Колега, окачването ми е на 160хил карани в Бг и не е мръднало нищо досега (може би лек луфт в рейката)
Относно пласмасарията.... Ето снимка на таблото ми, ако искаш пластмаса купуваш си такава, ако искаш друго - избор има.Нали точно това казвам , окачването на 212 е много по добро от 211
Вече относно интериора е въпрос на вкус, мен лично не ми допада.
W211 facelift или W212 около 2010
Started by vbogoev, 15 Aug 2016 - 11:26:58
228 replies to this topic
#151
Posted 26 September 2016 - 14:35
#152
Posted 26 September 2016 - 15:01
Чип тунига на Brabus обикнвенно представлява един piggy-back контролер който се връзва паралелно с ECUто. И просто контролира инжекторните времена.
https://www.olx.bg/a...html#8ea7a1b5c4
Точно за това си мисля и аз , тъй че няма как да скочи с 90 коня отгоре само с контролер .
#153
Posted 26 September 2016 - 15:07
Не е твоята кола това, освен ако не метеш пари по улицата. Много глупости ти е наговорил търговеца, не му вярвай.
Бързаш с покупката, би било добре да действаш по спокойно, не е лоша колата, за година поне още 3000-5000 ще лапне, поносимо е, ама твойто спокойствие и мир със себе си колко струва. W211 остаря и се изхаби, аут ъф ордер си е от всякъде. Заложи на новото, само ако спокойствието и безгрижието са ти най голям приоритет, разбира се.
Това е мое мнение, а аз съм много прост човек, важното е ти как ще се чувстваш и какво ще те радва.
Успех.
Съгласен съм. А швейцарка на тази възраст за мен значи, че до 2-3 години макс ако не и по-рано ще избие ръжда.
#154
Posted 26 September 2016 - 16:09
Чета сега в Google мнения за тая автокъща, много хора я плюят... Вече се замислям дали изобщо да ходя да я гледам, да не говорим за закупуване...
Edited by vbogoev, 26 September 2016 - 16:09 .
#155
Posted 26 September 2016 - 21:02
Има една 212 комби в мобилето на 28 хил 4 матик, много прилична и с бг табели. Виж я
#156
Posted 27 September 2016 - 12:07
Чета сега в Google мнения за тая автокъща, много хора я плюят... Вече се замислям дали изобщо да ходя да я гледам, да не говорим за закупуване...
Според мен ще си по-щастлив ако си вземеш по-новия модел.
Пробвал си едната, откраднаха ти я, приеми го като възможност да пробваш другата Живота е кратък, колите трябва да се сменят често
#157
Posted 29 September 2016 - 12:28
Според мен ще си по-щастлив ако си вземеш по-новия модел.
Пробвал си едната, откраднаха ти я, приеми го като възможност да пробваш другата Живота е кратък, колите трябва да се сменят често
Те хубаво я откраднаха, ама не ме оставиха да и се нарадвам. Само 4 месеца я имах, преди това със 190-ка си разцъквах и разликата е осезаема...
Отказах се от оная W211. Изобщо тази автокъща Глобус Комерс не я препоръчвам на никой. Намерих познат от Плевен, който познава човека, който ги вкарва и каза, че всички са ударени, както каза колегата по-горе. И тоя е голям лъжец като цяло и в другите форуми излизат много кирливи ризи за тая автокъща.
От друга страна пък чета добри отзиви за Симауто, още в първите страници бях споделил една, която я предлагат и ако не излезне нещо друго скоро време ще я водя на преглед нея...
Нормално ли е фаровете леко да се запотяват от вътре при W212? Няколко коли ходих да гледам вече и всички са с леко запотени фарове, единствено тая от Варна не беше...
Между другото, говорих с Балкан Стар и ми казаха, че могат да ми дадът информация за сервизната история на даден автомобил, забележете безплатно, само че, трябва да им предоставя документ на колата. Не може само с пресниман VIN, искат някакъв документ. Оня от Плевен ми отказа да ми снима талона за което до някъде го разбирам, защото вече е регистрирана колата, ама се надявам тези от Симауто да не се дърпат, че иначе пак трябва да я карам в Балкан Стар на преглед.
#158
Posted 29 September 2016 - 12:42
Мен от БС ми казаха, че колата ми няма никаква сервизна история в оторизирани сервизи на Мерцедес след като им предоставих по имейл копие от големия талон. Добре, че случайно се чух с един познат, който е в добри отношения с Евро Старс и отиде при тях, та те се обадиха в БС и му казаха цялата сервизна история. Тъпотия..
#159
Posted 29 September 2016 - 12:44
Нормално ли е фаровете леко да се запотяват от вътре при W212? Няколко коли ходих да гледам вече и всички са с леко запотени фарове, единствено тая от Варна не беше...
Между другото, говорих с Балкан Стар и ми казаха, че могат да ми дадът информация за сервизната история на даден автомобил, забележете безплатно, само че, трябва да им предоставя документ на колата. Не може само с пресниман VIN, искат някакъв документ. Оня от Плевен ми отказа да ми снима талона за което до някъде го разбирам, защото вече е регистрирана колата, ама се надявам тези от Симауто да не се дърпат, че иначе пак трябва да я карам в Балкан Стар на преглед.
Ако имаш предвид влага - не е нормално. Ако говориш за нагар по фаровете отвътре (в немските форуми пишат често за рисунък тип "бича глава") - за съжаление, често се среща при ксеноновите фарове на 212ката.
Правилно си открил. В БС срещу копие на голям талон ти дават безплатно информация за автомобила. Става даже и по мейл.
Edited by Praetorian, 29 September 2016 - 12:49 .
#160
Posted 29 September 2016 - 12:52
Ако имаш предвид влага - не е нормално. Ако говориш за нагар по фаровете отвътре (в немските форуми пишат често за рисунък тип "бича глава") - за съжаление, често се среща при ксеноновите фарове на 212ката.
Правилно си открил. В БС срещу копие на голям талон ти дават безплатно информация за автомобила. Става даже и по мейл.
A, точно така изглеждаха! Значи е поправимо все пак. Аз си мислех, че е влага, че то точно така изглежда и ако не знае за този проблем, би се объркал човек.
Edited by vbogoev, 29 September 2016 - 12:54 .
#161
Posted 29 September 2016 - 17:12
Има ли го това "Т" по фаровете е добре, тоест фаровете са завиващи и ако отпечатъците са еднакви от двете страни има голяма вероятност да не е "челна среща"A, точно така изглеждаха! Значи е поправимо все пак. Аз си мислех, че е влага, че то точно така изглежда и ако не знае за този проблем, би се объркал човек.
#162
Posted 13 October 2016 - 18:48
Малко развитие по темата...
Това е избранницата!
Колата както виждате я взех от Симауто. Реално тя беше и 1-вата W212, която видях и разгледах на живо преди 2 месеца.
Малко история:
Доста W212 ходих да гледам и всички бяха супер зле, някои нямаха почти никакви екстри. Тази в Симауто ми хареса, има доста екстри, които трудно биха могли да се сложат в последствие(Затопляне на седалките, обдухване, стъклен шибедах, който няма как да се сложи, но не беше такъв фактор). Дистроник се оказва доста лесна задача да се монтира дори и колата да е нямала затова започнах все повече да се навивам за тази. 2-3 пъти ходих в автокъщата, дадоха ми копие от талона и я проверих в Балкан Стар. И от там дойде една от най-важните причини да я взема. Казаха, че колата е била за последно в оторизиран сервиз на 10.2015, като преди това редовно е ходила там да се обслужва от както е взета. Реалните километри са към 300 000 нищо, че по километраж е на 155, но това за мен спря да бъде фактор, като разбрах как е обслужвана(В Ивайжет при разпечатката за регенерация се вижда как последната успешна регенерация е на 298к). Нямала е никакви сериозни проблеми регистрирани в Балкан Стар и изобщо момичето каза, че е обслужвана перфектно. Оня ден я закарах в Ивайжет на преглед и се оказа, че по ходовата част е перфектна, няма нито 1 шарнир или тампон за смяна, има теч от скоростната кутия, което е заради гарнитура или семеринги(70лв работа + гарнитура/семеринги) и лагера на предната ос в картера е за смяна(70-80лв лагер + работа). Единственото, което ме притеснява в момента е, че има възможност да е сдал багажа и картера, ако не е сменян редовно този лагер. От вибрациите може да е изял леглото си в картера и да трябва да се сменя. Там ремонта вече е към 1200-1300лв., тъй като трябва да се свали целия двигател за да се смени(самия картер е 400-500лв.). Това бяха всички проблеми по колата, всичко друго е идеално. И така се навих да я взема.
2 дена се борих в КАТ да я регистрирам. Вчера от рано сутринта се наредих и в 12 часа казаха, че системите им са паднали и да забравим... Тя колата без номера, без нищо и какво да правя, от Симауто ми дадоха телефона на 1 пич и той ми я регистрира днеска. Как съм спал не знам, колата стоеше на опашката цяла нощ без номера, без застраховки, ей така.. В крайна сметка всичко мина успешно и днеска я взех и веднага в сервиза за обслужване и ремонт. Утре очаквам окончателния отговор за картера и се моля да не трябва да се сменя...
Утре или в събота ще я взема и в неделя ще е първото изпитание на разтояние 3000км. за таз колица, дано да се представи добре.
Имам сега 1-2 питания:
В каското не са упоменали наличието на имобилайзер, а според мен има. Така ли е? Нямат ли всички автомобили с рибка имобилайзер?
Пише само, че има аларма еди ква си. Това ок ли е или недай си боже, ако я откраднат и нея ще ми правят проблеми? - Говорих с брокер и каза, че за кражба е важна само алармата. Имобилайзер не ги интересува.
Поздрави и наздраве!
Attached Files
Edited by vbogoev, 13 October 2016 - 19:19 .
#163
Posted 13 October 2016 - 18:52
честита да ти е! спазари ли и цената накрая?
#164
Posted 13 October 2016 - 18:52
Има имобилайзер.
#165
Posted 13 October 2016 - 18:54
честита да ти е! спазари ли и цената накрая?
Не се пазарят тези хора... Казват ти 1 сума и ако искаш. Все пак имаше някаква малка отстъпка, но се надявах на повече.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users