Здравейте днес ходих да гледам една 320-ка бензин 2005-та.Като цяло колата ми хареса обаче ми направи впечатление че като дам автоматика на директна и отпусна спирачката не потегля.А като го сложа на задна и я отпусна тръгва.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?

Питаме за автоматик
Started by nike_33, 06 Nov 2016 - 16:01:24
34 replies to this topic
#1
Posted 06 November 2016 - 16:01
#2
Posted 06 November 2016 - 23:22
Няма универсален отговор.
Т.е. зависи от адаптациите на кутията.
Т.е. отново... не означава, че има проблем.
За пример, моята не тръгваше като я купих. След смяна на маслото и ресет на адаптациите вече тръгва.
#3
Posted 07 November 2016 - 00:11
Много е относително понятие . То даже съм виждал автоматици да връщат назад S -класи го правят и пак няма проблем в скоростите . Както каза kdl зависи какви адаптации има кутията в момента .
#4
Posted 07 November 2016 - 08:33
Моята кутия като е на директ ако съм по обратен баир не тръгва като отпусна. В началото очаквах, че трябва да тръгва ама като се замисля няма какво да я изстреля само от кутията нагоре по баира
#5
Posted 07 November 2016 - 14:48
Значи като се сложи на директна и отпуснеш тръгва всеки път плавно и без проблем и след това като спреш и нейска да тръгне докато не подадеш газ.Казаха ми че има някаква такава система да държи сама на спирачка да не ти се уморява крака или пък във задръстване да държи сама.Най-вероятно от нея се получава така.Защото винаги като изключиш от скорост и пак вкараш директна тръгва сама и след това явно се активира сисемата.
#6
Posted 07 November 2016 - 23:53
Значи като се сложи на директна и отпуснеш тръгва всеки път плавно и без проблем и след това като спреш и нейска да тръгне докато не подадеш газ.Казаха ми че има някаква такава система да държи сама на спирачка да не ти се уморява крака или пък във задръстване да държи сама.Най-вероятно от нея се получава така.Защото винаги като изключиш от скорост и пак вкараш директна тръгва сама и след това явно се активира сисемата.
Задържа спирачката като натиснеш малко по-рязко педала. На арматурното табло излиза надпис HOLD. Единствено тогава задържа, ако няма надпис и не си натиснал спирачката, значи няма спирачка.
Другия вариант е да има асистент за потегляне при наклон. Тогава като пуснеш спирачката тя остава натисната за още 2-3 секунди, след което се освобождава.
Edited by vbogoev, 07 November 2016 - 23:57 .
#7
Posted 08 November 2016 - 08:27
.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?
Ако няма наклон, да.
Разковничето е в трудно пропускащ филтър, количеството масло или и двете. Другата причина може да е в изпаднал филтър ( случва се при 722.6 ). Колата е 05г., от тогава обаче започват да слагат и 722.9, там филтъра не пада в картера.
Под "изпаднал" да се разбира, излязъл от гнездото и легнал на дъното на картера. Това се случва когато гумичката на филтъра се е опекла, не уплътнява добре и фитъра пада с 2мм, лягайки на дъното на картера.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 17 November 2016 - 14:05
Здравейте колеги взех колата която си бях харесал.Обаче забелязвам че има проблем със автомата.Когато реди скоростите от ниски към високи превключва без проблем даже не се усеща кога сменя.Обаче когато да речем набия кик дауна да речем до 130 и пусна педала когато започне да връща скоростите има едно придърпване или по скоро като ритане го определям.Казаха ми че най-вероятно става върпсо или за смяна на маслото понеже така купих колата и не мисля че е сменяно скоро или за адапация на скоросите.Вие какво мислите по-въпроса дали е нещо по-сериозно или?
#9
Posted 17 November 2016 - 15:07
Може да рита от адаптации. На моята като смених маслото и изтрих адаптациите малко риташе, сега вече свикна. Та по мое мнение смени маслото филтри, букси, изтрии адаптациите и настъпвай здраво докато се обучи.
#10
Posted 17 November 2016 - 20:06
Колега ако колата е на много километри и не си сигурен как е поддържана бих ти препоръчал пълна промивка на маслото, т.е. като източат старото се сипва ново, след което и то се изтака и пак пълниш с ново. Излиза по-скъпо, но знаеш че нещата са както трябва.
#11
Posted 17 November 2016 - 20:57
А ако си в София ще ти кажа къде ще ти го направят добре и няма да ти излезе супер скъпо, само драсни на лично
#12
Posted 23 November 2016 - 14:49
Рестарирах си снощи кутията по повод проблема със придърпването при превключване.Сега трябва да карам на всички предавки от 1-ва до 5-та във рамките на 900-1800 оборота за да се адаптира кутията така ли?
#13
Posted 23 November 2016 - 14:53
Не. Карай си нормално ,тя сама ще се адаптира.
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Posted 23 November 2016 - 15:30
Колко горе долу е необходимо да я покарам за да се адаптира да знам колко да я карам и ако не се оправи да я карам към сервиза направо?
#15
Posted 23 November 2016 - 15:33
Основният проблем е че и сега със новото масло пак при превключване придърпва леко.Няма записани никакви грешки.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users