се адаптира.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#14 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 23 November 2016 - 15:30

Колко горе долу е необходимо да я покарам за да се адаптира да знам колко да я карам и ако не се оправи да я карам към сервиза направо?


  • 0

#15 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 23 November 2016 - 15:33

Основният проблем е че и сега със новото масло пак при превключване придърпва леко.Няма записани никакви грешки.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users