Аз си споделих мнението миналото лято - няколко поста по-нагоре. Дано да не съм прав, но след като почти всички други опции са изчерпани - нещата си отиват натам ...
Загряване в горещо времеMercedes Е280 193hp, 95-та година, автоматик
Започната от ognian1981, 03 авг 2016 - 09:25:06
31 мнения по тази тема
#31
Публикувано 15 август 2017 - 09:12
#32
Публикувано 15 август 2017 - 10:19
Ще сваля първо радиатора да проверя все пак колко вода събира и дали няма запушен участък . Тя и от гарнитурата на главата леко масло сълзи, така че няма да е излишно и тя да се смени, но ако стане само със смяна на воден радиатор ще е по добре, гарнитурата ще я оставя за по нататък. За автоматика така като е с по висока температура на охлаждащата течност не е ли проблем? Да не се повреди?
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от ognian1981: 15 август 2017 - 15:06
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни