Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

250td надува масло през отдушникът на картерни газовенадува масло през отдушникът на картерни газове


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 22 октомври 2016 - 18:44

Здравейте ! 

 

Имам следния проблем .В семейството ми от 6 години има Mercedes w210 250td .

Преди няколко месеца колата започна да губи масло.Отидохме при проверен майстор ,който предимно се занимава със разглобяване и сглобяване на д.в.г. 

Искам да кажа ,че преди да реша да ида до него контролно показах колата на различни майстори  ,като всеки един от тях изказа мнение ,че турбината е издухана и тя надува маслото.И така един прекрасен ден се решихме да закарам колата на въпросния майстор ,който и до ден днешен няма лош отзив във нашия град за него .И аз искам да кажа ,че е съвестно момче ,което не гледа да ти вземе парите напротив иска да помогне.

След като погледна мечока и той предположи ,че е турбо свали ми го и каза че той не може да го оправи да го занесем в специализиран сервиз.

Решихме да го занесем при УЖ най добрите в Пловдив до магазин ,,Кауфланд,, се намират. Прегледаха турбината и казаха ,че е наред взеха ми само 150 лв за профилактика ,естествено я върнаха като чисто нова.

Връщам се при моя човек ,който я монтира . Палим колата и започваме да я караме.С изненада разбирам че масло пак се губи .Така тук да кажа ,че преди време сменяхме рейка на колата защотот старата течеше и тропаше и си мислех че моторът е омаслен от нея.

Връщаме се до майсторът и му казвам ,че пак губя масло .Второто място от ,което ме обеди че губи масло колата МАСЛЕНИ сегменти.Не ми хареса но колата винаги до този момент се е държала на ниво и не е създавала ядове ,а и не е поглъщала никакви пари по ремонти тук там биалета + консумативи и гуми нищо сериозно. Сегменти ОК .Имам голяма отстъпка в една от големите вериги за авточасти .Взимам аз най скъпите ,които се оказва че се продават комплект задължително маследни + другите 2 за компресия x 5 цилиндъраJ ,купувам всички необходими гарнитури гумички за клапани и т.н и т.н за да направя всичко качествено .Взимам най скъпото за да сглобя двигателя супер.И така вадим ние Сърцето и душата на Мечо от коша и правим ремонтът.След седмица колата е готова и запалена ,а ние щастливи ,че сме го върнали към живот отново.

След точно 100 /200 км . разбирам с недоумление ,че под колата остават петна от масло .При което си мисля ,че нещо доокапва и доизгаря. Водя я пак при моя човек и се оказва ,че гарнитурата на картера не е ок.Вадим го пак тук рециклирам и съединителя за да знам че е ок така и така колата е с изваден мотор.Ремонт и пак в коша .Вече не тече и от него аз пак съм щаслив. след 100/200 км пак капе отдолу ПОЛУДЯВАМ и с 300 при пак при майсторът.Той пак си помисли ,че е турбото свали го и рекламация.Момчетата в Пловдив казват че е в ред но ако все оак много държа да ми вземат парите ше ми вземат ремонтен комплект и пари за майсторлък.Да кажа че при перката на турбината при оста не се вижда омасляване няма луфт и доколкото помня там я надували до 45 атмосфери и всичко с нея било идеално.

Тогава вече решаваме да видим защо стига масло до турбината и се омаслява.Вадим маркуча за картерните газове който идва от филтара за КАРТЕРНИ ГАЗОВЕ на капака за главата и го слагаме в една тубичка да надува картерните газове вътре.С изненада виждам ,че на седмица 2 100/200 грама масло се натряскват вътре.Купих 2 филтъра втора ръка за проба за да знам дали да си купя чисто нов ,който е оригинален Мерцедес и след отстъпка ми излиза 80 лв.И с двата филтъра пак прави също .Надува в масло по маркуча в турбото през трабата на всумкателните колектори в колекторите и БАМ в цилиндрите ,а междувременно се просмуква през въздушните маркучи на турбото и през гарнитурата на колекторът и пак КАПЕ отдолу.Не само губи масло ми и капе УЖАС !

Дайте съвет ако сте се сблъсквали с този проблем.Да купувам ли чисто новия филтър или да поткрепя третта теория на втория гуро в района ,че ми трябва 10 000 км за за да ми олегнат новите сигменти и да се напаснат за да спре да надува през тази тръба освен горещ въздух и масло. !

 

Поздрави ! Благодаря предварително !


  • 0

#2 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 октомври 2016 - 19:22

Човече поздравления за романа ,който си написал .Определено на тоя мерцедес нещо му създава налягане в картера ,но като свалихте глави , бутала . Блок и глави ходиха ли на проверки за кривини за пукнатини ? Колата пуши ли здраво отзад ?


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#3 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 22 октомври 2016 - 20:22

Приятелю ! 

Ако колата пушеше мислиш ли ,


  • 0

#4 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 22 октомври 2016 - 20:26

Така ! 

За да пиша тук явно съм направил както написах всичко което съм се сетил.Като цяло това не ми е 1ви ремонт и 1ва кола.

Това дали съм проверил главата е излишен въпрос.Не знам кой прави основен ремонт без да тества главата в специализиран сервиз да я шлайфа и да припасне клапаните .Да чувал съм за такива ремонти на ОПЕЛИ от 92г.

Технически смятам ,че горе долу съм грамотен и горе долу различавам биела от колянов вал и бутало.И както се вижда в това ,което съм изписал съм обяснил проблемът .

Мисля ,


  • 0

#5 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 22 октомври 2016 - 20:31

Така ! 

За да пиша тук явно съм направил както написах всичко което съм се сетил.Като цяло това не ми е 1ви ремонт и 1ва кола.

Това дали съм проверил главата е излишен въпрос.Не знам кой прави основен ремонт без да тества главата в специализиран сервиз да я шлайфа и да припасне клапаните .Да чувал съм за такива ремонти на ОПЕЛИ от 92г.

Технически смятам ,че горе долу съм грамотен и горе долу различавам биела от колянов вал и бутало.И както се вижда в това ,което съм изписал съм обяснил проблемът .

Мисля ,

извинявам се просто рядко пиша по форумите повече чета.Направих всичко което ми се стори смислено. Тук проблемът за мен е тънък и за това съм писал във форума.

За това искам да помоля ако е възможно да не изписваме 1000 странични проблема и да не разпъваме локуми .Моля наистина да ми пишат хора ,които са имали подобен проблем или същия или хора ,които сериозно се разбират   ремонти на д.в.г на мечок 250td.

Не искам да обидя никого просто искам да знам улягат сигменти или има нещо друго.Както казах маслото ,което се надува и се отаява в смукателните колектори е 10 /15 милиграма на ден и капка по капка ми светла лампата за маслото.Или има друг проблем.


  • 0

#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 октомври 2016 - 21:40

Ама приятелю , не се заяждам ,а питам защото 30 реда си написал никъде не видях, че си шлайфал глави и си проверявал колко е здрав блока . Няма как да знам колко си грамотен без да те познавам . Минала е през майстори ,който са я виждали на живо мислиш ли ,че ние ще преценим през форума къде точно я боли колата . Сегментите се напасват 10 000 км ,но след първите 1000 се точи маслото и се сменява , и през първите 10 000 км колата не се форсира прекомерно .Цилиндрите не са идеално кръгли за новите сегменти .


Този пост е редактиран от wertion: 22 октомври 2016 - 21:44

  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#7 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 23 октомври 2016 - 14:59

Разбирам колата е минала вече 4000 км и се кара спокойно до м/у 120 /140 без много напъване.


  • 0

#8 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 23 октомври 2016 - 15:01

Разбирам колата е минала вече 4000 км и се кара спокойно до м/у 120 /140 без много напъване.

маслото е сменено един път и продължава ! 


  • 0

#9 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 14 декември 2016 - 16:27

Дами и господа !
Все още имам масло във смукателните колектори което от там се пропива олива блока и капе.След като сложих допълнителен клапан на картерните газове .От къде идва това масло там .Как го надува.Видях  ,че EGR клапана ми е запушен с ламарина .Как маслото се надува във смукателните клапани ! Някакви предложения ? :hmm:

  • 0

#10 KNK

KNK

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    МБ W 210 E250 TD

Публикувано 07 януари 2018 - 16:00

Привет,колеги.Позволявам си да повдигна тази тема защото и аз имам подобен проблем.А именно:-омасляване във въздуховодите преди и след турбото,при смукателния колектор и пълнене на чашката на дюзата на 5 цилиндър(преди година беше само на 5 от тогава не съм свалял пластмасовия капак). Отскоро започна да ми излиза съобщение и за ниско ниво на маслото в двигателя а той е-W210, Е 250 тд,98 г.Масло в двигателя има.Чета и за този филтър/сепаратор за картерни газове,че се намира под платмасовия капак на главата на двигателя,но не ми е много ясно как трябва да изглежда когато всичко(тръбички,маркучета) там е наред.Ще се радвам ако някой помогне със съвет и снимков материал. Предварително благодаря и за много години на всички!


  • 0

#11 atanasov881

atanasov881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W21 250 td

Публикувано 21 ноември 2019 - 14:13

Този проблем така и не се реши.Колата бе продадена в това състояние . Със чисто нов като части мотор.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни