Здравейте , колеги .
Имам W203 ( t model) C200 cdi 2006 facelift -122 bhp.
Вчера ,докато си карах колата изпадна в авариен режим , без да светне чек. Форсираше се до 3000 оборота и няма турбо.
Запалих , изгасих но проблема си остана.
Днес като я запалих сутринта си светна engine check.
Закарах на диагностика и се оказа от EGR клапана. Беше блокирал , свалихме го и го почистихме.
След като го раздвижихме , се оказа че има голям луфт на стержена и влизат изгорели газове вътре и блокира механичната част.
Та клапана е за смяна и гледах за нов но е 350 лв. с най-голямата отстъпка която мога да намаря.
Въпроса ми е , намерих втора употреба за около 150 лв. Отворих го (под пластмасовата капачка) и нямаше черен нагар , тоест с по-малки луфтове е . Да вземам ли втора употреба или да събирам за нов. Също така разбрах ,че има и вариант да го премахна , но там влизам в полемиката , чип dpf remove , egr remove. Но се притеснявам от този вариант.
Бихте ли ми казали , дали моя може да се ремонтира , да слагам нов ли , втора употреба или да го махам с чип.
Също така , днес изписа и грешка charge pressure is too high , на което според майстора може да е мап сензор .Можете ли и за тази грешка да дадете съвет.
Сега след почиставането колата върви горе долу като преди , но на диагностиката се вижда че EGR-а не затваря напълно.
Моля някои ако е имал подобни проблеми да драсне два реда.
Благодаря предварително.
Този пост е редактиран от Veli4ko: 09 октомври 2016 - 12:18