стига убивали бизнеса на автоджамбазите, после и сервизите имат повече работа и авточасти се продават, че и намаления и отстъпки се дават, моргите също добре поработват
цял бранш на тези коли лежи...
Posted 13 October 2016 - 10:37
стига убивали бизнеса на автоджамбазите, после и сервизите имат повече работа и авточасти се продават, че и намаления и отстъпки се дават, моргите също добре поработват
цял бранш на тези коли лежи...
Posted 13 October 2016 - 10:51
Колегата спря да пише. Чудя се скоро дали да очакваме тема колата не върви и не вдига повече от 3000 оборота.
Posted 13 October 2016 - 11:56
Колегата спря да пише. Чудя се скоро дали да очакваме тема колата не върви и не вдига повече от 3000 оборота.
Posted 13 October 2016 - 16:20
а може да се окаже и продавача на автомобила с таен опит да намери потенциален клиент
Posted 13 October 2016 - 16:59
Ако беше той поне снимката с различните стопове щеше да махне. Макар, че в началото и аз имах съмнението, че точно продавача пуска темата. Един вид да покаже колко хубава кола продава.
Posted 13 October 2016 - 21:59
Edited by wertion, 13 October 2016 - 22:00 .
Posted 14 October 2016 - 08:19
Posted 14 October 2016 - 10:29
И добре колега Рошен. Кое от всичкото коментирано в тази тема не ти хареса.
Фугите на колата са криви, окачването е много ниско, двата задни стопа по някое време са били различни. Колата има потенциала да е била такси с този двигател и този външен вид. Не ми прилича на заводски да е излезнала с този цвят.
Един приятел който си хареса така кола по снимки щото лачена го гризна същото дърво. Беше W212-ка немско такси. Явно по някое време е имала челен удар с нещо друго и джамбазите решили да го направят по-атрактивен с афтърмаркет AMG пакет. И той нашия клъвнал и я купил. И после започна филма с турбини, трудно палене, постоянно работещи перки на климатика и не знам докъде стигна
Единственото по което можеше да се познае, че е била такси беше менюто на бордовия компютър откъдето се пуска лампата на надписа ТAXI на покрива. И по VIN номер.
Posted 14 October 2016 - 12:41
Ех тия фуги които във всяка такава тема дъвкате неуморно,тотал кола правят.
Ама те и на моята кола не са както трябва и даже и на жена ми на колата не са.
Ама моята беше с оригиналната боя преди да я пребоядисам и удар от каквото и да е естество не е имала никога!!!
Ама и двете коли са близо до перфектно състояние еле пък на тези години.
А пък колко още безброй коли с не добри фуги съм виждал покрай работата ми,олеле.
На Порше Кайен с цена 100 бона предната броня беше закрепена с рапидки и фигите и бягаха ,ама иначе колата си беше перфектна.
Колата била ниска,е ми ниска е защото някой така я е направил умишлено,като не ти харесва търсиш друга.
Ама стоповете били различни,ами тази кола за тези години може десет пъти да и сменят стоповете и кво от това,строшени ли повече ще ви харесат.
Като има съмнения за такси се прави проверка по VIN и като не искаш такава бегаш.
А диагностика на днешните бъкани с електроника коли преди покупка е задължителна не пожелателна.
Твоят приятел който се е впечатлил повече от вида но колата с AMG пакета е па да го жалим ли?!
А на големите лаячи които раздават с лекота на база снимки квалификации от рода на кенеф,тотал и т.н.,е моля ви се дайте да видим и оценим вашите перфектни коли!
Много вярно казано.
Posted 14 October 2016 - 13:18
И като си видял толкова много коли кажи ми тази би ли отишъл да я видиш. Кое точно би те накарало да идеш и да я провериш.
Posted 14 October 2016 - 13:30
И стигаме до заключението, че и на теб не ти харесва тази кола и не би отишъл да я видиш поради твои си причини. Което се припокрива с мнението и на останалите колеги, че и те не биха и обърнали внимание. Но както знаем всеки влак си има пътници и тази кола някой ще я купи.
Posted 14 October 2016 - 13:45
А на големите лаячи които раздават с лекота на база снимки квалификации от рода на кенеф,тотал и т.н.,е моля ви се дайте да видим и оценим вашите перфектни коли!
За втори път същото мнение с различни думи. Хората обръщат внимание на конкретната кола и снимките й, никой не виждам да се надува с перфектната си кола.
Какво общо има състоянието на техните коли?
Какво общо има състоянието на твоята кола?
Как това подкрепя аргумента ти?
С какво помага това на човека, който пита за колата?
"Иначе"-то при перфектния Кайен струва конкретна сума пари. Тогава става перфектен. А какво намекват рапидките в бронята на кола за 100 хил. за собственика й?
Posted 14 October 2016 - 15:34
Posted 14 October 2016 - 16:12
Добре де, това с боядисването не разбирам защо е чак такъв проблем. Аз имам одрано на левия калник и ще трябва да го боядисам. Ама нито е удряно, нито нищо. Сега, може да си ходя с оригиналната боя и надраното, ама може и да го пребоядисам (качествено доколкото е възможно), защото надраното ме дразни повече. Не знам колко е възможно човек да си купи 5+ годишна кола, която да няма пребоядисван поне 1 елемент.
Edited by bronc, 14 October 2016 - 16:13 .
Posted 14 October 2016 - 16:24
Когато е качествено направена боята няма проблем. Ама има случаи където боядисания елемент видимо се различава на цвят от останалите елементи. Това няма ли да те дразни повече отколкото надраното преди това. Другото е че има случаи където боядисаното прилича все едно аз съм го боядисал с баданарката.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users