Забелязвам, че стартера завърта 2-3 пъти преди колата да запали. Това обикновено става на студен двигател, въпреки че колата стои в топъл подземен гараж. Лампата за подгряващите свещи изгасва за 2-3 секунди след като ключа е на 2ра позиция и не светва след запалване. Използвам 'автоматичния' метод на палене, т.е. след като изгасне тази лампа завъртам ключа и го пускам, а не държа докато запали. Предишния собственик ми беше споменал, че откакто са махнали и изолирали ДПФ филтъра е започнала да го прави това нещо, но според мен е по-скоро някакво съвпадение. Четох, че понякога това се получава от релето/управляващия блок на подгряващите свещи. Те самите май не са сменяни от доста време - има ли как да ги проверя?
Затруднено запалване
Започната от bronc, 17 окт 2016 - 09:54:56
77 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 октомври 2016 - 09:54
#2
Публикувано 18 октомври 2016 - 11:08
Забравих да допълня и че при студено време първите 5-10 минути излиза бях пушек от ауспусите. Мисля да сменя релето на подгряващите свещи. Четох, че има ревизии заради някакви дефекти, които дава и проблемът се решава със смяна с новата версия.
#3
Публикувано 18 октомври 2016 - 11:31
Колега , чул си някой неща , а за диагностика да си чул преди да подменяш каквото и да било ?
#4
Публикувано 18 октомври 2016 - 12:08
Като я гледахме нямаше нищо по диагностиката, освен да се е появило последните 2-3 седмици и да е съвпаднало със застудяването. Не съм тръгнал да сменям де, аз нали ти бях писал
#5
Публикувано 18 октомври 2016 - 12:12
Като я гледахме нямаше нищо по диагностиката, освен да се е появило последните 2-3 седмици и да е съвпаднало със застудяването. Не съм тръгнал да сменям де, аз нали ти бях писал
Така е , ще я видиме скоро .
#6
Публикувано 18 октомври 2016 - 13:25
По принцип тези по новите коли нямат реле като старите а си е електронен модул за по-прецизно контролиране на подгрева. Ако нещо по системата не е изправно ти светва чека на двигателя или лампата за подгрева остава светнала.
#8
Публикувано 18 октомври 2016 - 15:40
Първо прочетете дали има грешки. Хубаво е да се сменят всички свещи също ако има някаква заминала.
#9
Публикувано 18 октомври 2016 - 18:41
При тоя двигател ,ако една свещ изгори и не и обърнеш особено внимание гори целия електронен блок . Не винаги ,но погледа ми е ,че много често се получава .
#10
Публикувано 18 октомври 2016 - 21:56
Само да вметна, че в повечето случаи се оказва скъсан проводник в електронния блок. А понякога заминал транзистор. Така, че не е хубаво да се кара с изгоряла свещ. Аз така се оръсих 360лв за нов блок.
#11
Публикувано 19 октомври 2016 - 05:56
Само да вметна, че в повечето случаи се оказва скъсан проводник в електронния блок. А понякога заминал транзистор. Така, че не е хубаво да се кара с изгоряла свещ. Аз така се оръсих 360лв за нов блок.
+1
#12
Публикувано 22 октомври 2016 - 09:06
имам сьщия проблем. на диагностика нищо не показва.
може ли да е от някоя дюза , имам сьмнения и за обратната нафта.
ще пиша ако намеря проблема
#13
Публикувано 22 октомври 2016 - 09:20
Или е смотан акумулатора според мен.
#14
Публикувано 23 октомври 2016 - 06:52
не мисля, преди палене показва 12,3 V
#15
Публикувано 30 октомври 2016 - 10:37
след престои от 48 часа при 6 градуса вьншна температура- много трудно запали, след много вьртене,
след това след престои от 24 часа и пак 6 градуса вьншна температура запали нормално
някои може ли да помогне сьс сьвет
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни