Здравейте днес ходих да гледам една 320-ка бензин 2005-та.Като цяло колата ми хареса обаче ми направи впечатление че като дам автоматика на директна и отпусна спирачката не потегля.А като го сложа на задна и я отпусна тръгва.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-31402.jpg?_r=1480332297)
Питаме за автоматик
Започната от nike_33, 06 ное 2016 - 16:01:24
34 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 ноември 2016 - 16:01
#2
Публикувано 06 ноември 2016 - 23:22
Няма универсален отговор.
Т.е. зависи от адаптациите на кутията.
Т.е. отново... не означава, че има проблем.
За пример, моята не тръгваше като я купих. След смяна на маслото и ресет на адаптациите вече тръгва.
#3
Публикувано 07 ноември 2016 - 00:11
Много е относително понятие . То даже съм виждал автоматици да връщат назад S -класи го правят и пак няма проблем в скоростите . Както каза kdl зависи какви адаптации има кутията в момента .
#4
Публикувано 07 ноември 2016 - 08:33
Моята кутия като е на директ ако съм по обратен баир не тръгва като отпусна. В началото очаквах, че трябва да тръгва ама като се замисля няма какво да я изстреля само от кутията нагоре по баира
#5
Публикувано 07 ноември 2016 - 14:48
Значи като се сложи на директна и отпуснеш тръгва всеки път плавно и без проблем и след това като спреш и нейска да тръгне докато не подадеш газ.Казаха ми че има някаква такава система да държи сама на спирачка да не ти се уморява крака или пък във задръстване да държи сама.Най-вероятно от нея се получава така.Защото винаги като изключиш от скорост и пак вкараш директна тръгва сама и след това явно се активира сисемата.
#6
Публикувано 07 ноември 2016 - 23:53
Значи като се сложи на директна и отпуснеш тръгва всеки път плавно и без проблем и след това като спреш и нейска да тръгне докато не подадеш газ.Казаха ми че има някаква такава система да държи сама на спирачка да не ти се уморява крака или пък във задръстване да държи сама.Най-вероятно от нея се получава така.Защото винаги като изключиш от скорост и пак вкараш директна тръгва сама и след това явно се активира сисемата.
Задържа спирачката като натиснеш малко по-рязко педала. На арматурното табло излиза надпис HOLD. Единствено тогава задържа, ако няма надпис и не си натиснал спирачката, значи няма спирачка.
Другия вариант е да има асистент за потегляне при наклон. Тогава като пуснеш спирачката тя остава натисната за още 2-3 секунди, след което се освобождава.
Този пост е редактиран от vbogoev: 07 ноември 2016 - 23:57
#7
Публикувано 08 ноември 2016 - 08:27
.Попринцип не трябва ли всички автомати като пуснеш спирачката да тръгват?
Ако няма наклон, да.
Разковничето е в трудно пропускащ филтър, количеството масло или и двете. Другата причина може да е в изпаднал филтър ( случва се при 722.6 ). Колата е 05г., от тогава обаче започват да слагат и 722.9, там филтъра не пада в картера.
Под "изпаднал" да се разбира, излязъл от гнездото и легнал на дъното на картера. Това се случва когато гумичката на филтъра се е опекла, не уплътнява добре и фитъра пада с 2мм, лягайки на дъното на картера.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 17 ноември 2016 - 14:05
Здравейте колеги взех колата която си бях харесал.Обаче забелязвам че има проблем със автомата.Когато реди скоростите от ниски към високи превключва без проблем даже не се усеща кога сменя.Обаче когато да речем набия кик дауна да речем до 130 и пусна педала когато започне да връща скоростите има едно придърпване или по скоро като ритане го определям.Казаха ми че най-вероятно става върпсо или за смяна на маслото понеже така купих колата и не мисля че е сменяно скоро или за адапация на скоросите.Вие какво мислите по-въпроса дали е нещо по-сериозно или?
#9
Публикувано 17 ноември 2016 - 15:07
Може да рита от адаптации. На моята като смених маслото и изтрих адаптациите малко риташе, сега вече свикна. Та по мое мнение смени маслото филтри, букси, изтрии адаптациите и настъпвай здраво докато се обучи.
#10
Публикувано 17 ноември 2016 - 20:06
Колега ако колата е на много километри и не си сигурен как е поддържана бих ти препоръчал пълна промивка на маслото, т.е. като източат старото се сипва ново, след което и то се изтака и пак пълниш с ново. Излиза по-скъпо, но знаеш че нещата са както трябва.
#11
Публикувано 17 ноември 2016 - 20:57
А ако си в София ще ти кажа къде ще ти го направят добре и няма да ти излезе супер скъпо, само драсни на лично
#12
Публикувано 23 ноември 2016 - 14:49
Рестарирах си снощи кутията по повод проблема със придърпването при превключване.Сега трябва да карам на всички предавки от 1-ва до 5-та във рамките на 900-1800 оборота за да се адаптира кутията така ли?
#13
Публикувано 23 ноември 2016 - 14:53
Не. Карай си нормално ,тя сама ще се адаптира.
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 23 ноември 2016 - 15:30
Колко горе долу е необходимо да я покарам за да се адаптира да знам колко да я карам и ако не се оправи да я карам към сервиза направо?
#15
Публикувано 23 ноември 2016 - 15:33
Основният проблем е че и сега със новото масло пак при превключване придърпва леко.Няма записани никакви грешки.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни