Колега, от ревютата разбирам, че това зарядно с прави каквото то си иска, а не каквото ти му зададеш.
От ревютата на твоя линк:
"Предистория: не бях карал колата през зимата около 2 месеца и акумулатора беше много разреден. Така като заряда беше паднал до към 6-7 волта, това зарядно си помисли че зареждам акумулатор на мотор. Така и не успях да го накарам да разбере че е за кола.
В случая бутонът mode няма нищо общо с това какъв заряд се подава на акумулатора. По-скоро има общо с околната среда, така като различните модове са за студено зареждане и бавно зареждане. Но това не сменя волтажа с който се зарежда, а само ампеража (до колкото забелязах)
Като цяло това е доста фундаментален проблем, който виждам че се е случил и на други хора през зимата. Липсата на бутон за смяна между 6/12 волта е доста неприятна и направи зарядното безполезно за мен."
"Продукта не си заслужава парите!
Така и не успях да го накарам да започне да зарежда на 12 волта - винаги стои на 6 волта.
Бутона Mode не реагира на нищо."
Неслучайно ЦТЕК си има ръчен режим за избор на волтаж, за стандартен или АГМ акумулатор, за нормално зареждане или рекондициониране.