S500 w220 4matic
Started by trifonl, 20 Jun 2016 - 09:53:44
343 replies to this topic
#181
Posted 11 September 2016 - 19:22
Не може да няма петно под колата ако тече от казана за чистачките.
Утре наливай до капачката и гледай дали спада, ако спада допълваш и гледаш от къде тече.
Ти сигурен ли си че датчика работи коректно?
Провери също нивото на охладителна течност, защото с казана за чистачки са вурзани на един комтролер и понякога, поради неизправност в датчиците, показва грешни съобщения за ниско ниво ба една от течностите, на моята кола имаше такъв проблем.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Утре наливай до капачката и гледай дали спада, ако спада допълваш и гледаш от къде тече.
Ти сигурен ли си че датчика работи коректно?
Провери също нивото на охладителна течност, защото с казана за чистачки са вурзани на един комтролер и понякога, поради неизправност в датчиците, показва грешни съобщения за ниско ниво ба една от течностите, на моята кола имаше такъв проблем.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#182
Posted 11 September 2016 - 19:26
Антифриза е на макс одеве напълних и седях 20 мин във колата и нищо не прокапа. Тръгнах навън и сега спирам на паркинга след мен диря от вода капе като чешма. Изтича всичко изпод десния фар. Пуснах миенето, от дясно пръска много силно но не се отваря капачката на бронята от ляво се отваря но не пръска нищо. Незнам защо без да съм ползвал системата всичко изтича от там.(ляво и дясно съм застанал с лице към предната решетка
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by trifonl, 11 September 2016 - 19:37 .
#183
Posted 11 September 2016 - 19:40
Ами проблема ти е почти разкрит, така че не се филмирай, по-спокойно. Явно са църкалките на фаровете.
Сега виж за два дни колко дреболии те споходиха с на пръв поглед безпроблемната кола. Кат си оглеждал едва ли си се сетил да пробваш пръскалките на фаровете,така че тепърва ти предстои да я направиш перфектна, просто трябва спокойствие и време да вникнеш в проблема. Паниката е лош съветник.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Сега виж за два дни колко дреболии те споходиха с на пръв поглед безпроблемната кола. Кат си оглеждал едва ли си се сетил да пробваш пръскалките на фаровете,така че тепърва ти предстои да я направиш перфектна, просто трябва спокойствие и време да вникнеш в проблема. Паниката е лош съветник.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Edited by mradulov, 11 September 2016 - 19:41 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#184
Posted 11 September 2016 - 19:45
Не мога да кажа че съм се паникьосал, двигател окачване и скорости за сега са перфектни. Това ме прави спокоен. Относно пръскалките, просто питам: защо само във движение изтича, данеби като дадеш на драйв и фаровете са ауто, да си прави някакви тестове. Иначе не смея да пипам аз, ако беше цедката щях да сваля бронята и да си огледам. Ще търся някъде да го погледнат това, естествено след смяната на маслата!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#185
Posted 11 September 2016 - 21:20
А защо мислиш, че е различно от "цедка" (хич не го харесвам тоя популизъм)?
П. С.
Еска ми звучи, като дамска превръзка голем размер...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
П. С.
Еска ми звучи, като дамска превръзка голем размер...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#186
Posted 11 September 2016 - 21:22
Ами незнам страх ме е да пипам 12 годишна кола е, но в мойте очи е все едно съм я изкарал сега от магазина.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#187
Posted 11 September 2016 - 21:24
Проблема ти е в пръскалката на десния фар, отвори капачето с нещо остро и издърпай пръскалката на ръка (малко трудно но става) и отгоре виж дали ти стоят дюзите, често се чупят, ако е няма някоя тече като лейка. Ако са там огледай маркуча който влиза в нея в задния край, но ще трябва да си светнеш с нещо, има една пластмасова скоба с която се закопчава към пръскалката. Има вероятност ако нещо е правено да не е закопчано. Има и трети вариант, понеже самата пръскалка работи под налягане което е изкарва, да е спукана някъде или някой о-пръстен да е заминал.
#188
Posted 11 September 2016 - 21:26
За чейнджъра може и кабела оптичния да си е наред,а самия приемник на оптичния сигнал на чейнджъра да е заминал,Поне при мен беше така и аз купих един който не бачкаше и прехвърлих отзад онуй дет се включват кабелете и оптиката и хоп чейнджъра ми заработи,но не след дълго думна майката или по точно оптиката в самия команд, която трчбва да затвори веригата по оптиката и пак спря чейнджъра ,ама този път и телефона ми спря (та ме е яд)но си искарах аукс и сега не ми пука че нямам чейнджър,просто имам Mp3-ка.
За водЪта дет чезне са виновни миячките на фаровете ,защото много често зимата замръзват и се пукат или се прекършват ,а най често им падат дюзичките(очетата) и ти наливаш отгоре ,а оно от доле тече ли тече,нама спиране.Маркуча е доста дълъг и дебел и ако искаш зимата да е пълен с незамръзваща течност трябва да изцъкаш едно казанче през тях за да го подмени или да кажем да се напълни с незамръзващ концентрат ,а ние не го правим ,щот рядко ги ползваме и остава вода и замръзва и от там фира пръскалките,даже мен зимата като замръзне и леко се покаже и надигне капачето и като поотпусне времето или от дъго каране от топлината на мотора и се пребират сами.Слабо място кво да се прави.
#189
Posted 11 September 2016 - 21:40
Утре на светло ще пробвам да отворя капачето и да видя. Относно обслужването изчел сам доста теми, мога да кажа че дори малкото ми знания относно тази кола са тука от този форум, дори заради форума избрах този двигател. Та исках да питам утре като ида в сервиза да не ме метнат, ще питам за скоростите да сменят филтър, букса и масло? Двигателя е ясен. Чесно казано предпочитам да си купя маслото сам от някой сайт и те да го сменят само, за да видя дали отговаря на стандарта и т.н. Може и от магазин но незнам от големите вериги кои фирми имат магазини тука във Добрич.
П.С Сега видях че близко до мен има интеркарс. Да ида ли утре да видя там за масло и каква беше точната спецификация за моята кутия? На двигателя смятам да сложа 10в40 но за него вече незнам дали има някакви спецификации
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.С Сега видях че близко до мен има интеркарс. Да ида ли утре да видя там за масло и каква беше точната спецификация за моята кутия? На двигателя смятам да сложа 10в40 но за него вече незнам дали има някакви спецификации
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by trifonl, 11 September 2016 - 21:45 .
#190
Posted 11 September 2016 - 21:56
5в40 слагай на мотора.Незнам да ли е съвпадение,ама на първата смяна на моята ,шибнах 10в40 и след 5000км протече кат лейка от О-пръстените на масления топлообменнтик и датчика за налягане на маслото и горе от капаците на отдушниците.След това следващите смени само 5в40 и за сега нещата са добре ,е смених и О-пръстените де и силиконче на капаците.По километраж съм на 391 000 км вече.
Edited by mimo160, 11 September 2016 - 21:57 .
#191
Posted 11 September 2016 - 22:01
Спрял съм се на Mobil One Super 3000 5w40 229.3. Става ли за моята тази спецификация? Кутията няма да я доверя на серзив тука защото от нея пък нищо не разбирам и ме е страх... Ще звънна утре на маисторите които колегата препоръча от Варна, и ако не могат да ме приемат до сряда ще карам бавно до Пловдив и като се върна ще го сменям на кутията. Има ли от какво да се притеснявам? Кутията сменя плавно без ритане.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#192
Posted 11 September 2016 - 22:15
Карай си как ти е кеф,може и след месец да го смениш на кутията,ча па толко да я жалиш и да и се притесняваш.Нали се сещаш какви донъти са рисувани с тая кола като е дошла от германоландия или поне докато и е работел кика.Щото може и някой да я е разкарал мислейки си че са заминали скоростите,както аз си помислих за моята когато я гледах пъвия път,ама това е доста дълга и смешна история пълна с псувни по стария собственик и скандал и си тръгнах насред червен светофар на бул.България в час пик и тн и тн.
#193
Posted 11 September 2016 - 22:30
Просто гледах разни клипове в тубата как се сменя и човека мие картера сменя филтъра, буксата, мери с щеки мърда селектора и жестоко се съмнявам че в сервиз тука ще направят тези процедури! Утре ще купя 9 литра от този Мобил и ще го нося в сервиза. Колко филтъра има колата? Имам в предвит не маслен и въздушните а другите. Само този на климатика ли се сменя или има и други?
П.С https://youtu.be/BosZaiRbUzQ
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.С https://youtu.be/BosZaiRbUzQ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by trifonl, 11 September 2016 - 22:33 .
#194
Posted 11 September 2016 - 23:03
Лоста го мести да напълни пакетите за да го докара на ниво,новото масло,тоест да се сипе толко колкото си е нужно.Картера се бърше щот има стружчици от годините каране полепнали по него.Винаги кат се сипе новото масло се мери с щеката,даже на нея има разграфено при 40 градуса на маслото(ако не бъркам) и на загряти скорости 80 градуса на маслото.
Буксата и масло ще ти сменят,проблема е че май от картера и филтъра излизат около 4-4,5 литра ,а на хидротрансформатора тия кенефи немат пробка и източването е с други терикатлъци и който не се е специализирал на такива смени не го сменява цялото,ами вика ,ама само толко изтече или ако е светнат си претрайва и пребира остатъка и вика всичко е точно.За това потърси попитай,а и си питал по нагоре по мненията да те насочат към някой който ще свърши работа както трябва.Аз бих предложил да се чуеш с бай Васо и да се разходиш някой хубав още слънчев ден до София и да ти свърши работа.
#195
Posted 11 September 2016 - 23:09
На климатика са 4 броя,два зад жабката и два под нея.Тия под жабката бяха с някаква годност и се сменят на определени години, май беше,те се активират да минава въздуха през тях с едно копче на климатроника, онуй най долу в ляво копче на управлението ,а тези вътре зад жабката ,аз ги сменявам кат сменям маслото и другите филтри,абе на 10 000 км.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users