все пак не те е излъгал че е от дилър и явно е обслужвана в такива
просто километрите й са като за нашия регион...
Posted 16 September 2016 - 11:31
все пак не те е излъгал че е от дилър и явно е обслужвана в такива
просто километрите й са като за нашия регион...
Posted 21 September 2016 - 19:33
Edited by vbogoev, 21 September 2016 - 19:47 .
Posted 21 September 2016 - 19:55
Posted 21 September 2016 - 20:15
Posted 21 September 2016 - 20:16
Хубава кола е New Mazda 6. Ако имаш мерак 2.5i 192hp 6AT Ultimate е чудесен избор. Спокойно можеш да предпочетеш бензина пред дизела. Заслужава си всеки лев даден за нея. Новия Kodo дизайн радва окото. След 5-8 години като свърши гаранцията ще се говори за проблеми. Взимай смело.
Недостатък: Не е Мерцедес.
Posted 21 September 2016 - 20:41
Хубава кола е New Mazda 6. Ако имаш мерак 2.5i 192hp 6AT Ultimate е чудесен избор. Спокойно можеш да предпочетеш бензина пред дизела. Заслужава си всеки лев даден за нея. Новия Kodo дизайн радва окото. След 5-8 години като свърши гаранцията ще се говори за проблеми. Взимай смело.
Недостатък: Не е Мерцедес.
Posted 21 September 2016 - 21:07
Мазда през 2011г окончателно се откупува от Ford и тръгва по свой собствен път.
Нямат изнесено производство, всички коли се правят в Япония.
Иди седни пипни я, усети как се чувстваш в колата. Покарай и дизел и бензин, сам ще си решиш.
Разликата в разхода на гориво е 1-1.5 литра. При дизела просто имаш един много по сложен двигател и система.
Не знам колко са силни Мазда с дизелите. Не съм карал дизел не знам как е. Бензина е добре.
Ако ти хареса, купуваш. Не пести от оборудване, не си заслужава.
Особено след като си свикнал с Мерцедес много неща в Маздата ще ги наричаш недомислие.
За тези пари толкова.
Успех и да разказваш.
Posted 21 September 2016 - 21:31
За дизеловия двигател на Мазда лоша дума не мога да кажа . Купих Mazda Premacy от Германия с много ръжди . Ползвах си я за служебна и хич не мислех да я правя , 2.0 100 коня . На 190 к я купих на 280 к я хвърлих за метал ,но запазих двигателя . Тази кола вътре по таблото светеше като коледна елха и нито при минус 5 нито при минус 20 е отказала да запали от раз . А и по статистики японския дизелов двигател е на 1-во място , в други не е точно така . Но специално маздите на мен лично много ми допадат .
Edited by wertion, 21 September 2016 - 21:32 .
Posted 21 September 2016 - 21:59
Това всъщност е единственото нещо, което все още ме възпира да се метна да я взема, не е Мерцедес... Другата седмица съм се разбрал за тест драйв, ама аз си мислех за дизела 2.2 175кс.
Много ме притеснява, че тоя бензин няма да е достатъчно пъргав в ниските обороти, а вече съм свикнал с услорението на Е класата и ми допада много.
Скромно мнение: Японските коли и специално повечето модели на Мазда и Тойота са здрави, надеждни и безпроблемни. Най-вероятно ще ти служи вярно. Обаче...скучни са и няма емоция в тези коли. Усещането няма нищо общо с немски премиум, дори качеството на материалите в интериора е много под най-ниския клас на БМВ или Мерцедес. Незнам, може да съм предубеден.
Ако искаш вярна кола я вземи маздата, но няма да ти доставя удоволствието на немския премиум.
П.С. И понеже знам че си напатил - Мазда са много по-търсени за крадене и се крадат много по-лесно от 211-ката. На един колега му цапната 6-цата преди 6 месеца, като му платиха си взе А7 и се чуди и него как да го опази от кражба..
Posted 21 September 2016 - 23:10
Това, което търся е E320 или E350, 7G, Airmatic. Много искам да си взема кола с дистроник, ,,,,
Колега, така и така си свалил критериите и си се отказал от първоначалните си мераци за екстри (понеже Маздата е по-скромна във всеки от един аспект), защо не погледнеш някоя 212ка без дистроник, 4матик, въздушно окачване, дисплеи отзад и останалите sci-fi екстри по които залиташе в началото?
А ако погледнеш и бензинова 212ка имаш сериозен шанс да си я намериш на реалните километри.
Ако гледаш Мазда, то и Тойота не са лоши, че и Хонда, Форд, Рено, Киа - свят широк. И точно 3 седмици след като си я купил и нахвалил на приятелите, как имало форми на разумен живот и извън фабриките на немските автомобилостроители, ще почнеш да си блъскаш главата.
Подсказка - потърси заключване на вратите на Маздата. Или запаметяване на прогреса при слушане на МПЗ. Или как се гаси индикацията на парктроника когато вече отдавна си излязал от паркомястото. И последно - за колко време се отключва и пали Мазда 6 от апашите (мери се в секунди).
Posted 21 September 2016 - 23:21
то така и така тръгнахме да залитаме
Аз съм влюбен в Инсигниите, пък кой каквото иска да ми разправя
Posted 22 September 2016 - 00:01
то така и така тръгнахме да залитаме
Аз съм влюбен в Инсигниите, пък кой каквото иска да ми разправя
Posted 22 September 2016 - 00:05
Posted 22 September 2016 - 05:17
Posted 22 September 2016 - 07:55
то така и така тръгнахме да залитаме
Аз съм влюбен в Инсигниите, пък кой каквото иска да ми разправя
Карах служебна 250к.с. 4х4 ,чисто нова за 30 000км ,сменихме два предни диференцияла (гаранционно) ,но ги няма налични ,чакаш доставка ,чакаш монтаж и т.н. ,а като минеш през легнал полицай ,трябва задължително да върнеш 1-ва (скорост от 20км/ч) иначе от 2-ра гасне ,тая кола е направена единствено за спортно каране ,а аз возех баровец у нея и трябваше комфорт. Та после си купи една шкода супер Б ТДИ и нещата си дойдоха на мястото.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users