Аз си споделих мнението миналото лято - няколко поста по-нагоре. Дано да не съм прав, но след като почти всички други опции са изчерпани - нещата си отиват натам ...

Загряване в горещо времеMercedes Е280 193hp, 95-та година, автоматик
Started by ognian1981, 03 Aug 2016 - 09:25:06
31 replies to this topic
#31
Posted 15 August 2017 - 09:12
#32
Posted 15 August 2017 - 10:19
Ще сваля първо радиатора да проверя все пак колко вода събира и дали няма запушен участък . Тя и от гарнитурата на главата леко масло сълзи, така че няма да е излишно и тя да се смени, но ако стане само със смяна на воден радиатор ще е по добре, гарнитурата ще я оставя за по нататък. За автоматика така като е с по висока температура на охлаждащата течност не е ли проблем? Да не се повреди?
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Edited by ognian1981, 15 August 2017 - 15:06 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users