Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 C200 cdi EGR проблем


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 09 октомври 2016 - 12:06

Здравейте , колеги . 

Имам W203 ( t model) C200 cdi 2006 facelift -122 bhp.

 

Вчера  ,докато си карах колата изпадна в авариен режим , без да светне чек. Форсираше се до 3000 оборота и няма турбо.

Запалих , изгасих но проблема си остана.

Днес като я запалих сутринта си светна engine check.

Закарах на диагностика и се оказа от EGR клапана. Беше блокирал , свалихме го и го почистихме.

След като го раздвижихме , се оказа че има голям луфт на стержена и влизат изгорели газове вътре и блокира механичната част.

Та клапана е за смяна и гледах за нов но е 350 лв. с най-голямата отстъпка която мога да намаря.

Въпроса ми е , намерих втора употреба за около 150 лв. Отворих  го (под пластмасовата капачка) и нямаше черен нагар , тоест с по-малки луфтове е . Да вземам ли втора употреба или да събирам за нов. Също така разбрах ,че има и вариант да го премахна , но там влизам в полемиката , чип dpf remove , egr remove. Но се притеснявам от този вариант.

Бихте ли ми казали , дали моя може да се ремонтира , да слагам нов ли , втора употреба или да го махам с чип.

Също така , днес изписа и грешка charge pressure is too high ,  на което според майстора може да е мап сензор .Можете ли и за тази грешка да дадете съвет.

Сега след почиставането колата върви горе долу като преди , но на диагностиката се вижда че EGR-а не затваря напълно.

Моля някои ако е имал подобни проблеми да драсне два реда.

Благодаря предварително.


Този пост е редактиран от Veli4ko: 09 октомври 2016 - 12:18

  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 09 октомври 2016 - 15:12

Аз бих взел нов, ако твоят не може да се ремонтира качествено и евтино. За съжаление не съм наясно, дали може да се поправи.

Втора ръка не знаеш колко време ще те изкара. Като сметнеш и парите за работата и в двата случая, разликата в цената относително намалява. :)

А със софтуерно вмешателство (едва ли ще е безплатно) пак ще дадеш едни пари и ще имаш още по-малко контрол върху това, какво се случва с колата ти.


  • 0

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2016 - 16:16

Най-добрия вариант е или да се смени с нов. Или да се премахне изцяло. Но в случая с премахването е тънък, че там трябва да го направи някой качествено а не да ти свалят чипа и да ползват програма като ECUSAFE или Volta


  • 1

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2016 - 16:35

ЕГР-а успешно се премахва ,но парите които ще дадеш граничат с тези за нов . А втора употреба няма смисъл , никой не знае колко ще караш с него .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 09 октомври 2016 - 19:27

Колеги може би ще търся читав втора употреба за към 100-150 лв. пък колкото изкара. Отделно за труд и монтаж пари няма да давам така че риска е оправдан според мен . Чудя се на моя после да не го закарам на стругар да ми направи нови втулки и ако стане да го оставя за back up. Монтажа и демонтажа е сравнително лесен на два болта е. Въпроса е до колко вредно е за колата да караш с проблем ,може ли да се запуши dpf-a
  • 0

#6 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Публикувано 14 ноември 2016 - 12:16

Колега само развиваш двата болта ,и го вадиш ли?

А след почистването иска ли някаква настройка ?


  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 ноември 2016 - 12:21

Колега само развиваш двата болта ,и го вадиш ли?

А след почистването иска ли някаква настройка ?

 

Два болта викаш и излиза, еми ако не излезе к'во правим?

Знаеш ли колко такива съм слушал :)


  • 0

logo-600-1002.png


#8 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Публикувано 14 ноември 2016 - 12:35

Та затова питам ,лесно ли се сваля. За да няма после :cray

Защото моя блокира но ,след кратко каране се оправи, и ми мина през акъла да го сваля и почистя.


Този пост е редактиран от plam+: 14 ноември 2016 - 12:39

  • 0

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 ноември 2016 - 12:41

Та затова питам ,лесно ли се сваля. За да няма после :cray

Защото моя блокира но ,след кратко каране се оправи, и ми мина през акъла да го сваля и почистя.

 

Аз поне досега не съм имал късмета да развия двата болта и да излезе....


  • 0

logo-600-1002.png


#10 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 ноември 2016 - 16:12

Развиваш два болта и го вадиш ако е свалян вчера... Ако се е задръстил и е загряван и изстивал 10-20-50к км се приготви да се бориш да го вадиш! Ако нямаш опит, инструменти и/или късмет, ще минеш на варианта с чука и накрая ще го вадиш на парчета :D


  • 0


#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 ноември 2016 - 16:47

Развиваш два болта и го вадиш ако е свалян вчера... Ако се е задръстил и е загряван и изстивал 10-20-50к км се приготви да се бориш да го вадиш! Ако нямаш опит, инструменти и/или късмет, ще минеш на варианта с чука и накрая ще го вадиш на парчета :D

 

:D


  • 0

logo-600-1002.png


#12 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2016 - 16:51

А моя си се извади с развиване на двата болта и няколко пъти повтарянето на магическото заклинание "е сега ти е*ах мамата" :D


  • 1

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 ноември 2016 - 17:37

А моя си се извади с развиване на двата болта и няколко пъти повтарянето на магическото заклинание "е сега ти е*ах мамата" :D

 

При теб е по-различно :)


  • 0

logo-600-1002.png


#14 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2016 - 18:38

Няма никаква разлика. При мен даже е по-ебано, защото трябва да се разкачи горивния филтър за да имаш достъп до EGR-a.


  • 0

#15 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2016 - 19:27

Само с магическите думи се работи там  :rofl


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни