Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 1 гласа

Заглъхване и припукване на студен моторпървите 1-2 мин след потегляне

заглъхване студен мотор потегляне

  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#46 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2017 - 09:04

Да допълня нещо ново колеги. Сега зимата ми прави впечетление , че като запаля сутрин и след няколко секунди да кажем 10 оборотите падат на 800, а колата е доста студена още  и впоследствие шофирането не ми харесва особенно. Обаче ако я загася до 1-2 мин (оставям я да поработи малко не я гася веднага) след 1во палене и отново запаля колата си държи 1000 оборота до достигане на 60градуса (което е доста повече време от първоначалното палене при което след форсирането почти веднага оборотите се стабилизират на 800) както би трябвало да е според мен. Отделено така по-бързо достига работна температура и тръгва парното. Тогава колата се усеща доста по-добре- сякаш в първия случай не работи електронния реглаж на клапата на дросела дето задава оборотите на празен ход и колата сякаш и липсва мощност. Пробвах го поне 10 пъти и все е така с много редки изключения. Дано съм бил ясен и да сте ме разбрали. Не мога да разбера как да хвана проблема- дросела ли не реагира адекватно, компа ли не му подава команди или просто някой датчик прави номера и лъже управлението.....Но определено проблема не е постоянен-само след дълъг престой.Ако е добре загряла и е стояла 1-2ч повечето случаи си е както трябва-пали си и държи 1000 до 60 градуса.


  • 1

#47 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 08 февруари 2017 - 09:32

Проблема звучи като на увреден дебитомер и ако модела няма такъв то той е с мап който се намира в комутатора,няма как да се смени,т.е.ремонт на комутатора.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#48 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 08 февруари 2017 - 10:45

M111.940 е мотора на W124 E200 от тези години е той е с MAP сензор. Прегледай тръбичката, която отива към комутатора колега - нали не е нарушена целостта й, дали е чиста - там не трябва да има течности или лед.

Ако е от дросела - на Start Diagnosis или HFMScan (http://www.hfmscan.com/en/index.html) ще излезе грешка, а на живи данни - погрешен ъгъл на отваряне.


Този пост е редактиран от rado_penev: 08 февруари 2017 - 10:47

  • 0

#49 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 08 февруари 2017 - 14:34

Колега, прегледай стойностите на дросела и на датчика за температурата.
2016-12-22_183708p11TcFm_thumb.jpg

2016-12-22_183150yVCGKEl_thumb.jpg

2016-12-22_183427r7tMLyf_thumb.jpg

2016-12-22_1834380AdM9aj_thumb.jpg

2016-12-22_183607GRPPA4I_thumb.jpg

2016-12-22_183621cqmwlGa_thumb.jpg


  • 0

#50 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2017 - 14:51

Тръбичката си е наред,мерил съм ги тези неща от autodata и бяхме дискутирали. Едиствено на TP сензора 3-ред мисля беше в норма, но в kOma ( не както е дадено в Омове). И въпроса беше дали е грешка или наистина е толкова, но нямаше колеги дето да кажат при тях колко е. Отделно предните 2 реда - трябва плавно да намаля съпротивлението с отварянето на клапата, но при мен първоначално тръгва леко да нараства и после си намаля и реално отговаря на изискванията,но дали трябва да е така или линейно да се изменя няма информация. Абе трябват си живи данни ама нямам...


  • 0

#51 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2017 - 14:53

Единствените грешки дето ми хваща са за бедна/богата смес. Реално скоро не съм ги чел ама предполагам пак ще е същото-неделя ще погледна.


  • 0

#52 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2017 - 18:19

Здравейте, при мен проблема се задълбочи вече като е студена пали и веднага гасне и така "Н" пъти затова сега я паля директно на газ.
До момента съм чистил дозите на ултразвук смених регулатора на бензина с нов на Бош този който отговаря за налягането в рейката другия съм го сменял преди 2 години с оригинален също.
Вчера ми пристигна и новата помпа ще я сменя тези дни и ще видим има ли разлика.
  • 0

1110907.png


#53 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2017 - 23:14

здравейте, промяна с новата помпа също нямаше рестартирах за н-ти път компютъра с надеждата да се оправи не.
След няколко дена спирам на бензиностанцията в случая Еко и реших да сипя Racing 100 бензина.
На следващата сутрин за мое най голямо учудване нямаше и помен от проблема който правише до сега паля не гасне давам гас няма заглъхване ням припукване буквално седях с отоврена уста :D
и така вече почти седмица при студен мотор проблема го няма.
Как е възможно толкова голяма разлика и да се оправи от сипването на хубав бензин, при условие че преди това съм сипвсл 95 само от различни места и с последното зареждане на 95 сипах и добавка на Bardahl 6in1 която е за бензин.

Sent from my SM-N930F using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#54 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2017 - 15:12

Я ти да видиш от къде изкочи заека :D
Само не разбрах има ли ефект от добавката щот и аз мислех да сложа на мойта.

Този пост е редактиран от 200E-16V: 11 юни 2017 - 15:14

  • 0

#55 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2017 - 23:24

може и да е имало но в случая аз я сипах с цел да се оправи прекъсването като приемем че Bardahl са едни от най добрите със сигурност не е навредила. ;)

Sent from my SM-N930F using Tapatalk
  • 0

1110907.png






Also tagged with one or more of these keywords: заглъхване, студен, мотор, потегляне

2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни