Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Сбъдването на една мечта W124


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#16 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 27 March 2017 - 15:26

Добре, мерси!


  • 0

#17 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 11 August 2017 - 13:01

Здравейте колеги! Имам един проблем свързан с гумите, или може и джантите да не са за моята кола. Та проблема е, че отпред жулят в калниците в задната част, и за това си качих оригиналните бъбреци. Размерите са следните: гуми 235/45/ а джантите са 17"8J и ЕТ37 и четирете. Колебанията са ми дали, ако сложа 215/45 ще жулят пак или пък не?!


  • 0

#18 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 11 August 2017 - 13:48

Много ниски и грозни ще станат.Борда на джантата ще излиза извън гумата.
Ако ти харесват джантите,модифицирай калниците.
Обикновенно опира в широката пластмасова лайсна.Реже се леко и се огъва с горещ въздух.

Edited by daimler1, 11 August 2017 - 14:21 .

  • 0

#19 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 12 August 2017 - 09:39

Харесват ми много, и я отварят доста. Няма ли друг вариант освен преправяне на калниците? Какво ще кажеш за 225/45 дали ще жулят пак?


  • 0

#20 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 29 June 2019 - 14:10

Здравейте! От доста време не съм писал в темата, но вече нямам избор... Значи днес ходих да ми заредят климатика с фреон, но така и не задуха студено! Човека го прегледа там пръска със пръскалка и т.н. Каза, че няма проблем със системата, зареди го със 1кг. и компресора работи, но духа топло. Като изключа компресора, духа студено, само от средните духалки. Каза ми, че проблема бил от две клапи, които се намират до акумулатора (това им било проблемно място на тези коли). Каза ми още, че преди на негова 124-ка, решил проблема със някакво кранче спирал парното или нещо от сорта... Та въпроса ми е, какво да правя? И аз ли да го мъгера с такова кранче, или има друго решение на проблема? Моля за съвет!


  • 0

#21 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 29 June 2019 - 16:24

Дуо вентил се казва това нещо. Ако не е много запечено, можеш да го отвориш и раздвижиш. Ако е тотал щета, смяна. Преди това пробвай да го байпаснеш като внимателно прегънеш маркуча пред него.
  • 0

#22 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 30 June 2019 - 13:44

Предполагам говориш за това:

Attached File  20190630_141935.jpg   152.01K   8 downloads

 

А иначе днес установихме, че тази перка изобщо не се включва:

Attached File  20190630_142109.jpg   131.06K   6 downloads


  • 0

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 30 June 2019 - 20:02

Предполагам говориш за това:
attachicon.gif20190630_141935.jpg
 
А иначе днес установихме, че тази перка изобщо не се включва:
attachicon.gif20190630_142109.jpg

Да,това е дуовентила.
А тоя дето ти гледа климатика,какво гледа че не провери перката?!
И без работеща перка в движение със скорост ще ти духа студено.
Иначе-дуовентили.
  • 0

#24 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 01 July 2019 - 11:06

Еми явно е пишман майстор, ама вече се бяхме разбрали и нямаше какво да направя! Зареди ми фреон и масло за климатика, и каза че системата е наред... А иначе, ако го сменя този дуовентил, каква е гаранцията, че ще се оправи? А и да се поправя малко, значи духа студено, като врътна да духа през духалките, и като е включен компресора, но пак само през средните. Страничните ги спирам, но към предното стъклото няма как да го спра да духа, и средните не могат да смогнат, и става Африка...


  • 0

#25 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 01 July 2019 - 11:35

Точно в дуовентила е проблемът, който описваш. Пробвай докато си пуснал климатика да работи на студено, да  го удариш с премерен удар разбира се :) , и да видим дали няма да се оправи.

От втора употреба, няма много смисъл. Намери човек, който да го разглоби и почисти.


  • 1

#26 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 01 July 2019 - 16:04

Добре, ще пробвам да го чукна леко. Мерси!


  • 0

#27 Kriso

Kriso

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    W124 E220 1994

Posted 05 October 2019 - 14:09

Здравейте колеги! Отскоро имам доста неприятен проблем с колата. Запалих я преди седмица, и точно да я изкарам от нас, и колата угасна. При повторно въртене, пали за секунда и гасне веднага. Пробвах да подам газ, но след като пусна педала отново гасне. Държах я докато загрее и включи на газ, но пусна ли педала на газта колата си гасне. Докато я държа в обороти, тресе и пуши доста от ауспуха и имам чуството, че не работят всички цилиндри. Досега не е правила такова нещо, единствено се случвало, като я паля студена от първия път гасне, но при повторно въртене няма проблеми. Друго интересно е, че като я покарам малко и спра за около 30 минути или по-малко, не винаги пали от първи път, като веднъж запали чак от третия. Моля за мнение, какъв може да е проблема. Мерси предварително!


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users