Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със скоростомер

W210 скоростомер

  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 mihael1989

mihael1989

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W210 E200 CDI 116hp automatic

Публикувано 05 април 2016 - 10:27

Здравейте колеги,

 

Имам проблем от днес със скоростомера на W210 Е200 CDI автоматик. Колата е 2001 год.

 

Като карам стрелката не работи коректно. Без значение от скороста насича и се качва до към 20 км, след малко може би до 40, след това спирам на светофар но стралката застава на 70, тръгвам и за няколко светофара се качва до около 120, спирам на светофара и се мени от към 110 до към 120. мени се само в движение. Спирам, гася колата и стрелката си застава на 110 например, гася, вадя ключа и пак си седи на толкова. Пада до 0 само когато паля на ново колата, но поведението е същото, просто не винаги е до 120 км, може да си седи на 40 примерно. 

 

Преди да се появи проблема бяха сменени джантите и гумите на колата, но беше сваляно и таблото за подмяна на крушки, за това не мога да предположа дали е от сензор за скорост или от таблото ...

 

На какъв проблем ви прилича по скоро, както и къде се намира датчика за скорост на този модел?

 

Поздрави,

Михаел


  • 0

#2 mihael1989

mihael1989

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W210 E200 CDI 116hp automatic

Публикувано 05 април 2016 - 15:34

Тоест от таблото?

 

Днес забелязах, че колата си отчита изминатите километри, така че ако това е свързано с датчика за скорост, явно работи.

 

Все пак някой наясно ли е къде е датчика? 


  • 0

#3 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 05 април 2016 - 16:01

Информацията за скоростта се получава в АБС модула от датчиците по колелетата и се предава до клъстера по КАН шина. Към клъстера няма закачен директно датчик за скорост обороти и т.н... По всяка вероятност нещо е прекъснало в клъстера докато сте го вадили и слагали като сте му сменяли лампите. Стрелките се задвижват от стъпкови мотори, и ако управлението им не е на ред правят подобни неща..

 

ЕДИТ: А сигурен ли си, че не е подместено нещо механично така, че да пречи на свободното движение на стрелката. По принцип моторите се привеждат в нулево положение само когато на клъстера се подаде захранване (при подаване на контакт) и след това няма механизъм по който да се разбере къде е стрелката. Ако нещо механично блокира движението на стрелката може точно това да става, което го описваш...


Този пост е редактиран от koleto_70: 05 април 2016 - 16:04

  • 0

#4 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 05 април 2016 - 17:15

А имаш ли климатроник ако имаш може да погледнеш и през него (както казахме датчика е един и всичко е по CanBus линията) ако там нещата са наред значи е в таблото. Проверката става като задържиш бутона REST за около 10сек. и след това с бутоните AUTO превъртиш до позиция 22 - скоростта на автомобила км./ч.

Този пост е редактиран от frxbg: 06 април 2016 - 12:04

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни