Моето първо AMGCL 55 AMG Kompressor
Започната от Bat Andi, 17 окт 2016 - 17:05:03
76 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 октомври 2016 - 17:05
Привет на всички,
Дойде и моя ред да скоча в дълбокото...
Първо огромно благодаря на koleto_70!!!
Той ми прати обявата, той беше подстрекателя (в най получителнип смисъл) и не напоследно място - разума при сделката.
Та бенца е хубав... със своите дребни забележки, които са в процес на отстраняване.
Първо личната ми оценката за колата: Изглежда не по - зле от сниимките. Имал е един собственик за всичките 13 години и 240000км и този човек е бил маняк. Пазил си я е истински. Дай боже повече такива италианци!
Външен вид 9,5 от 10
Интериор 9,5 от 10
Мотор и трансмисия 9 от 10
Окачване 9 от 10
Удоволствие при шофиране 11 от 10
Колата я чекнахме и в Балкан Стар в Пловдив. Нямат нищо общо като обсужване спрямо софийския. Попаднахме на доста читав диагностик, приемчика също беше разбран. Диагностика доста се позаигра с колата. Извадси списък с проблеми (предимно износваеми части по окачването) С мъка офертата на Балкан стар за отстраняване на проблемите надмина 1000 лева. Ако има интерес мога да кача скрийншот от двете. За това купе тази сума не е нещо фрапантно.
Все пак говорим за един шарнир, 4 тампона по носачите, тампон скорости и два накрайника (вътрешни)
Нещата за фиксване, извън списъка на Балкан стар са.
Спукан маркуч на въздушното охлаждане на колектора - 53 лева (само оригинален)
Износено реле на Еко помпата - 49 лева (не съм се занимавал да търся заместител)
Неработещ адекватно автоматичен капак на багажника - 0 лева (доливане на 100 грама хидравлично масло в резервоара и обезвъздушаване)
Дребна забележка на кожата на капака на жабката зад соростния лост - 70 лева (оригинален чисто нов)
Липса на къпхолдър - 205 лева (чисто нов оригинален двоен)
Дребни забележи по лайстните на грила - 400 лева (8 бр нови оригинални лайстни)
Бутона енчин стоп старт на лоста понякога засяда – 0 лева (почистване или 900 лева чисто нов)
Неработещ преден десен мигач - (Крушката е здрава, ще видя със стар-а какво става, дано не е САМ модула)
Ключе 8-10 от комплекта с инструменти липсва - 11 лева (оригинално ново)
Ксенона не свети такак както аз очаквам - 250 лева (почистване)
Отделно обслужване на:
Мотор - масло, филтри + гарнитури на капаците на клапаните и масления охладител, антифриз
скорости - масло, филтър, гарнитура и букса
ABC - промивка и смяна на масло с филтър и о - пръстени
спирачна течност и маркучи
Та до тук с неприятната част. Модела е уникален. Вървене, уещане на колата... смисленост на екстрите. Градско е брутален автомобил, като динамика и звук, извънградско и магистрала е тишина и спокойствие, до момента, в който не се натисне педала на газта повече от сантиметър.
Един чудесен автомобил за забавления. Повече впечатления нямам, защото имам едва 150км с него.
амм.... разхода, нещо за което е струдно да мислиш, докато караш тази кола, но извънградско е с литър над W220 500 4matik според борда.
IMG_7617.JPG 146,03K
53 Брой сваляния Според колконката не мога да кажа... Но на кой му пука колко харчи... важното е че изпълва душата дори
И още веднъж Текс Ники!
#2
Публикувано 17 октомври 2016 - 17:53
честито! красота!
#3
Публикувано 17 октомври 2016 - 18:10
Точно на тази и бях хвърлил око! От малък тези CL-и са ми мечта. За съжаление на този етап нямаше как да я купя, но много се радвам, че е попаднала в някой, който ще я оцени и ще се грижи за нея
Този пост е редактиран от bronc: 17 октомври 2016 - 18:12
#4
Публикувано 17 октомври 2016 - 18:11
Много яка, честито!
#5
Публикувано 17 октомври 2016 - 18:17
Браво.
Честито!
Честито!
#6
Публикувано 17 октомври 2016 - 18:44
Честито и безаварийно.
#7
Публикувано 17 октомври 2016 - 19:39
Колко е данъкът на това чудовище?
#8
Публикувано 17 октомври 2016 - 20:02
зависи от общината но около 850лв на година за 500те му кс
Този пост е редактиран от mr Big: 17 октомври 2016 - 20:03
#9
Публикувано 17 октомври 2016 - 20:24
Не е толкова зле.
#10
Публикувано 17 октомври 2016 - 20:40
Честито, Анди. Със здраве да ползваш CL-а и много безаварийни километри.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#11
Публикувано 17 октомври 2016 - 20:47
Колата изглежда страхотно. И още веднъж честито и безаварийно.
Имах идентичен случай с мигача на фара но на W203. Вместо мигача ми мигаше ляв халоген в бронята. Свалих САМ модула и в него нищо не видях изгоряло. Започнах да търся същия САМ модул в ибей, че в България тия не разбират от пари.
Междувременно ми беше счупено едно от пластмасовите рамена на стъпковите моторчета за клапите на климатика. И постоянно ми духаше в краката независимо накъде съм настроил струята. Разглобих половината табло за да сменя това счупено рамо и след като сглобих всичко и мигача тръгна от самосебе си. Или нещо съм разбутал в бушониерата като разглобявах или има някаква връзка с това, че разкачих модула за управление на фаровете, демек копчето.
Между другото щракни снимка на пича сглобил двигателя, че май и моя е сглобяван от същия човек.
Този пост е редактиран от madwifi: 17 октомври 2016 - 20:48
#12
Публикувано 17 октомври 2016 - 20:52
Честита да ти е, Анди!
Чудесен екземпляр
#13
Публикувано 17 октомври 2016 - 21:06
Честито, много хубав автомобил.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#14
Публикувано 17 октомври 2016 - 22:20
Колега честито, много безавариини!!!! Уникална красавица... потресен съм. До колкото разбрах е купена от БГ? Ако е така, значи все още се продават супер автомобили в България!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#15
Публикувано 17 октомври 2016 - 23:40
Браво Анди!
Тва се казва находка
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни