Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 1 votes

Заглъхване и припукване на студен моторпървите 1-2 мин след потегляне

заглъхване студен мотор потегляне

  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#16 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 19 April 2016 - 14:50

Последно като сте сменяли свещи да е имало някоя с различен отенък спрямо останалите ? При мен на 4ти цилиндър беше по-черна от останалите,което според мен е имало лошо изгаряне на него цилиндър. Като проблема не е нито в кабели или бобина-защото системата е wasted spark- една бобина на 2 цилиндъра и винаги 2 по 2 прави искра- вързани са последователно. Съответно  преди известно време взе да чука мотора (при мен заглъхването го имаше сравнително леко,но е дразнещо). Мислех че са повдигачи , но проблема се указа точно луфт на 4-ти цилиндър и от там чука при детонация. Съответно лошото изгаряне клапаните  на всички цилиндри 2 по 2 черни и сивкави,а на проблемния и четерите еднакво черни. Буталото износено значително спрямо останалите, но и те не бяха перфектни. Компресия и аз бях мерил преди 3 години еднаква и перфектна, масло не сам я усетил да губи или ако е губило е било малко да кажем 300-500 ml от смяна до смяна  което за 20 годишна кола незнам колко е нормално,но нищо освен този проблем не ме е водил на мисълта , че може да има нещо нередно до деня в който изведнъж се появи шума през зимата и се стигна до отваряне на двигателя. Та мисълта ми е ,че много неща сменяме и си правим проби ,но има неща които си остават в двигателя и не се стига до тях. Все електрониката обвиняваме ,но механиката не е вечна....


  • 0

#17 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 19 April 2016 - 14:55

Другото което мога да кажа поне от това което говорих с моя майстор е ,че тея вериги колкото и да са вечни им идва времето-разтягат се и центровката не е такава каквато трябва да е. Някъде четох че им давали към 400к км,което при голяма част от автопарка може да се окаже реален пробег. Иначе на външен вид нищо им няма ,както и на зъбните колела. А и един клапан се оказа че има много лека язва. Един компонент да не е както трябва и проблема се пренася по веригата към останалите....


Edited by Chavalinov, 19 April 2016 - 14:57 .

  • 0

#18 qgoar

qgoar

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    мерцедес w202

Posted 29 April 2016 - 21:45

Здравейте колеги.МБ C-180-96год.(имам го от няколко месеца)Това прословуто давене първите няколко минути го има и при мен.Колата е карана само на бензин.Почистил съм дросела и съм сменил свещите.Инсталацията е сменена..Забелязвам леко клатене на оборотите(при загрял мотор) на тихи и завишен разход.Някой ако има решение моля да помага.


  • 0

#19 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 14 June 2016 - 20:56

Искам да попитам някой реши ли проблема с потегляне на студен двигател? То сега лятотото не е много изявен проблема, но някой ако все пак е намерил решение да сподели?


  • 0

#20 bobi_diesel

bobi_diesel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:varna

Posted 23 August 2016 - 20:34

А дали не може да се ползва МАП от Опел?
  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 24 August 2016 - 13:43

Проблемът е по-скоро в електронния дросел и окабеляването му, не в сензорите.


  • 0

#22 bobi_diesel

bobi_diesel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:varna

Posted 24 August 2016 - 21:07

При мен кабелите са сменени, включително на дросела, всички сензори да проверени без мап сензора. Руснаците са споменали нещо за Опелски мап, но не им разбирам езика.
  • 0

#23 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 25 August 2016 - 20:11

Ами и при мен са подменени кабелите, дросел сменях, все същото, грешки не диагностиката която имам не изписва, ама проблема е на лице.


  • 0

#24 hir

hir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180, 1996 г., автоматик,
    цвят: гневен патладжан
Garage View Garage

Posted 26 August 2016 - 13:36

Пробвах с МАП от тойота, но няма разлика. W202 c180. Паленето е същото. Когато е топло колата пали и държи 1100 оборота, когато температурата е под 20 градуса оборотите са под 1000. Все едно че колата не знае колко е околната температура и пали по някакви осреднени стойности.
  • 0

#25 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 29 August 2016 - 16:04

Как пробвахте с друг мап? Отваряхте компютъра и запоихте друг сензор?

На мен последно време започна да ми загасва колата при първоначално запалване, най вече ако е включен климатика, запалвам - оборотите се вдигат до 1100 и падат рязко и загасва, при повторно запалване вдига до 1100-1200 задържа и после бавно падат, но повече не загасва. Сега не ме дразни проблема, но като знам зимата каква мъка ще е, хубаво е че имам друга и ще карам нея, тая рядко. 

Няма ли някои който го е решил тоя проблем?


  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 August 2016 - 17:19

Същите симптоми на моята 124-ка 220,реших с нов оригинален дебитомер.
  • 0

#27 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 29 August 2016 - 20:59

Ламбда сонда някой сменял ли е ? Чудно ми е дали не е от нея


  • 0

#28 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 29 August 2016 - 21:26

На живи данни моята ламбда сонда се държи добре.

Е200 няма дебитомер. Ламда сондата не влияе при студен мотор, и като няма дебитомер, освен мап сензора, друго незнам какво влияе? температурния датчик на двигателя показва правилно. Комутаторите или се повреждат или се пълнят с масло и то става като камък и запушва тръбичката и мап сензра не отчита? Аз имам два комутатора и с двата е така, само че единия на двата цилиндъра времето на реакция е забило и стои на на някакви мили секунди и не се променя, това беше станало от напуканите кабели преди да ги подменя. После намерих друг комутатор, но със същия проблем при студен мотор. Сега карам с него, но има и голяма вероятност и да не е от комутатора, просто аз така си мисля?!?! Директно на газ при запалване го няма проблема. Това ме навежда на тази мисъл....Доста хора го имат тоя проблем и то все на 2-литровия мотор без дебитомер който е.


  • 0

#29 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 30 August 2016 - 08:00

Мислил съм по тоя въпрос с газта. Доколкото знам газовите времена се определят на база бензиновите,а бензиновите от датчиците в това число и мап-а. Идеята ми е, че ако мап-а дава грешни данни и бензиновите времена не са както трябва би трябвало да се повлияят и газовите времена както и работата на газ. Знам че газта също си има някакъв датчик за налягане, освен заради него да пренебрегва данните от бензиновия комп.-не ми е много ясно. Но нещо не е както трябва. Налягането в рейката не съм мерил и все си мисля ,че тея стари помпи докато са студени може да им трябва известно време да достигат зададеното налягане....


  • 0

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 30 August 2016 - 14:47

Аз казвам как съм решил същия проблем на моята кола.Не вярвам Е200 да няма мап който да мери потока на въздуха който влиза...
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: заглъхване, студен, мотор, потегляне

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users