Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Смяна на акумулатор


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#16 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Posted 03 November 2023 - 11:43

Интересното е, че старт- стоп си работи, но онзиден вечерта, при запалени фарове (по- голяма консумация) не можа да запали от първия път, а от няколко дни забелязвам, че стартера върти по- мудно.

Зарядното ми е следното, мисля, че е доста добро?

 

https://www.emag.bg/...1/pd/DR7GT7BBM/


  • 0

#17 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 06 November 2023 - 00:25

Колега, от ревютата разбирам, че това зарядно с прави каквото то си иска, а не каквото ти му зададеш.

 

От ревютата на твоя линк:

"Предистория: не бях карал колата през зимата около 2 месеца и акумулатора беше много разреден. Така като заряда беше паднал до към 6-7 волта, това зарядно си помисли че зареждам акумулатор на мотор. Така и не успях да го накарам да разбере че е за кола.
В случая бутонът mode няма нищо общо с това какъв заряд се подава на акумулатора. По-скоро има общо с околната среда, така като различните модове са за студено зареждане и бавно зареждане. Но това не сменя волтажа с който се зарежда, а само ампеража (до колкото забелязах)
Като цяло това е доста фундаментален проблем, който виждам че се е случил и на други хора през зимата. Липсата на бутон за смяна между 6/12 волта е доста неприятна и направи зарядното безполезно за мен."

 

"Продукта не си заслужава парите!
Така и не успях да го накарам да започне да зарежда на 12 волта - винаги стои на 6 волта.
Бутона Mode не реагира на нищо."

 

Неслучайно ЦТЕК си има ръчен режим за избор на волтаж, за стандартен или АГМ акумулатор, за нормално зареждане или рекондициониране.


  • 0

#18 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Posted 03 January 2024 - 13:25

Колега, от ревютата разбирам, че това зарядно с прави каквото то си иска, а не каквото ти му зададеш.

 

От ревютата на твоя линк:

"Предистория: не бях карал колата през зимата около 2 месеца и акумулатора беше много разреден. Така като заряда беше паднал до към 6-7 волта, това зарядно си помисли че зареждам акумулатор на мотор. Така и не успях да го накарам да разбере че е за кола.
В случая бутонът mode няма нищо общо с това какъв заряд се подава на акумулатора. По-скоро има общо с околната среда, така като различните модове са за студено зареждане и бавно зареждане. Но това не сменя волтажа с който се зарежда, а само ампеража (до колкото забелязах)
Като цяло това е доста фундаментален проблем, който виждам че се е случил и на други хора през зимата. Липсата на бутон за смяна между 6/12 волта е доста неприятна и направи зарядното безполезно за мен."

 

"Продукта не си заслужава парите!
Така и не успях да го накарам да започне да зарежда на 12 волта - винаги стои на 6 волта.
Бутона Mode не реагира на нищо."

 

Неслучайно ЦТЕК си има ръчен режим за избор на волтаж, за стандартен или АГМ акумулатор, за нормално зареждане или рекондициониране.

Има ръчен режим, просто не знаят как да го ползват, ето клип:


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users