Виското не може да се спре с вестник, като заковано е. Остава водната помпа да е.
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-24008.jpg?_r=1431552369)
Загряване в горещо времеMercedes Е280 193hp, 95-та година, автоматик
Started by ognian1981, 03 Aug 2016 - 09:25:06
31 replies to this topic
#16
Posted 10 August 2016 - 23:14
#17
Posted 21 August 2016 - 10:44
Смених водната помпа, голяма мъка е, цял ден работа, но на старата лопатките са добре. Старата имаше лек луфт. С новата същата работа. Незнам вече, радиатора дали има някакво подпушване или виското не действа като хората.
#18
Posted 21 August 2016 - 12:17
Колега, нов воден радиатор винаги е плюс. Свали измий около радиаторите и ако можеш да си позволиш взимай нов воден, ако не можеш виж колко вода събира колата и почвай да точиш, 99% ще извадиш 2 литра по малко заради затлачен радиатор
#19
Posted 25 August 2016 - 20:17
Радиатора външно е изчистен, миналата година сменях климатичния и тогава много добре изчистих водния, свалих го и го измих на пароструйка. Днес покарах по нагорнище вдига температура, по надолнище сваля, но някак си много осезаемо. Може и радиатора да сменя, но догодина ще е вече.
#20
Posted 25 August 2016 - 20:59
Като си го пръскал с пароструйката да не си му сплескал питата?
#21
Posted 25 August 2016 - 21:44
На много други марки индиактора за Т на таблото нарочно е направен да заковава на 90 градуса в много широк температурен диапазон.
#22
Posted 26 August 2016 - 10:53
Термостата го смених първо, но все съшото, антифриза го сменях преди година и половина, но тогава бързах, беше и голям студ и май не можах да източа много добре стария и налях 4,5 литра концентрат. По книга един жълт ми излезе, а стария в двигателя беше червен. Едно мазало стана... но мисля че не е по-гъст от нормално. Тея дни ще проверя перката с вестник, но мисля че виското е добре, на загрял двигател като натисна газта и вие като фурия, а с старото виско не се чуваше така.
За водната помпа все си мисля че няма какво да и е - тя или работи или тече или вие лагера - средно положение там няма.
Чудя се за радиатора да няма някои запушени сектори, но външно поне беше перфектен, а и на място като е не загрява, а ако му имаше нещо шеще и тогава да загрява.
Колега , проблем колата може и да няма . Но мой съвет е не карай с два различни по цвят антифризи . Сам по себе си цвета не е нищо , НО има различни цветове антифризи защото има различни материали от , който се изработват охладителите ( радиаторите ) медни,алуминиеви,железни и т.н и в самия антофриз за различните варианти има различни химикали с цел запазване и по - голяма експоатация на радиатора . А мой личен опит често пътувам България - Германия виждал съм температурата в голяма жега и задръстване почти в 120 градуса . Не е имало проблем , но реших да си закача диагностиката и установих , че маслото в скоростите ми е по - малко от необходимото и загрява в по - голяма степен от там идва и покачването на температурата . Тъй , че мой съвет е провери първо автомата дали всичко е наред .
#23
Posted 26 August 2016 - 13:02
Ако ги дига и пада и бързо 100та си е напълно наред. Особено при натоварване. На мен редовно ми се случва. Не смятам ,че е нещо смущаващо.
#24
Posted 26 August 2016 - 17:39
Ще проверя нивото на маслото в автоматика, аз миналата година го смених. Антифриза го смених пак като смених водната помпа.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
#25
Posted 26 August 2016 - 20:15
Изчерпал си всички налични възможности ... а как е гарнитурата на главата ... видимо тече ли от някъде отзад от страната на изпускателните колектори ...
Просто последната 124-ка и последната 190-ка, които ми минаха през ръцете и бяха със същите симптоми и излезе че са за шлайф и гарнитура на глава ... при товар загряват - като няма товар веднага изстиват ... давам газ - стрелката отива нагоре - пускам газта - стрелката пада - бях се видял в чудо - на едната вадих термостата, на другата сменях водната помпа и т.н. ... без резултат - накрая отидох при едно момче и то ми каза приготви 300 лв. и ела ... и няма да правят така
#26
Posted 27 August 2016 - 07:24
Понеже си сменил антифриза ме навява следната мисъл.
Провери с уредче на какви градуси е нагласен самия антифриз.
Ако е по-концентриран точно това е ефекта.
Направи го да не е на по-ниска от -25 градуса температура.
Най-добре е между -20 -25 градуса.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#27
Posted 27 August 2016 - 09:38
Нивото на маслото в автоматика е добре. Няма течове по двигателя. Антифриза е добре.
Ще покарам сега малко, надявам се да си покаже, но да не е с последици.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Ще покарам сега малко, надявам се да си покаже, но да не е с последици.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
#28
Posted 27 August 2016 - 11:49
Наистина sv_trener е казал нещо много съществено и съдържателно.
#29
Posted 15 August 2017 - 04:01
Здравейте колеги, колата и тази година си остава със същия проблем. Когато е под товар и загрява. С пуснат климатик в града просто не може да се кара. Много бързо вдига 100 градуса и нагоре. По магистрала с климатик пак държи висока температура - 90-95. В резултат на това може би фреона изчезна през осовото уплътнение на компресора на климатика. Сега без климатик карам и пак в жегите по нагорнище почва стрелката на температурата да отива към 100, аве изобщо колата като е под товар държи по висока температура от нормалното според мен. Нормално трябва да не надвишава 85 градуса. Другата седмица мисля водния радиатор да сваля да огледам, ако ме съмнява ще го сменя, ако не глава ли може да е, искам вече да го реша този проблем.
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
#30
Posted 15 August 2017 - 09:01
Аз имах същите симптоми със старата кола. При товар на мотора загряваше и над 100 градуса, което е много според мен. Без течове, нов термостат, ново виско...и все така загряваше. Радиаторът беше идеален на външен вид...оригиналния. Миналото лято се качих на Витоша...и радиатора се спука от едната пластмасова страна. Смених го и воала, температурата закова на 82-85 гр. без значение как и къде го карам просто си е бил запушен.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users