Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Загряване в горещо времеMercedes Е280 193hp, 95-та година, автоматик


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#16 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 10 август 2016 - 23:14

Виското не може да се спре с вестник, като заковано е. Остава водната помпа да е.


  • 0

#17 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 21 август 2016 - 10:44

Смених водната помпа, голяма мъка е, цял ден работа, но на старата лопатките са добре. Старата имаше лек луфт. С новата същата работа. Незнам вече, радиатора дали има някакво подпушване или виското не действа като хората.
  • 0

#18 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 21 август 2016 - 12:17

Колега, нов воден радиатор винаги е плюс. Свали измий около радиаторите и ако можеш да си позволиш взимай нов воден, ако не можеш виж колко вода събира колата и почвай да точиш, 99% ще извадиш 2 литра по малко заради затлачен радиатор
  • 0

#19 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 25 август 2016 - 20:17

Радиатора външно е изчистен, миналата година сменях климатичния и тогава много добре изчистих водния, свалих го и го измих на пароструйка. Днес покарах по нагорнище вдига температура, по надолнище сваля, но някак си много осезаемо. Може и радиатора да сменя, но догодина ще е вече.


  • 0

#20 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 август 2016 - 20:59

Като си го пръскал с пароструйката да не си му сплескал питата?
  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4600 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 август 2016 - 21:44

На много други марки индиактора за Т на таблото нарочно е направен да заковава на 90 градуса в много широк температурен диапазон.


  • 1

#22 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2016 - 10:53

Термостата го смених първо, но все съшото, антифриза го сменях преди година и половина, но тогава бързах, беше и голям студ и май не можах да източа много добре стария и налях 4,5 литра концентрат. По книга един жълт ми излезе, а стария в двигателя беше червен. Едно мазало стана...  но мисля че не е по-гъст от нормално. Тея дни ще проверя перката с вестник, но мисля че виското е добре, на загрял двигател като натисна газта и вие като фурия, а с старото виско не се чуваше така.
За водната помпа все си мисля че няма какво да и е - тя или работи или тече или вие лагера - средно положение там няма.
Чудя се за радиатора да няма някои запушени сектори, но външно поне беше перфектен, а и на място като е не загрява, а ако му имаше нещо шеще и тогава да загрява.


Колега , проблем колата може и да няма . Но мой съвет е не карай с два различни по цвят антифризи . Сам по себе си цвета не е нищо , НО има различни цветове антифризи защото има различни материали от , който се изработват охладителите ( радиаторите ) медни,алуминиеви,железни и т.н и в самия антофриз за различните варианти има различни химикали с цел запазване и по - голяма експоатация на радиатора . А мой личен опит често пътувам България - Германия виждал съм температурата в голяма жега и задръстване почти в 120 градуса . Не е имало проблем , но реших да си закача диагностиката и установих , че маслото в скоростите ми е по - малко от необходимото и загрява в по - голяма степен от там идва и покачването на температурата . Тъй , че мой съвет е провери първо автомата дали всичко е наред .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#23 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 26 август 2016 - 13:02

Ако ги дига и пада и бързо 100та си е напълно наред. Особено при натоварване. На мен редовно ми се случва. Не смятам ,че е нещо смущаващо.


  • 0

#24 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 26 август 2016 - 17:39

Ще проверя нивото на маслото в автоматика, аз миналата година го смених. Антифриза го смених пак като смених водната помпа.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0

#25 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 26 август 2016 - 20:15

Изчерпал си всички налични възможности ... а как е гарнитурата на главата ... видимо тече ли от някъде отзад от страната на изпускателните колектори ...

Просто последната 124-ка и последната 190-ка, които ми минаха през ръцете и бяха със същите симптоми и излезе че са за шлайф и гарнитура на глава ... при товар загряват - като няма товар веднага изстиват ... давам газ - стрелката отива нагоре - пускам газта - стрелката пада - бях се видял в чудо - на едната вадих термостата, на другата сменях водната помпа и т.н. ... без резултат - накрая отидох при едно момче и то ми каза приготви 300 лв. и ела ... и няма да правят така :happy  :beer


  • 0

#26 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 27 август 2016 - 07:24

Понеже си сменил антифриза ме навява следната мисъл.

Провери с уредче на какви градуси е нагласен самия антифриз.

Ако е по-концентриран точно това е ефекта.

Направи го да не е на по-ниска от -25 градуса температура.

Най-добре е между  -20  -25 градуса.


  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#27 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 27 август 2016 - 09:38

Нивото на маслото в автоматика е добре. Няма течове по двигателя. Антифриза е добре.
Ще покарам сега малко, надявам се да си покаже, но да не е с последици.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0

#28 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 27 август 2016 - 11:49

Наистина sv_trener е казал нещо много съществено и съдържателно.


  • 0

#29 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 15 август 2017 - 04:01

Здравейте колеги, колата и тази година си остава със същия проблем. Когато е под товар и загрява. С пуснат климатик в града просто не може да се кара. Много бързо вдига 100 градуса и нагоре. По магистрала с климатик пак държи висока температура - 90-95. В резултат на това може би фреона изчезна през осовото уплътнение на компресора на климатика. Сега без климатик карам и пак в жегите по нагорнище почва стрелката на температурата да отива към 100, аве изобщо колата като е под товар държи по висока температура от нормалното според мен. Нормално трябва да не надвишава 85 градуса. Другата седмица мисля водния радиатор да сваля да огледам, ако ме съмнява ще го сменя, ако не глава ли може да е, искам вече да го реша този проблем.

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
  • 0

#30 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 август 2017 - 09:01

Аз имах същите симптоми със старата кола. При товар на мотора загряваше и над 100 градуса, което е много според мен. Без течове, нов термостат, ново виско...и все така загряваше. Радиаторът беше идеален на външен вид...оригиналния. Миналото лято се качих на Витоша...и радиатора се спука :) от едната пластмасова страна. Смених го и воала, температурата закова на 82-85 гр. без значение как  и къде го карам просто си е бил запушен.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни