Здравейте !
Имам следния проблем .В семейството ми от 6 години има Mercedes w210 250td .
Преди няколко месеца колата започна да губи масло.Отидохме при проверен майстор ,който предимно се занимава със разглобяване и сглобяване на д.в.г.
Искам да кажа ,че преди да реша да ида до него контролно показах колата на различни майстори ,като всеки един от тях изказа мнение ,че турбината е издухана и тя надува маслото.И така един прекрасен ден се решихме да закарам колата на въпросния майстор ,който и до ден днешен няма лош отзив във нашия град за него .И аз искам да кажа ,че е съвестно момче ,което не гледа да ти вземе парите напротив иска да помогне.
След като погледна мечока и той предположи ,че е турбо свали ми го и каза че той не може да го оправи да го занесем в специализиран сервиз.
Решихме да го занесем при УЖ най добрите в Пловдив до магазин ,,Кауфланд,, се намират. Прегледаха турбината и казаха ,че е наред взеха ми само 150 лв за профилактика ,естествено я върнаха като чисто нова.
Връщам се при моя човек ,който я монтира . Палим колата и започваме да я караме.С изненада разбирам че масло пак се губи .Така тук да кажа ,че преди време сменяхме рейка на колата защотот старата течеше и тропаше и си мислех че моторът е омаслен от нея.
Връщаме се до майсторът и му казвам ,че пак губя масло .Второто място от ,което ме обеди че губи масло колата МАСЛЕНИ сегменти.Не ми хареса но колата винаги до този момент се е държала на ниво и не е създавала ядове ,а и не е поглъщала никакви пари по ремонти тук там биалета + консумативи и гуми нищо сериозно. Сегменти ОК .Имам голяма отстъпка в една от големите вериги за авточасти .Взимам аз най скъпите ,които се оказва че се продават комплект задължително маследни + другите 2 за компресия x 5 цилиндъраJ ,купувам всички необходими гарнитури гумички за клапани и т.н и т.н за да направя всичко качествено .Взимам най скъпото за да сглобя двигателя супер.И така вадим ние Сърцето и душата на Мечо от коша и правим ремонтът.След седмица колата е готова и запалена ,а ние щастливи ,че сме го върнали към живот отново.
След точно 100 /200 км . разбирам с недоумление ,че под колата остават петна от масло .При което си мисля ,че нещо доокапва и доизгаря. Водя я пак при моя човек и се оказва ,че гарнитурата на картера не е ок.Вадим го пак тук рециклирам и съединителя за да знам че е ок така и така колата е с изваден мотор.Ремонт и пак в коша .Вече не тече и от него аз пак съм щаслив. след 100/200 км пак капе отдолу ПОЛУДЯВАМ и с 300 при пак при майсторът.Той пак си помисли ,че е турбото свали го и рекламация.Момчетата в Пловдив казват че е в ред но ако все оак много държа да ми вземат парите ше ми вземат ремонтен комплект и пари за майсторлък.Да кажа че при перката на турбината при оста не се вижда омасляване няма луфт и доколкото помня там я надували до 45 атмосфери и всичко с нея било идеално.
Тогава вече решаваме да видим защо стига масло до турбината и се омаслява.Вадим маркуча за картерните газове който идва от филтара за КАРТЕРНИ ГАЗОВЕ на капака за главата и го слагаме в една тубичка да надува картерните газове вътре.С изненада виждам ,че на седмица 2 100/200 грама масло се натряскват вътре.Купих 2 филтъра втора ръка за проба за да знам дали да си купя чисто нов ,който е оригинален Мерцедес и след отстъпка ми излиза 80 лв.И с двата филтъра пак прави също .Надува в масло по маркуча в турбото през трабата на всумкателните колектори в колекторите и БАМ в цилиндрите ,а междувременно се просмуква през въздушните маркучи на турбото и през гарнитурата на колекторът и пак КАПЕ отдолу.Не само губи масло ми и капе УЖАС !
Дайте съвет ако сте се сблъсквали с този проблем.Да купувам ли чисто новия филтър или да поткрепя третта теория на втория гуро в района ,че ми трябва 10 000 км за за да ми олегнат новите сигменти и да се напаснат за да спре да надува през тази тръба освен горещ въздух и масло. !
Поздрави ! Благодаря предварително !