Здравейте колеги,
Проблема както следва:
Mercedes w124 комби новия двигател бензин на газов инжекцион Ловато.
Както го разхождах в неделя на Батулия в дъжда и угасна. Върти, но не пали.
Отворих бушоните - изгорял C бушон. Смених до - запали за малко и пак изгоря. Смених го пак - гори веднага, без да има ключ в контакта.
Разхвърлях стелките, щото се усъмних че е мокро и видях, че под шофьорската има локва 5см. Подсуших, , пуснах вентилатора, изчаках час, но продължава да дава на късо. След малко гори и бушон 3. За капак ми падна акумулатора.
Зарязах го при едни комшии по вила, които си живеят там и се върнах в София, че трябва да се работи.
Електротехник на място не намерих. Тук в София също не успявам да намеря мераклия да ходи до там, та реших да си оправям сам. Имам диплома от техникум по електроника, така че се надявам да се оправя.
Моля помогнете със схема на запалването, защото не намирам.
Също ще съм благодарен и за всякаки съвети.
Предистория
- 5 минути преди да остъргах колата на една бабуна и дъното между предната и задната седалка леко хлътна навътре
Има и един проблем с предната чистачка, която ми гореше 3 бушон, но го смених с керамичен и беше уж ОК, но видимо се товари.
PS намерих си схеми, но приемам всякакви съвети
W 124 Te утечка - дава на късо при изваден ключ
Started by helixs, 27 Apr 2016 - 09:16:23
124 дава на късо запалване утечка кабели
2 replies to this topic
#1
Posted 27 April 2016 - 09:16
#2
Posted 27 April 2016 - 14:30
Опита ли да запалиш колата на газ?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Posted 01 May 2016 - 11:36
Опита ли да запалиш колата на газ?Опитах - не става.
Also tagged with one or more of these keywords: 124 дава на късо, запалване, утечка, кабели
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users