Производство на SL R129 в САЩДа или не.
Started by daimler1, 30 Aug 2016 - 14:33:30
99 replies to this topic
#91
Posted 24 March 2018 - 21:11
Нещо не ми дава да си довърша,а и ми меши снимките.Не мога да де справя
Sorry, you don't have permission for that!
Sorry, you don't have permission for that!
#92
Posted 24 March 2018 - 22:57
Явно ще трябва да пиша на ново.
След сваляне на гумите се напръскват дупките на диска обилно с очистител(ВД),както накладките и двата болта които държат спирачните апарати.
След това се избиват щифтовете които държат накладките,издърпва се датчика и се вади буксата му.
Сваля се пружината.
С права отвертка(който няма спец.скоба)се натискат накладките,за да се отворят максимално буталата на апарата.
Вадят се.
Развиват се двата болта от вътрешната страна които държат апарата, като се внимава при втория.
Апарата се закача за горния носач посредством ластик, въже ,тел, за да не се нарани спирачния маркуч.
Развива се с торк болтчето което държи диска. С леки почуквания се отлепя и той.
Почиства се фланеца с телена четка и след това със шкурка от ръжда и отлагания,след това се намазва с медна грес и се поставя новия диск с новото болтче.
Натяга се на 25 Н/М,за тези които имат динамометричен ключ
Фиксира се спирачния апарат,като върховете на болтовете се намазват с “Локтайт” и се натягат на 115 Н/М Отново се проверяват буталата да са в прибрано положение.
Мажат се гърбовете на накладките с медна грес и се поставят на място.
Пъха се единия шпленд,поставя се пружината,притиска се и се поставя другия.
След това се напъхва датчика за изн.накладки и се включва буксата му.
Проверява се как се върти диска,да не опира в предпазния щит.
Проверява се нивото на спирачна течност,затваря се капачката.
В общи линии е това.
Attached Files
#93
Posted 24 March 2018 - 23:24
Защо откачаш акумулатора?Според мен е безмислено.
#94
Posted 24 March 2018 - 23:28
Защо откачаш акумулатора?Според мен е безмислено.
Защото колата е със СБЦ спирачки. Ако нямаш стар да ги деактивираш може да останеш без пръсти.
#95
Posted 25 March 2018 - 08:40
Браво за темата, Тоше! И аз винаги съм бил доволен от Ате, няма свирене, няма вибрации.
#96
Posted 25 March 2018 - 08:41
Защото колата е със СБЦ спирачки. Ако нямаш стар да ги деактивираш може да останеш без пръсти.
Благодаря за помощта по подредбата на снимките!
#97
Posted 20 August 2020 - 13:59
Колега пусни малко инфо за звяра, още ли го караш, още ли ти носи радост и малко впечатления след 2 години шофиране на sl 500..
#98
Posted 20 August 2020 - 14:34
Всъщност годините станаха четири
Кефя му се всеки път като на нова кола...като го карам през две-три седмици...
Ами супер е,не знам какво друго да пиша.
Миналата пролет му сложих едни АМГ 18” джантички и така...
Кефя му се всеки път като на нова кола...като го карам през две-три седмици...
Ами супер е,не знам какво друго да пиша.
Миналата пролет му сложих едни АМГ 18” джантички и така...
#99
Posted 20 August 2020 - 14:57
Мислих че нямам снимки с новите,но намерих фотосесия
Attached Files
#100
Posted 20 August 2020 - 20:30
Много мъжкарска кола. Браво.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users