Да допълня нещо ново колеги. Сега зимата ми прави впечетление , че като запаля сутрин и след няколко секунди да кажем 10 оборотите падат на 800, а колата е доста студена още и впоследствие шофирането не ми харесва особенно. Обаче ако я загася до 1-2 мин (оставям я да поработи малко не я гася веднага) след 1во палене и отново запаля колата си държи 1000 оборота до достигане на 60градуса (което е доста повече време от първоначалното палене при което след форсирането почти веднага оборотите се стабилизират на 800) както би трябвало да е според мен. Отделено така по-бързо достига работна температура и тръгва парното. Тогава колата се усеща доста по-добре- сякаш в първия случай не работи електронния реглаж на клапата на дросела дето задава оборотите на празен ход и колата сякаш и липсва мощност. Пробвах го поне 10 пъти и все е така с много редки изключения. Дано съм бил ясен и да сте ме разбрали. Не мога да разбера как да хвана проблема- дросела ли не реагира адекватно, компа ли не му подава команди или просто някой датчик прави номера и лъже управлението.....Но определено проблема не е постоянен-само след дълъг престой.Ако е добре загряла и е стояла 1-2ч повечето случаи си е както трябва-пали си и държи 1000 до 60 градуса.
Заглъхване и припукване на студен моторпървите 1-2 мин след потегляне
Започната от slavimaster, 12 апр 2016 - 18:59:39
заглъхване студен мотор потегляне
54 мнения по тази тема
#46
Публикувано 08 февруари 2017 - 09:04
#47
Публикувано 08 февруари 2017 - 09:32
Проблема звучи като на увреден дебитомер и ако модела няма такъв то той е с мап който се намира в комутатора,няма как да се смени,т.е.ремонт на комутатора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#48
Публикувано 08 февруари 2017 - 10:45
M111.940 е мотора на W124 E200 от тези години е той е с MAP сензор. Прегледай тръбичката, която отива към комутатора колега - нали не е нарушена целостта й, дали е чиста - там не трябва да има течности или лед.
Ако е от дросела - на Start Diagnosis или HFMScan (http://www.hfmscan.com/en/index.html) ще излезе грешка, а на живи данни - погрешен ъгъл на отваряне.
Този пост е редактиран от rado_penev: 08 февруари 2017 - 10:47
#50
Публикувано 08 февруари 2017 - 14:51
Тръбичката си е наред,мерил съм ги тези неща от autodata и бяхме дискутирали. Едиствено на TP сензора 3-ред мисля беше в норма, но в kOma ( не както е дадено в Омове). И въпроса беше дали е грешка или наистина е толкова, но нямаше колеги дето да кажат при тях колко е. Отделно предните 2 реда - трябва плавно да намаля съпротивлението с отварянето на клапата, но при мен първоначално тръгва леко да нараства и после си намаля и реално отговаря на изискванията,но дали трябва да е така или линейно да се изменя няма информация. Абе трябват си живи данни ама нямам...
#51
Публикувано 08 февруари 2017 - 14:53
Единствените грешки дето ми хваща са за бедна/богата смес. Реално скоро не съм ги чел ама предполагам пак ще е същото-неделя ще погледна.
#52
Публикувано 27 май 2017 - 18:19
Здравейте, при мен проблема се задълбочи вече като е студена пали и веднага гасне и така "Н" пъти затова сега я паля директно на газ.
До момента съм чистил дозите на ултразвук смених регулатора на бензина с нов на Бош този който отговаря за налягането в рейката другия съм го сменял преди 2 години с оригинален също.
Вчера ми пристигна и новата помпа ще я сменя тези дни и ще видим има ли разлика.
До момента съм чистил дозите на ултразвук смених регулатора на бензина с нов на Бош този който отговаря за налягането в рейката другия съм го сменял преди 2 години с оригинален също.
Вчера ми пристигна и новата помпа ще я сменя тези дни и ще видим има ли разлика.
#53
Публикувано 09 юни 2017 - 23:14
здравейте, промяна с новата помпа също нямаше рестартирах за н-ти път компютъра с надеждата да се оправи не.
След няколко дена спирам на бензиностанцията в случая Еко и реших да сипя Racing 100 бензина.
На следващата сутрин за мое най голямо учудване нямаше и помен от проблема който правише до сега паля не гасне давам гас няма заглъхване ням припукване буквално седях с отоврена уста
и така вече почти седмица при студен мотор проблема го няма.
Как е възможно толкова голяма разлика и да се оправи от сипването на хубав бензин, при условие че преди това съм сипвсл 95 само от различни места и с последното зареждане на 95 сипах и добавка на Bardahl 6in1 която е за бензин.
Sent from my SM-N930F using Tapatalk
След няколко дена спирам на бензиностанцията в случая Еко и реших да сипя Racing 100 бензина.
На следващата сутрин за мое най голямо учудване нямаше и помен от проблема който правише до сега паля не гасне давам гас няма заглъхване ням припукване буквално седях с отоврена уста
и така вече почти седмица при студен мотор проблема го няма.
Как е възможно толкова голяма разлика и да се оправи от сипването на хубав бензин, при условие че преди това съм сипвсл 95 само от различни места и с последното зареждане на 95 сипах и добавка на Bardahl 6in1 която е за бензин.
Sent from my SM-N930F using Tapatalk
#54
Публикувано 11 юни 2017 - 15:12
Я ти да видиш от къде изкочи заека
Само не разбрах има ли ефект от добавката щот и аз мислех да сложа на мойта.
Само не разбрах има ли ефект от добавката щот и аз мислех да сложа на мойта.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 11 юни 2017 - 15:14
Also tagged with one or more of these keywords: заглъхване, студен, мотор, потегляне
Форуми →
Полезна информация →
Разни →
Узаконяване на кола със сменен двигателЗапочната от Rawzay, 12 ное 2017 двигател, смяна, проект, суап и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
Автоматично заключване след потеглянеКак да активираме/деактивираме тази функция ? Започната от Velazkes, 27 яну 2016 автоматично заключване, потегляне и още 2 |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни