Последно като сте сменяли свещи да е имало някоя с различен отенък спрямо останалите ? При мен на 4ти цилиндър беше по-черна от останалите,което според мен е имало лошо изгаряне на него цилиндър. Като проблема не е нито в кабели или бобина-защото системата е wasted spark- една бобина на 2 цилиндъра и винаги 2 по 2 прави искра- вързани са последователно. Съответно преди известно време взе да чука мотора (при мен заглъхването го имаше сравнително леко,но е дразнещо). Мислех че са повдигачи , но проблема се указа точно луфт на 4-ти цилиндър и от там чука при детонация. Съответно лошото изгаряне клапаните на всички цилиндри 2 по 2 черни и сивкави,а на проблемния и четерите еднакво черни. Буталото износено значително спрямо останалите, но и те не бяха перфектни. Компресия и аз бях мерил преди 3 години еднаква и перфектна, масло не сам я усетил да губи или ако е губило е било малко да кажем 300-500 ml от смяна до смяна което за 20 годишна кола незнам колко е нормално,но нищо освен този проблем не ме е водил на мисълта , че може да има нещо нередно до деня в който изведнъж се появи шума през зимата и се стигна до отваряне на двигателя. Та мисълта ми е ,че много неща сменяме и си правим проби ,но има неща които си остават в двигателя и не се стига до тях. Все електрониката обвиняваме ,но механиката не е вечна....
Заглъхване и припукване на студен моторпървите 1-2 мин след потегляне
Започната от slavimaster, 12 апр 2016 - 18:59:39
заглъхване студен мотор потегляне
54 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 април 2016 - 14:50
#17
Публикувано 19 април 2016 - 14:55
Другото което мога да кажа поне от това което говорих с моя майстор е ,че тея вериги колкото и да са вечни им идва времето-разтягат се и центровката не е такава каквато трябва да е. Някъде четох че им давали към 400к км,което при голяма част от автопарка може да се окаже реален пробег. Иначе на външен вид нищо им няма ,както и на зъбните колела. А и един клапан се оказа че има много лека язва. Един компонент да не е както трябва и проблема се пренася по веригата към останалите....
Този пост е редактиран от Chavalinov: 19 април 2016 - 14:57
#18
Публикувано 29 април 2016 - 21:45
Здравейте колеги.МБ C-180-96год.(имам го от няколко месеца)Това прословуто давене първите няколко минути го има и при мен.Колата е карана само на бензин.Почистил съм дросела и съм сменил свещите.Инсталацията е сменена..Забелязвам леко клатене на оборотите(при загрял мотор) на тихи и завишен разход.Някой ако има решение моля да помага.
#19
Публикувано 14 юни 2016 - 20:56
Искам да попитам някой реши ли проблема с потегляне на студен двигател? То сега лятотото не е много изявен проблема, но някой ако все пак е намерил решение да сподели?
#20
Публикувано 23 август 2016 - 20:34
А дали не може да се ползва МАП от Опел?
#21
Публикувано 24 август 2016 - 13:43
Проблемът е по-скоро в електронния дросел и окабеляването му, не в сензорите.
#22
Публикувано 24 август 2016 - 21:07
При мен кабелите са сменени, включително на дросела, всички сензори да проверени без мап сензора. Руснаците са споменали нещо за Опелски мап, но не им разбирам езика.
#23
Публикувано 25 август 2016 - 20:11
Ами и при мен са подменени кабелите, дросел сменях, все същото, грешки не диагностиката която имам не изписва, ама проблема е на лице.
#24
Публикувано 26 август 2016 - 13:36
Пробвах с МАП от тойота, но няма разлика. W202 c180. Паленето е същото. Когато е топло колата пали и държи 1100 оборота, когато температурата е под 20 градуса оборотите са под 1000. Все едно че колата не знае колко е околната температура и пали по някакви осреднени стойности.
#25
Публикувано 29 август 2016 - 16:04
Как пробвахте с друг мап? Отваряхте компютъра и запоихте друг сензор?
На мен последно време започна да ми загасва колата при първоначално запалване, най вече ако е включен климатика, запалвам - оборотите се вдигат до 1100 и падат рязко и загасва, при повторно запалване вдига до 1100-1200 задържа и после бавно падат, но повече не загасва. Сега не ме дразни проблема, но като знам зимата каква мъка ще е, хубаво е че имам друга и ще карам нея, тая рядко.
Няма ли някои който го е решил тоя проблем?
#26
Публикувано 29 август 2016 - 17:19
Същите симптоми на моята 124-ка 220,реших с нов оригинален дебитомер.
#27
Публикувано 29 август 2016 - 20:59
Ламбда сонда някой сменял ли е ? Чудно ми е дали не е от нея
#28
Публикувано 29 август 2016 - 21:26
На живи данни моята ламбда сонда се държи добре.
Е200 няма дебитомер. Ламда сондата не влияе при студен мотор, и като няма дебитомер, освен мап сензора, друго незнам какво влияе? температурния датчик на двигателя показва правилно. Комутаторите или се повреждат или се пълнят с масло и то става като камък и запушва тръбичката и мап сензра не отчита? Аз имам два комутатора и с двата е така, само че единия на двата цилиндъра времето на реакция е забило и стои на на някакви мили секунди и не се променя, това беше станало от напуканите кабели преди да ги подменя. После намерих друг комутатор, но със същия проблем при студен мотор. Сега карам с него, но има и голяма вероятност и да не е от комутатора, просто аз така си мисля?!?! Директно на газ при запалване го няма проблема. Това ме навежда на тази мисъл....Доста хора го имат тоя проблем и то все на 2-литровия мотор без дебитомер който е.
#29
Публикувано 30 август 2016 - 08:00
Мислил съм по тоя въпрос с газта. Доколкото знам газовите времена се определят на база бензиновите,а бензиновите от датчиците в това число и мап-а. Идеята ми е, че ако мап-а дава грешни данни и бензиновите времена не са както трябва би трябвало да се повлияят и газовите времена както и работата на газ. Знам че газта също си има някакъв датчик за налягане, освен заради него да пренебрегва данните от бензиновия комп.-не ми е много ясно. Но нещо не е както трябва. Налягането в рейката не съм мерил и все си мисля ,че тея стари помпи докато са студени може да им трябва известно време да достигат зададеното налягане....
#30
Публикувано 30 август 2016 - 14:47
Аз казвам как съм решил същия проблем на моята кола.Не вярвам Е200 да няма мап който да мери потока на въздуха който влиза...
Also tagged with one or more of these keywords: заглъхване, студен, мотор, потегляне
Форуми →
Полезна информация →
Разни →
Узаконяване на кола със сменен двигателЗапочната от Rawzay, 12 ное 2017 двигател, смяна, проект, суап и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
Автоматично заключване след потеглянеКак да активираме/деактивираме тази функция ? Започната от Velazkes, 27 яну 2016 автоматично заключване, потегляне и още 2 |
|
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни