ABS/ESP/BAS
Започната от nbajani, 20 мар 2016 - 10:41:05
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 март 2016 - 10:41
Здравейте колеги имам проблем нито една от системите не функционира.Грешките се показват веднага след палене.На диагностика записва C1000 и C1140 като 1140 е датчик за положение на волана.Диагностиката е правена с аутоком.
Майсторите искат смяна на модули като се почне от стоп машнка а тя си работи и автопилота също работи.Съмнявам се, че ако сменя този датчик няма да се оправи а струва над 250 лв.Някои сблъсквал ли се е с подобен проблем и 3те грешки да свитват една след друга?
Поздрави!
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
Майсторите искат смяна на модули като се почне от стоп машнка а тя си работи и автопилота също работи.Съмнявам се, че ако сменя този датчик няма да се оправи а струва над 250 лв.Някои сблъсквал ли се е с подобен проблем и 3те грешки да свитват една след друга?
Поздрави!
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
#2
Публикувано 20 март 2016 - 12:53
Преди да сменяш каквото и да било си прочети колата със СТАР.
Да сте разкачали акумулатор наскоро? Пробвай да си навиеш волана в двете крайни положения.
#3
Публикувано 20 март 2016 - 12:58
Имам я от скоро акумулатора не е свалян и е в норми.
Забравих да споделя едно нещо което ми прави впечатление: Волана не стои изправен а леко в ляво иначе колата не дърпа на никаде.
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
Забравих да споделя едно нещо което ми прави впечатление: Волана не стои изправен а леко в ляво иначе колата не дърпа на никаде.
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
#4
Публикувано 20 март 2016 - 17:07
Откачи акумулатора, брой до 20, закачи акумулатора.
Запали колата, завърти волана пълен ляв, завърти волана пълен десен,
завърти волана пълен ляв, завърти волана пълен десен,
завърти волана пълен ляв, завърти волана пълен десен.
Изгаси колата, брой до 20, запали колата.
Драсни някоя дума кво се случва.
#5
Публикувано 21 март 2016 - 11:08
И сподели дали скоро си ходил на технически преглед....
Аз имах този проблем точно след един такъв. Никой не ми е казал, че трябва да изключа (ESP - то) по време на прегледа и после ми светнаха всички изброени от теб (ABS/ESP/BAS).
#6
Публикувано 21 март 2016 - 12:04
Довечера ще проверя предпазителите и ще пробвам номера с калибрацията.
Не съм ходил на преглед преди 5 месеца и е бил последния преглед.
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
Не съм ходил на преглед преди 5 месеца и е бил последния преглед.
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
#7
Публикувано 21 март 2016 - 13:06
И защо на преглед трябва да изключваш ESP?И сподели дали скоро си ходил на технически преглед....
Аз имах този проблем точно след един такъв. Никой не ми е казал, че трябва да изключа (ESP - то) по време на прегледа и после ми светнаха всички изброени от теб (ABS/ESP/BAS).
Никога не съм го изключвам и никога на съм имал проблеми.
#8
Публикувано 23 март 2016 - 15:13
Няма ефект от гимнастиката с волана.
Като следваща стъпка мисля да сваля волана и да проверя електрическите връзки на и около този датчик.
Да видя дали е свалян преди това волана, защото стои няколко градуса в ляво - възможно е и от неправилен реглаж на преден мост грешно зацепване на рейката и други.
Ако някой се сеща какво мога да проверя или да тествам да се обажда.
#9
Публикувано 24 март 2016 - 09:45
Ако намериш свестен майстор непременно сподели тук. Аз тоя го ям от две години. Кой ли не се пробва на мойта кола, нямам диагноза все още. При мен присвятка ЕСП на десен завой.
#10
Публикувано 25 март 2016 - 21:30
Аз имах проблем с ABS/ BAS/ ESP преди време. Все още има някои въпросителни около появяването на проблема, но ще го припиша на кофти акумулатор.
Star казваше, че липсва комуникация с модула.
След ремонта ми казаха, че са сменили 3 чипа в контролния модул на ABS-а, които били изгорели от пренапрежение.
След като се оправи проблемът, когато акумулаторът е бил разкачен за известно време, ми светва само ESP лампата и това се оправя със завъртане на волана в двете крайни положения.
Иначе моят автомобил си дърпа наляво, а за да върви направо, воланът ми трябва да е леко вдясно.... не съм сигурен дали това допринася за abs/esp грешките, но опитът с моят автомобил досега показва, че не е така.
#11
Публикувано 29 декември 2016 - 06:53
Ако намериш свестен майстор непременно сподели тук. Аз тоя го ям от две години. Кой ли не се пробва на мойта кола, нямам диагноза все още. При мен присвятка ЕСП на десен завой.
От снощи съм с решен проблем.
Виновник се оказа разбитата ми рейка.
Завивам с волана, а колелата са с различно мнение.
Компютъра хваща несъответствие и бие ESP и ми къса сърцето.
Сега и луфт на волана нямам, трябва да свиквам.
Весели празници.
#12
Публикувано 29 декември 2016 - 09:27
При мен се появява отвреме навреме следния казус , паркирам някъде с наклон и катонсе върна и тръгна да паля веднага ми изписва esp/bas и не ми дава да запаля. Връщам обратно ключа и после на пак контакт и всичко си е нормално . Някой с подобен "проблем"
#13
Публикувано 29 декември 2016 - 14:20
От снощи съм с решен проблем.
Виновник се оказа разбитата ми рейка.
Завивам с волана, а колелата са с различно мнение.
Компютъра хваща несъответствие и бие ESP и ми къса сърцето.
Сега и луфт на волана нямам, трябва да свиквам.
Весели празници.
Радвам се , нова ли взе ?
#14
Публикувано 29 декември 2016 - 14:21
При мен се появява отвреме навреме следния казус , паркирам някъде с наклон и катонсе върна и тръгна да паля веднага ми изписва esp/bas и не ми дава да запаля. Връщам обратно ключа и после на пак контакт и всичко си е нормално . Някой с подобен "проблем"
Щом дава грешка ще го хване диагностиката , отиди да я видят .
#15
Публикувано 30 декември 2016 - 07:02
Радвам се , нова ли взе ?
За нова рейка трябваше да продам колата за да я купя. Взех здрава.
Имах и крив долен носач. Сега колата спи под конец.
За пореден път се убеждавам, че половината от лечението е правилната диагноза.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни