Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ABS/ESP/BAS


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 20 март 2016 - 10:41

Здравейте колеги имам проблем нито една от системите не функционира.Грешките се показват веднага след палене.На диагностика записва C1000 и C1140 като 1140 е датчик за положение на волана.Диагностиката е правена с аутоком.
Майсторите искат смяна на модули като се почне от стоп машнка а тя си работи и автопилота също работи.Съмнявам се, че ако сменя този датчик няма да се оправи а струва над 250 лв.Някои сблъсквал ли се е с подобен проблем и 3те грешки да свитват една след друга?
Поздрави!

Sent from my SM-G850F using Tapatalk
  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 20 март 2016 - 12:53

Преди да сменяш каквото и да било си прочети колата със СТАР.

 

Да сте разкачали акумулатор наскоро? Пробвай да си навиеш волана в двете крайни положения.


  • 0

#3 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 20 март 2016 - 12:58

Имам я от скоро акумулатора не е свалян и е в норми.
Забравих да споделя едно нещо което ми прави впечатление: Волана не стои изправен а леко в ляво иначе колата не дърпа на никаде.

Sent from my SM-G850F using Tapatalk
  • 0

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 20 март 2016 - 17:07

Откачи акумулатора, брой до 20, закачи акумулатора. 

Запали колата, завърти волана пълен ляв, завърти волана пълен десен, 

завърти волана пълен ляв, завърти волана пълен десен, 

завърти волана пълен ляв, завърти волана пълен десен. 

Изгаси колата, брой до 20, запали колата.

 

Драсни някоя дума кво се случва.


  • 0

#5 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 март 2016 - 11:08

И сподели дали скоро си ходил на технически преглед....
Аз имах този проблем точно след един такъв. Никой не ми е казал, че трябва да изключа (ESP - то) по време на прегледа и после ми светнаха всички изброени от теб (ABS/ESP/BAS).

 
  • 0

#6 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 21 март 2016 - 12:04

Довечера ще проверя предпазителите и ще пробвам номера с калибрацията.
Не съм ходил на преглед преди 5 месеца и е бил последния преглед.

Sent from my SM-G850F using Tapatalk
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 март 2016 - 13:06

И сподели дали скоро си ходил на технически преглед....
Аз имах този проблем точно след един такъв. Никой не ми е казал, че трябва да изключа (ESP - то) по време на прегледа и после ми светнаха всички изброени от теб (ABS/ESP/BAS).


И защо на преглед трябва да изключваш ESP?
Никога не съм го изключвам и никога на съм имал проблеми.
  • 1

#8 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 23 март 2016 - 15:13

Няма ефект от гимнастиката с волана.

Като следваща стъпка мисля да сваля волана и да проверя електрическите връзки на и около този датчик.

Да видя дали е свалян преди това волана, защото стои няколко градуса в ляво - възможно е и от неправилен реглаж на преден мост грешно зацепване на рейката и други.

Ако някой се сеща какво мога да проверя или да тествам да се обажда.


  • 0

#9 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 24 март 2016 - 09:45

Ако намериш свестен майстор непременно сподели тук. Аз тоя го ям от две години. Кой ли не се пробва на мойта кола, нямам диагноза все още. При мен присвятка ЕСП на десен завой.


  • 0

#10 alxbs

alxbs

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor

Публикувано 25 март 2016 - 21:30

Аз имах проблем с ABS/ BAS/ ESP преди време. Все още има някои въпросителни около появяването на проблема, но ще го припиша на кофти акумулатор.

Star казваше, че липсва комуникация с модула.

След ремонта ми казаха, че са сменили 3 чипа в контролния модул на ABS-а, които били изгорели от пренапрежение. 

 

След като се оправи проблемът, когато акумулаторът е бил разкачен за известно време, ми светва само ESP лампата и това се оправя със завъртане на волана в двете крайни положения.

Иначе моят автомобил си дърпа наляво, а за да върви направо, воланът ми трябва да е леко вдясно.... не съм сигурен дали това допринася за abs/esp грешките, но опитът с моят автомобил досега показва, че не е така.


  • 0

#11 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 29 декември 2016 - 06:53

Ако намериш свестен майстор непременно сподели тук. Аз тоя го ям от две години. Кой ли не се пробва на мойта кола, нямам диагноза все още. При мен присвятка ЕСП на десен завой.

От снощи съм с решен проблем.

Виновник се оказа разбитата ми рейка.

Завивам с волана, а колелата са с различно мнение.

Компютъра хваща несъответствие и бие ESP и ми къса сърцето.

Сега и луфт на волана нямам, трябва да свиквам.

Весели празници.


  • 2

#12 falanx

falanx

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Targovishte
  • Автомобил:
    W220 320 benzin 224hp

Публикувано 29 декември 2016 - 09:27

При мен се появява отвреме навреме следния казус , паркирам някъде с наклон и катонсе върна и тръгна да паля веднага ми изписва esp/bas и не ми дава да запаля. Връщам обратно ключа и после на пак контакт и всичко си е нормално . Някой с подобен "проблем"
  • 0

#13 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2016 - 14:20

От снощи съм с решен проблем.
Виновник се оказа разбитата ми рейка.
Завивам с волана, а колелата са с различно мнение.
Компютъра хваща несъответствие и бие ESP и ми къса сърцето.
Сега и луфт на волана нямам, трябва да свиквам.
Весели празници.


Радвам се , нова ли взе ?
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#14 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2016 - 14:21

При мен се появява отвреме навреме следния казус , паркирам някъде с наклон и катонсе върна и тръгна да паля веднага ми изписва esp/bas и не ми дава да запаля. Връщам обратно ключа и после на пак контакт и всичко си е нормално . Някой с подобен "проблем"


Щом дава грешка ще го хване диагностиката , отиди да я видят .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#15 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 30 декември 2016 - 07:02

Радвам се , нова ли взе ?

За нова рейка трябваше да продам колата за да я купя. Взех здрава.

Имах и крив долен носач. Сега колата спи под конец.

За пореден път се убеждавам, че половината от лечението е правилната диагноза.


  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни