Каква С класа да си взема !
Започната от М.Матев, 26 юли 2016 - 00:36:08
46 мнения по тази тема
#31
Публикувано 30 юли 2016 - 21:48
Благодаря ще си помисля сериозно , имам още един месец докато се прибера в бг за целта... Просто от половин година си мисля за w203 , но просто неискам да си давам половината пари за него .....
#32
Публикувано 30 юли 2016 - 21:49
Така както казва Ванюша е може би по ОК вместо да търсиш w203
OMFG
#33
Публикувано 30 юли 2016 - 22:14
+1 за W202
#34
Публикувано 31 юли 2016 - 06:09
А пък ако се замислиш за W201 съвсем малко пари ще дадеш, стига да намериш читаво, че вече са антикварна рядкост.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#35
Публикувано 31 юли 2016 - 12:50
Втората изглежда мнооого добра!Виж за W202 просто ,това е приятелски съвет ,мисля ,че е по правилно.
Просто предишното Ц е хубава кола да не е от най красивите ,но си има свойте положителни качества и ползването и е песен. Новото Ц е готино и добра кола ,но си има своите келешлъци и в един по вълшебен случай може да те събори парично и направо да стане приказно. От там ще намразиш и модела и марката та и нас сигурно. Вярна е поговорката ,Съце ке изгасне ,мерак ке остане. ама пък мерака е пари ,а парички пропиляни по желязо и механици са пари на вятъра. Направи си правилно и добре сметката.
http://www.mobile.bg...75&slink=evr218
http://www.mobile.bg...19&slink=evr218
http://www.mobile.bg...27&slink=evr218
#36
Публикувано 27 декември 2016 - 13:08
Здравейте колеги. Мисля да купувам W203 седан, след фейслифта, като колата ще се докара от Белгия или Италия. Насочил съм се към 220CDI мотора със 150кс, обаче повечето обяви в Белгия са със 136 коня. Може ли някой, който е карал този двигател да сподели малко мнения и сравнения със 150кс. Благодаря предварително.
#37
Публикувано 05 януари 2017 - 23:56
За съжаление не мога да го сравня, но моето впечатление за мотора от 150к.с е че е много много икономичен и може да се разчита на него. Моята мина 340 000км, аз съм и навъртял 180 000 за 3 години, което разбираш е много каране. 8,5 в града, 5,4 извън града. Моята е автоматик и комби, което е по тежко от седана. За тези 3 години по мотора не е правено нищо, само демпферна шайба съм сменял и веднъж гръмна мъркуча на турбото. Инак откъм окачване плача, но все пак наистина много карам, макар и да си я пазя, носачите като солети ги яде Моята е s203 220cdi Facelift 2004-та
#38
Публикувано 06 януари 2017 - 10:24
Здравейте колеги. Мисля да купувам W203 седан, след фейслифта, като колата ще се докара от Белгия или Италия. Насочил съм се към 220CDI мотора със 150кс, обаче повечето обяви в Белгия са със 136 коня. Може ли някой, който е карал този двигател да сподели малко мнения и сравнения със 150кс. Благодаря предварително.
Ако говорим за фейсови коли 200цди, става дума за същия мотор но заводски скопен за да влиза в по-ниския застрахователен и данъчен праг. Сравняваш кода на мотора и ще си отговориш сам om646 е двигателя но си мисля че при w203 е 102 или 122 коня, при w204 е 136 коня (200цди).
#39
Публикувано 06 януари 2017 - 10:28
Това е като с Е280 CDI и E320 CDI, нали? Предполагам, че няма да е проблем конете да се вдигнат до 150, а и малко повече.
Този пост е редактиран от bronc: 06 януари 2017 - 10:29
#40
Публикувано 06 януари 2017 - 11:35
Това е като с Е280 CDI и E320 CDI, нали? Предполагам, че няма да е проблем конете да се вдигнат до 150, а и малко повече.
Не би трябвало да е проблем, прави се една проверка за номера на турбина и дюзи, ако са със еднакви показатели не виждам нищо лошо и страшно да ти сменят горивните карти.
Друг е въпроса кой точно да го направи, понеже съм виждал страхотии от творенията на родни мапъри които дори такива не са, слагат ти каквото намерят в някой безплатен или не много скъпо платен сайт или форум в нета и после се оправяй както знаеш.
Все пак аз не бих надскачал с много това което предлага производителя като стойности, поради много причини, запазване на катализатори или дпф, оптимална работа на компонентите без да се налагат по-скоро от необходимото скъпи ремонти, липса на облаци дим и тн и тн.
#41
Публикувано 06 януари 2017 - 11:37
Апропо, аз бих качил мап от E320 CDI, но не знам къде биха го направили читаво. Ама това е за друга тема
#42
Публикувано 06 януари 2017 - 14:41
Апропо, аз бих качил мап от E320 CDI, но не знам къде биха го направили читаво. Ама това е за друга тема
Ама си много сигурен че може да се качи "мап" от Е320 цди на С 200 цди и да литне,а!?
#43
Публикувано 06 януари 2017 - 14:49
За моята кола говоря, колега.
#44
Публикувано 06 януари 2017 - 18:11
това е снимка, която аз съм правил, карайки на брат ми колата- w 203 220cdi 150 к face аск седан. 2006г без спиране се прибирахме от хановер до пловдив през австрия, унгария, румъния и българския северозапад. разходът е абсолютно реален, пазя и касовите бележки .
колата е много икономична, пъргава и здрава. единствения дефектирал възел за 2 години и над 60к км е компресор на климата, просто си умря гадината. бих препоръчал горещо тази конфигурация на модела с уговорката да е добре гледана от предишния собственик (германия).
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от grafgin: 06 януари 2017 - 18:15
#45
Публикувано 28 март 2017 - 04:31
Здравейте, насочил съм се към С240 2,6l 2001г.! От това което намерих за четене, коментарите са доста противоречиви! За пръв път ще взимам Мерцедес за личен автомобил и нямам наблюдения! Моля за мнение и насоки ако избора ми не е особено подходящ! Благодаря ви предварително!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни