W211 facelift или W212 около 2010
Започната от vbogoev, 15 авг 2016 - 11:26:58
228 мнения по тази тема
#121
Публикувано 22 септември 2016 - 09:07
И аз тази година бях решил да сменям 211 ката, гледах доста 212 ки но това не е моята кола, лично за мене вътре не е мерцедес. Сега се оглеждам за хубава 221 и най вероятно това ще е следващата кола. Защо не погледнеш, за тези пари се намират читави коли.
#122
Публикувано 22 септември 2016 - 09:14
И аз тази година бях решил да сменям 211 ката, гледах доста 212 ки но това не е моята кола, лично за мене вътре не е мерцедес. Сега се оглеждам за хубава 221 и най вероятно това ще е следващата кола. Защо не погледнеш, за тези пари се намират читави коли.
Вярно че вече са евтини, може и за 26 бона да намериш, обаче там се отива на много по-дебела подръжка. Само окачването може да ти разкаже играта, въздушното е евтиния вариант.
#123
Публикувано 22 септември 2016 - 09:38
Имам няколко познати с 221 ци и общо взета са много доволни. Аз предпочитам хидравличното окачване.
#124
Публикувано 22 септември 2016 - 12:37
До колкото знам са много добри!Особено от както се разделиха с Кьолнските си партньори.Интериора е въпрос на вкус или по-скоро типично японски.Здравейте,
Какво мислите за новата Мазда 6, имате ли някакво мнение за тази кола? Вече се замислям с тея Е класи на по 500к км. за 30-40к и се чудя дали да не взема една маздичка за сега, пък живот и здраве да видим как ще се развие пазара, като криминализират връщането на километрите... (това последното беше шега)
#125
Публикувано 22 септември 2016 - 12:45
Абсолютно същото мнение имам!Хем искам да прескоча 211, хем 212 не ми харесва...Фейса когато е натоварен става,ама ми е много скъп.И аз тази година бях решил да сменям 211 ката, гледах доста 212 ки но това не е моята кола, лично за мене вътре не е мерцедес. Сега се оглеждам за хубава 221 и най вероятно това ще е следващата кола. Защо не погледнеш, за тези пари се намират читави коли.
221 е колата от тези години за мене.
#126
Публикувано 22 септември 2016 - 15:41
212 е нормален съвременен семеен автомобил. 221 е вече 10 годишна кола. Няма дизел под 500к в този сегмент на тази възраст.... тоест започват реставрациите
#127
Публикувано 22 септември 2016 - 18:06
Имам няколко познати с 221 ци и общо взета са много доволни. Аз предпочитам хидравличното окачване.
Не казвам че е лоша кола, напротив. Просто разходите по подръжката според мен са съвсем други от 211, може би идват повече от двойно. Разбира се сигурно винаги могат да се намират тънки схеми за повечето неща...
#128
Публикувано 22 септември 2016 - 19:41
Коя по-точно 221 е десетгодишна кола?Тези от фейслифта и те ли?212 е нормален съвременен семеен автомобил. 221 е вече 10 годишна кола. Няма дизел под 500к в този сегмент на тази възраст.... тоест започват реставрациите
Като е на 500000 какво от това?Ако е сервизирана нормално?
С 212- ките е същото положението в километри и също стои въпросът за поддръжка.
#129
Публикувано 22 септември 2016 - 19:46
За мен спора е ясен. 221 си е S класа, по-добро няма! Но подръжката е тегава, а 211 ката е по-разумния избор за обикновения човек, то е ясно, че ако друг я поддържа всеки ще се метне на $65@mg, но както се казва "кучето скача според тоягата"
NO PAIN - NO GAIN!
#130
Публикувано 22 септември 2016 - 19:55
Преди 211 ката минах на друга марка, взех я чисто нова с най високо ниво на оборудване и честно казано в много отношения след това предпочитах мерцедес на 500к.
Всичко е скъпо за ремонт и всяка кола си има слаби места, вече друг е въпроса за каква си струва да хвърляш пари. Важното е да ти прави кеф
Всичко е скъпо за ремонт и всяка кола си има слаби места, вече друг е въпроса за каква си струва да хвърляш пари. Важното е да ти прави кеф
#131
Публикувано 22 септември 2016 - 21:13
А каква беше другата кола?
NO PAIN - NO GAIN!
#132
Публикувано 22 септември 2016 - 21:18
Citroen, единственото хубаво в тази кола беше двигателя, 2.0 hdi 140 коня. Врътнах му за 6 години малко над 200к.
#133
Публикувано 22 септември 2016 - 21:19
Малко се забавих с отговорите, ама гледам се забавлявате.
Скромно мнение: Японските коли и специално повечето модели на Мазда и Тойота са здрави, надеждни и безпроблемни. Най-вероятно ще ти служи вярно. Обаче...скучни са и няма емоция в тези коли. Усещането няма нищо общо с немски премиум, дори качеството на материалите в интериора е много под най-ниския клас на БМВ или Мерцедес. Незнам, може да съм предубеден.
Ако искаш вярна кола я вземи маздата, но няма да ти доставя удоволствието на немския премиум.
П.С. И понеже знам че си напатил - Мазда са много по-търсени за крадене и се крадат много по-лесно от 211-ката. На един колега му цапната 6-цата преди 6 месеца, като му платиха си взе А7 и се чуди и него как да го опази от кражба..
Вече за кражба имам не 1, ами 2 наум. Разчетох се във форума на Мазда и там се оплакват зверски много от кражби, особено Ultimate оборудване, което мислех да взема. Иначе Маздата излизаше най-евтина нова с всички екстри, пък и знам, че са добри коли, Октавия например излизаше към 80к при това с ръчна.
И аз тази година бях решил да сменям 211 ката, гледах доста 212 ки но това не е моята кола, лично за мене вътре не е мерцедес. Сега се оглеждам за хубава 221 и най вероятно това ще е следващата кола. Защо не погледнеш, за тези пари се намират читави коли.
Не знам дали сте забелязали, но търся единствено комби. 221 комби до сега не съм виждал на българския пазар, изобщо май са много редки. Имам няколко кучета, които няма как да возя на задната седалка, защото съвсем се ограничава мястото, да не говорим за космите...
Попадна ми 1 обява на W211, която звучи доста примамливо - http://www.mobile.bg/11472232439798757
Естествено отово твърдят, че е на реални километри, но този път са оставили вин за проверка в балкан стар. Доста накичена с екстри, но единствения голям минус е, че няма парктроник. Като гледам да се сложи допълнително ще е супер много работа, че то предни, задни брони, арматурно табло, таван трябва да се дупчи, не знам... Прави ли проблем на двигателя този тунинг или не би трябвало да е проблем, ако е обслужвана навреме?
Не искам да се отказвам от Мерцедес, ни най-малко. Просто времето ме притиска вече осезателно. Средата на другия месец заминавам за чужбина и ми трябва кола на която да разчитам...
#134
Публикувано 22 септември 2016 - 21:23
Чекни ЦЛС-а комби, щом нова мазда ти е в бюджета.. И подръжката ще ти е доста по-евтина от ес класата.Малко се забавих с отговорите, ама гледам се забавлявате.
Вече за кражба имам не 1, ами 2 наум. Разчетох се във форума на Мазда и там се оплакват зверски много от кражби, особено Ultimate оборудване, което мислех да взема. Иначе Маздата излизаше най-евтина нова с всички екстри, пък и знам, че са добри коли, Октавия например излизаше към 80к при това с ръчна.
Не знам дали сте забелязали, но търся единствено комби. 221 комби до сега не съм виждал на българския пазар, изобщо май са много редки. Имам няколко кучета, които няма как да возя на задната седалка, защото съвсем се ограничава мястото, да не говорим за космите...
Попадна ми 1 обява на W211, която звучи доста примамливо - http://www.mobile.bg/11472232439798757
Естествено отово твърдят, че е на реални километри, но този път са оставили вин за проверка в балкан стар. Доста накичена с екстри, но единствения голям минус е, че няма парктроник. Като гледам да се сложи допълнително ще е супер много работа, че то предни, задни брони, арматурно табло, таван трябва да се дупчи, не знам... Прави ли проблем на двигателя този тунинг или не би трябвало да е проблем, ако е обслужвана навреме?
Не искам да се отказвам от Мерцедес, ни най-малко. Просто времето ме притиска вече осезателно. Средата на другия месец заминавам за чужбина и ми трябва кола на която да разчитам...
Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
#135
Публикувано 22 септември 2016 - 21:25
Чекни ЦЛС-а комби, щом нова мазда ти е в бюджета.. И подръжката ще ти е доста по-евтина от ес класата.
Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
Нова мазда ми е в бюджета единствено чрез лизинг...
Просто съм се зарекал, ако не е Мерцедес да е ново.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни