Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с компресор на CLK 200K W208


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 10 януари 2017 - 20:28

На празен ход (според мен)добре работещ дебитомер трябва да показва 8кг.ч,а при подаване на газ доста повече.


  • 0

#17 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 10 януари 2017 - 20:43

Естествено че не е. На празен ход 11кг/ч. при подаване на леко газ вдигна 13, може и повече да е било, но аз поне това видях...мисълта ми е че при следващи няколко паления на колата и няколко пробни кръгчета, не се появи като грешка. Опитвам да разбера естеството на проблема и да го отстраня с възможно най-малко пари както теб и всеки един. Ако за да ми върви колата трябва дебитомер и ламда- сменям ги, но да ги сменя и се окажа че проблема продължава...

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk

Това и ще се случи когато се мъчи човек сам а познанията не му достигат,ако някой отгатне ще е чиста доза късмет.Трябва ти човек който е на ти с това а не лаик...дебитомера при изфорсиране трябва да се качи над 380 кг на ч !
Ама сменяй си или си питай аз мога да ти изброя хилиди причини...но коя точно е трябва обстоен преглед със Стардиагноза и мултицед.Можем да намерим проблема но не по интернет...ако някой може сега е времето да се включи,аз написах достатъчно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#18 Stefan Sabev

Stefan Sabev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Е200

Публикувано 10 януари 2017 - 20:44

@chochone ти е отговорил - дебитомерът погазва малко, а и само да добавя - дебитомерът НЕ умира изведнъж. Отначало започва да отчита погрешно или дебита или температурата на входящия въздух (което се вижда на Стар ОТ СПЕЦИАЛИСТ) в следствие на което обърква ECU-то при подготвяне на горивната смес.
Ламбда сондата може да работи, но да е "ленива" и пак да обърква ECU!
Затова има сервизи и диагностициране. Ако отидеш на сервиз те могат да вземат и дебитомер и сонда за проба, а после да си ги върнат в магазина, дори да опитат на принципа на изключването, докато ти и аз като клиенти трябва да платим всичко предварително!

И аз искам да си оправя сам зъбите, ама ходя на зъболекар....


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2017 - 23:37

Само да допълня, че при подаването на газ до ламарината, ламбда сондата не играе никаква роля при смесообразуването. Тогава роля играят, температурен датчик, дебитомер, датчик температура на входящ въздух и МАП сензор. Дори и да е прецакана ламбдата. При пълна газ колата трябва да върви.


  • 1

#20 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2017 - 07:48

Здравейте,

 

Само малко актуална информация: от както направих описаната "интервенция" (да огъна "четките" в механизма на клапата) през октомври 2016 г. до сега не съм имал проблем с компресора. :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни