Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Затруднено запалване


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 17 October 2016 - 09:54

Забелязвам, че стартера завърта 2-3 пъти преди колата да запали. Това обикновено става на студен двигател, въпреки че колата стои в топъл подземен гараж. Лампата за подгряващите свещи изгасва за 2-3 секунди след като ключа е на 2ра позиция и не светва след запалване. Използвам 'автоматичния' метод на палене, т.е. след като изгасне тази лампа завъртам ключа и го пускам, а не държа докато запали. Предишния собственик ми беше споменал, че откакто са махнали и изолирали ДПФ филтъра е започнала да го прави това нещо, но според мен е по-скоро някакво съвпадение. Четох, че понякога това се получава от релето/управляващия блок на подгряващите свещи. Те самите май не са сменяни от доста време - има ли как да ги проверя?


  • 0

#2 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 18 October 2016 - 11:08

Забравих да допълня и че при студено време първите 5-10 минути излиза бях пушек от ауспусите. Мисля да сменя релето на подгряващите свещи. Четох, че има ревизии заради някакви дефекти, които дава и проблемът се решава със смяна с новата версия.


  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 18 October 2016 - 11:31

Колега , чул си някой неща , а за диагностика да си чул преди да подменяш каквото и да било ?
  • 2

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 18 October 2016 - 12:08

Като я гледахме нямаше нищо по диагностиката, освен да се е появило последните 2-3 седмици и да е съвпаднало със застудяването. Не съм тръгнал да сменям де, аз нали ти бях писал :)


  • 0

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 18 October 2016 - 12:12

Като я гледахме нямаше нищо по диагностиката, освен да се е появило последните 2-3 седмици и да е съвпаднало със застудяването. Не съм тръгнал да сменям де, аз нали ти бях писал :)


Така е , ще я видиме скоро .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 18 October 2016 - 13:25

По принцип тези по новите коли нямат реле като старите а си е електронен модул за по-прецизно контролиране на подгрева. Ако нещо по системата не е изправно ти светва чека на двигателя или лампата за подгрева остава светнала.


  • 0

#7 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 18 October 2016 - 15:33

Това имам предвид http://www.mbclub.co...e-start-up.html
  • 0

#8 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 18 October 2016 - 15:40

Първо прочетете дали има грешки. Хубаво е да се сменят всички свещи също ако има някаква заминала.


  • 1

#9 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 18 October 2016 - 18:41

При тоя двигател ,ако една свещ изгори и не и обърнеш особено внимание гори целия електронен блок . Не винаги ,но погледа ми е ,че много често се получава .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#10 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 18 October 2016 - 21:56

Само да вметна, че в повечето случаи се оказва скъсан проводник в електронния блок. А понякога заминал транзистор. Така, че не е хубаво да се кара с изгоряла свещ. Аз така се оръсих 360лв за нов блок.


  • 2

#11 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 19 October 2016 - 05:56

Само да вметна, че в повечето случаи се оказва скъсан проводник в електронния блок. А понякога заминал транзистор. Така, че не е хубаво да се кара с изгоряла свещ. Аз така се оръсих 360лв за нов блок.

+1 


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#12 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Posted 22 October 2016 - 09:06

имам сьщия проблем. на диагностика нищо не показва.

 

може ли да е от някоя дюза , имам сьмнения и за обратната нафта.

 

ще пиша ако намеря проблема


  • 0

#13 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 22 October 2016 - 09:20

Или е смотан акумулатора според мен.


  • 0

#14 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Posted 23 October 2016 - 06:52

не мисля,  преди палене показва 12,3 V


  • 0

#15 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Posted 30 October 2016 - 10:37

след престои от 48 часа при 6 градуса вьншна температура-  много трудно запали, след много вьртене,

 

след това след престои от 24 часа и пак 6 градуса вьншна температура запали нормално

 

някои може ли да помогне сьс сьвет


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users