Добър вечер на всички, явно тука за няколко дни докато мен ме е нямало са станли спорове... Искам само да кажа че исках дизел да взема чел съм много за МБ, знам че 350тд не го хвалят но както съм посочил по-горе ЗАПОЗНАТ СЪМ с инфото какво трябва и не да взема. 300тд имаше 1-2 които отидох бяха гробници, гледах 2 ес500 пак външен вид и кожа добре но като цяло гробница... за това тази която съм е показал я взех от познат такава каквато е ...
Само да кажа на колегите СЪСТЕЗАТЕЛИ да бъда точен, не съм я взел за състезания колата я карам събот и неделя само на дълго, лично не ме бърка че ще карам по магистралата с 130 или 120 .. а пак някой ще ме задмине с 150 ... лично съм ги преживял годините с БЪРЗИ КОЛИ, относно да задмина кола или тир... повярвайте не е толкоз тромава...
Мисля че направих грешка че пуснах тема с толкоз детайли. Просто исках да опиша колата какво искам да направя с нея и за какво я взимам и едва ли не като ФОРУМ тук да има сбирки кафета и тем подобни... ако греша кажете да трия вс теми и да не се занимавам с глупости по бг форумите...
Относно темата, ETS i ABS лампите се оказаха че датчика на предно ляво колело е бил проблемен , с малко почистване и и козметика ... няма никакви проблеми , с това и листа с нещата намаляват за 2 дни минах около 1000км , мога да кажа че е дала разход около 9 ... при което е има каране в града седене на на място с климатик ....
Също така ходих при бай Весо който беше доста любезен и ми показа още един проблем, кабелите на подгряване на свещите бяха толкова зле че направих цялата инсталация наново , и така или иначе се занимавах с кабелите реших всичко което около двигатела и което е кабел да се направи с чисто нови...
Филтъра на купето също така го смених такаче още едно нещо от листа се махна ...
Тези дни идва ред и на автопилота да го погледна може да е нещо дребно, също така да оправа вакума на предните врати ( проблема е локализиран просто трябва да махна корите на вратите...)
Понеже нечетох всички спорове, какво ви интересува че 350тд харчи много.. нали харчи на мен не ми сипвате нафтата Вие.. невиждам проблем в това всеки да казва мнение но да пусна тема и да почнете да сте негативни... сигорно ще бъде и последната тема ... относно повече снимки сега ще приложа...
Понеже нямам много сними прилагам само тази ... обещавам че ще я снимам подробно и ще я кача ...
Ето няколко снимки на кабелите които смених с чисто нови ... ( нова инсталация .. мислех да пусна нова тема с обеснение как и какво съм направил и кои ми помага но се отказах. Ако на някой му трябва добър жичкаджия да пише ..)
От тук тръгнаха повечето неща които си мислех че ще трябва много време и пари за да се оправят... тези кабели на подргяването бъркаха датчика на темература на таблото и някой път показваше правилно някой път по високи градуси.. също така забелязах след като сменихме почти цялата инсталация и почистих датчика на абс-а на предно ляво колело... никога повече не светна лапмата ( 1000км каране през дупки магистрали и нямаше никъкви проблеми)
Също така понеже като взех колата централната конзола на климатика и на скоростния лост ( махагона беше облепен с фолио карбоново) и много ме дразнеше махнах фолиото на централната конзола и се оказа че не е толко зле , но така или иначе закупих втора ръка без забелешки ще я сложа пак тази ще се опитам да я реставрирам и подаря на човек в нужда... обаче като махнах фолиото на скоростния лост и ми стана зле , след дълго търсене намерих от лондон (понеже живях там 6-7 години и имам доста познати с ретро коли ми помогнаха да намеря и в момента очаквам дървото но временно направих това нещо с фолио имитация на дърво което се получи доста добре и ще издържи докато дойде оригиналната която няма напукано и др забележки.) едно една снимка също ...