И аз да пофаля:
С едно приятелче караме пурата на автомивка, цяла зима седя на сух док, прашасала и той вика, айде едно пролетно почистване! Отиваме, а на връщане той кара, за малко един МЛ да го отнесе на един десен завой, ПУ-ПУ, вече се гледах във фейсбук как го налагам с гаечния ключ в центъра на софията, ама се размина, баси късмета, но не е това темата тук. Казва ми, плафоните светят, как се гаси, аз му казвам кат затвориш вратата бе! Не, не ставало. Прибирам я в гаража и се почва, вадя всички бутони на вратите, няма късо, няма нищо, пак свети. Но бързах, предния е с копче, задния и на багажника свалих крушките. На следващия ден не ми дава мира, ама по задачи напред-назад. Вечерта в 23ч отивам в гаража, ше му разкажа играта аз! Пак почвам, всички бутони на вратите, ма те кат нови, може немеца да ги е сменял, не знам, а колата е на 27 години... на плафона в багажника глеам една излишна 3-та жица, ама си има място и клема за нея, било като отвориш задна врата и светва в багажника, има и бутон от вътре да се отвори, така че не може да караш някой там... ше излезе. Проверих бушоните и изгорих един-два, изгорих и крушката на плафона в жабката, ходих до бензиностанцията да си купя и бушони и крушка. Сменям крушката и както си седя на дясната седалка, почвам да щракам копчетата на централната конзола и не щеш ли ИЗГАСНА! То имало копче там, което светва плафоните, освен това на предния(но той е автономен, задния и багажника са отделно)! И аз съм го забравил, да се е.ааа у тъпата чутура! На автомивката момчето като е бърсал и го е щракнал. Ма нали карам по-модерна кола евридей и ми е излетяло! Тъкмо бях звъннал на приятелчето и му викам, ше се кара колата на електриджия, не са наред работите! Часът е 1 през нощта. Тръгнах си към къщи, има 4-5км от гаража...