Въпрос към теб колега, имам w211 е320cdi v6 7g tronic и преди 500 км смених маслото на кутията с промивка с оригинално 236.14 и машина след което се ресет на кутията, но майстора имаше само Lunch диагностика.
Преди смяната почна да сменя първите 3 предавки по грубо нагоре и надолу като в режим C мисля че първата смяна се чуди, все едно леко приплъзва и след това сменя, а другите ги сменя добре.
След смяната в началото сменяш по грубо, след известно време почна точно преди да спре колата има едно като освобождаване или все едно натискаш рязко спирачката(а аз не съм,защото спирам плавно) това продължи да го прави като сега е по леко сецването, даже днес пробвах без спирачка до пълен покой пак се сецва, все едно натискам съединителя, а преди смяната го нямаше, остана и лошата смяна режим С (предполагам 2>3) и в Режим S 1>2 сменя добре, обаче 2>3 има зачудване, нагоре всичко сменя добре. Понякога в студено сменя без проблеми, понякога с чуди, и на загряло пак така прави.
Как да постъпя, и какво мислиш че е редно да се направи за да се отстрани тези проблеми.
Може да и да се опита да се подобрят времената за пълнене на клапаните и да понамалее това ритане , но какво масло и нещо притеснително имаше ли в картера по магнитите ? 7G-троник си страдат от мозъците и по - скоро от датчиците за оборотите разположени по лентата на кондуктор платката . Стар диагнозата може да преразглежда и ресетва времената за включване на точно определени предавки ,но е процес който изисква време и нерви .