W211 facelift или W212 около 2010
Започната от vbogoev, 15 авг 2016 - 11:26:58
228 мнения по тази тема
#136
Публикувано 23 септември 2016 - 06:13
Е каква Мазда комби при това положение.
То си е някакво спорт изпълнение, красиво е спор няма, но едва ли може да предложи място, за да возиш домашни любимци.
И ако поръчаш нова кола, дали ще дойде до средата на другия месец. Само ако имат някоя налична, но там ще трябва да се съобразяваш с на някой друг вкуса, точно както втората употреба.
То си е някакво спорт изпълнение, красиво е спор няма, но едва ли може да предложи място, за да возиш домашни любимци.
И ако поръчаш нова кола, дали ще дойде до средата на другия месец. Само ако имат някоя налична, но там ще трябва да се съобразяваш с на някой друг вкуса, точно както втората употреба.
#137
Публикувано 23 септември 2016 - 08:47
Как 80К пари за Октавия бре!?!
Ти провери ли да не са ти оферирали и две Фабии в багажника, вместо резервно колело?
Най-скъпата Октавия Комби по ценова листа е 61К и спокохно можеш да я пазариш за към 55К. Кой ти я даде тая цена от 80К и за какво?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Ти провери ли да не са ти оферирали и две Фабии в багажника, вместо резервно колело?
Най-скъпата Октавия Комби по ценова листа е 61К и спокохно можеш да я пазариш за към 55К. Кой ти я даде тая цена от 80К и за какво?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 23 септември 2016 - 08:48
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#138
Публикувано 23 септември 2016 - 09:15
Аз не съм Плевенчанин но често съм из района и познавам много хора там. Твърде вероятно е този 211 да е на реални км. но тези пичове обикновено внасят ударени коли, които оправят на място. Имай едно на ум ако ходиш да я гледаш. Ако имаш нужда от съдействие съм насреща.
#139
Публикувано 23 септември 2016 - 13:21
Къв автора на темата ... с неговия ориентировъчен бюджет и изисквания аз лично бих взел 212-ка комби. Ако трябва и с малък потребителски кредит. Не можах да разбера и какво точно не ви харесва на тази кола. Таблото и целия интериор са в пъти-по привлекателни от 211-ката освен ако не си падате яко по ретро излъчване. Както и най-новата Е-класа с двата компютъра е още по-яка но да не се откланяме
А предвид че търси комби - та те са повече и по-евтини от седаните, особено при моделите от клас лимузина. Това винаги ме е ядосвало, защото комби не искам да виждам и на снимка
Имах удоволствието да се повозя за малко на 212 и то с най-мизерния дизел и честно казано откъм возия и интериор колата ми оправда очакванията. Не съм я карал обаче.
#140
Публикувано 23 септември 2016 - 21:08
Визуално е супер, окачването е в пъти по добро от слабото окачване на 211.
Интериора не ми харесва, гадна евтина пластмаса наподобяваща средно ниво опел, същото е и при 204 хубаво е че бързо се отказаха от товс и 213 е на ниво.
Интериора не ми харесва, гадна евтина пластмаса наподобяваща средно ниво опел, същото е и при 204 хубаво е че бързо се отказаха от товс и 213 е на ниво.
#141
Публикувано 23 септември 2016 - 22:27
Как 80К пари за Октавия бре!?!
Ти провери ли да не са ти оферирали и две Фабии в багажника, вместо резервно колело?
Най-скъпата Октавия Комби по ценова листа е 61К и спокохно можеш да я пазариш за към 55К. Кой ти я даде тая цена от 80К и за какво?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Моя е грешката, Октавията наистина излиза към 61к. Толкова варианти вече съм гледал, че съвсем съм се объркал. Доста напрягащо е тва търсене на хубава кола...
Аз не съм Плевенчанин но често съм из района и познавам много хора там. Твърде вероятно е този 211 да е на реални км. но тези пичове обикновено внасят ударени коли, които оправят на място. Имай едно на ум ако ходиш да я гледаш. Ако имаш нужда от съдействие съм насреща.
Ще се чуя в понеделник с човека направо вторник да ходя да я гледам. И да е ударена, ако е оправена като хората няма проблем. Както каза 1 съфорумец - неударена кола втора ръка няма.
Къв автора на темата ... с неговия ориентировъчен бюджет и изисквания аз лично бих взел 212-ка комби. Ако трябва и с малък потребителски кредит. Не можах да разбера и какво точно не ви харесва на тази кола. Таблото и целия интериор са в пъти-по привлекателни от 211-ката освен ако не си падате яко по ретро излъчване. Както и най-новата Е-класа с двата компютъра е още по-яка но да не се откланяме
А предвид че търси комби - та те са повече и по-евтини от седаните, особено при моделите от клас лимузина. Това винаги ме е ядосвало, защото комби не искам да виждам и на снимка
Имах удоволствието да се повозя за малко на 212 и то с най-мизерния дизел и честно казано откъм возия и интериор колата ми оправда очакванията. Не съм я карал обаче.
Няма читави в момента за съжаление в България. Ще ходя да гледам тая W211 и ако не ми хареса нещо има 1 212 в Simauto тя ще е следващия вариант.
#142
Публикувано 23 септември 2016 - 23:20
#143
Публикувано 24 септември 2016 - 09:50
Колега, окачването ми е на 160хил карани в Бг и не е мръднало нищо досега (може би лек луфт в рейката)Визуално е супер, окачването е в пъти по добро от слабото окачване на 211.
Интериора не ми харесва, гадна евтина пластмаса наподобяваща средно ниво опел, същото е и при 204 хубаво е че бързо се отказаха от товс и 213 е на ниво.
Относно пласмасарията.... Ето снимка на таблото ми, ако искаш пластмаса купуваш си такава, ако искаш друго - избор има.
#144
Публикувано 26 септември 2016 - 13:09
Утре ще ходя в Плевен да я гледам 211, която постнах по-горе(http://www.mobile.bg/11472232439798757). Ако всичко мине добре ще се прибера с нея.
Говорих с човека, той каза, че я е регистрирал вече колата, защото му се налагало да ходи до Гърция, а неговата била в сервиз и я избрал нея. Твърди, че е перфектна естествено(надявам се да е така). Карал със 160-170 и му давало разход към 9. Колата има само 1 ключ. Като гледам има печка, тя не би ли трябвало да има отделно дистанционно или как стоят нещата? Не съм имал кола с печка до сега. И колко струва ново такова? Със сигурност ще трябва да си извадя нов ключ, че само с 1 не е на добре. Боядисвал е преден капак и предна броня заради камъчета, твърди, че не е удряна колата.
Не успях да намеря някой да ми препоръча сервиз в Плевен и си запазих час в този: http://tehnoekip-avto.com/. Ако някой има наблюдения към друг по-добър да казва до утре.
Като е с тоя брабус по-голям ли е шанса турбото или двигателя да сдадат багажа по-скоро или като е правено от хора, които знаят какво правят, няма проблем? Еърматик-а има ли как да се разбере в какво състояние е точно? В Балкан Стар преди 2 седмици като карах 212-ката ми направиха проверка на стенд, а сега тия от този сервиз ми казват, че като е Еърматик стенда няма да помогне с нищо, нямало как да се разбере от стенд. Вече не знам на кой да вярвам.
Този пост е редактиран от vbogoev: 26 септември 2016 - 13:18
#145
Публикувано 26 септември 2016 - 13:51
Не е твоята кола това, освен ако не метеш пари по улицата. Много глупости ти е наговорил търговеца, не му вярвай.
Бързаш с покупката, би било добре да действаш по спокойно, не е лоша колата, за година поне още 3000-5000 ще лапне, поносимо е, ама твойто спокойствие и мир със себе си колко струва. W211 остаря и се изхаби, аут ъф ордер си е от всякъде. Заложи на новото, само ако спокойствието и безгрижието са ти най голям приоритет, разбира се.
Това е мое мнение, а аз съм много прост човек, важното е ти как ще се чувстваш и какво ще те радва.
Успех.
#146
Публикувано 26 септември 2016 - 13:56
Попитай какво точно е "тунинговано " по колата , че като гледам май малко са пресилени тези 280 коня . Иначе изглежда добре , за печката трябва да имаш отделно дистанционно.
#147
Публикувано 26 септември 2016 - 14:02
За еърматика е бил прав, той подлежи само на диагностика със Star Diagnostigs и на специален стенд който има само във Балкан Стар.
#148
Публикувано 26 септември 2016 - 14:03
Не е твоята кола това, освен ако не метеш пари по улицата. Много глупости ти е наговорил търговеца, не му вярвай.
Бързаш с покупката, би било добре да действаш по спокойно, не е лоша колата, за година поне още 3000-5000 ще лапне, поносимо е, ама твойто спокойствие и мир със себе си колко струва. W211 остаря и се изхаби, аут ъф ордер си е от всякъде. Заложи на новото, само ако спокойствието и безгрижието са ти най голям приоритет, разбира се.
Това е мое мнение, а аз съм много прост човек, важното е ти как ще се чувстваш и какво ще те радва.
Успех.
Ако визираш W211 като цяло на мен ми харесва и съм ок да карам още някоя друга година този модел. Ясно ми е, че ще се налеят в началото няколко хиляди, но каквото и да взема, все ще трябва да се налее... Ако имаш нещо в предвид обаче конкретно за тази бройка е друг въпрос.
Попитай какво точно е "тунинговано " по колата , че като гледам май малко са пресилени тези 280 коня . Иначе изглежда добре , за печката трябва да имаш отделно дистанционно.
Каза, че имало чип тунинг в брабус, имал и всички документи за това.
#149
Публикувано 26 септември 2016 - 14:24
... Ако имаш нещо в предвид обаче конкретно за тази бройка е друг въпрос.
Нямам нищо предвид конкретната бройка. Живота и Парите са си твой. Ти решаваш.
Каза, че имало чип тунинг в брабус, имал и всички документи за това.
Никой чип тунинг не води до добро, най малко за скоростната кутия. Всеки иска да кара 2.8 със силата на 5.5 ама обикновено не се получава точно така и е за сметка на нещо друго.
#150
Публикувано 26 септември 2016 - 14:28
Чип тунига на Brabus обикнвенно представлява един piggy-back контролер който се връзва паралелно с ECUто. И просто контролира инжекторните времена.
https://www.olx.bg/a...html#8ea7a1b5c4
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни