Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мое ли па да съм толку прос?куриозна тема


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 21 февруари 2016 - 17:08

Отварям тази тема по идея на един друг форум.

Идеята е да споделяме куриозни случки от живия живот.

 

Ето и моята случка.

Изчезнаха ме светлините за заден ход. Не знам защо реших, че вината е в ключето на скоростите, а те са автоматични. Свалихме целия шифтър, трима души гледахме - ключе няма. Както и да е, сглобихме скоростите обратно без особени поражения. Само загуба на време. На следващия ден имах записан час на диагностик. Оказа се изгорял бушон. Мое ли па да съм толку прос. :wacko


  • 0

#2 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 февруари 2016 - 10:17

За себе си съм стигнал до извода , че може и да съм по прост от колкото мога да предполагам адаш

Дет се вика : седи бий 1 бира и си питай спокойствието


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 23 февруари 2016 - 12:45

Така и аз да се похваля. Миналата зима бях на лагер с нац отбор в София и пътувах с колата. Всичко точно спирам на паркинга на хотела няма проблем. Естествено събират ни ключовете от колите но след два дена решавам да се разходя до Фантастико. Взимам ключа пт трениора тръгвам да паля, няма никой върти върти ама нищо. Бензиновата помпа не се чува. Пускам аз теми, поръчвам релета, сменям бушони, пръскам с спрейове пак няма никой. Решавам че другаде е проблема. Уплаших се че са ми свили комутатора оказа се че моя е в купето. Накрая зарязвам всичко и си продължавам лагера но след месец и половина идва време да се прибирам. Ядосах се изтръгнах всички бушони отзад в кутийката и ги смених за 3 път и изведнъж колата си запали . Отидох до магазина от който купих предишните бушони напсувах ги и на връщане си казвах на ум че съм наистина много прост


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 23 февруари 2016 - 12:49

Всъщност това което се бе случило е че първия път като съм изкарал бушоните, съм пропуснал да сложа на първата дупка бушон, точно за бензиновата помпа. Броя аз 6 бушона и слагам 6 но вместо на първата съм сложил на 2.3,4,5,6, и на 7


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от trifonl: 23 февруари 2016 - 12:49

  • 1

#5 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 08 юни 2016 - 13:51

Седя си аз стягаме се с наще тръгваме за Черноморието и точно на последния надлез преди Бургас абе точно плюнка преди града колата светва губи мощност и спира. Има няма 100 метра до самия подлез добутах е на сянка и аиде майсторе давай. Въртим гледаме всичко има колата не ще и не ще. Бре уж нали сме грамотни гледай гласи. Извади се един склад куфари и щайги отзад и се стигна до тази с ключовете гладай гласи абе всичко си има тая кола. Нищо ами и приятели в Бургас ни чакат аиде помолихме да ми донесат една туба с гориво сипахме горивото нищо. Аиде звани се на майстори мъдри се ми докараите ч пък пътна помощ пък плащания дето струват колкото колата ще действа ме пък днес пък утре. Накрая от тук от там стигнахме до мъдрата мисъл да извадим буксата за помпата горивната и да проверя да правилно нямаше ток и да още по правилно що нямаше ми беше сдиплил предпазителя. И ето как почивката кръшна леко на една страна заради глупоста да мислим след като махнем половината прилежащи неща по колата и то на пътя.

 

Става въпрос за А4

 

Втора част връщам се от Черноморието сам точно вече избутвам на магистралата и гледам някакъв льольо с усмивка седи и чака на изхода на Бургас. Викам ае тоя ще го вземем без това е тъмно аз съм от Пазарджик в най лошия случай ако е от София пак малко му остава де. Той пък от Пловдив нащо момче та удари печалбата. Сетегнах аз колицата стегнах се и аз и айда дай та за нищо време бях минал Стара Загора и светлините странно изчезнаха ,абе не че ги нямаше ама неработеха правилно ,както и да е движех се там с 50 километра в час щях да изкарам. От време на време и след някой камион дори. По едно време напълно по скоро престанаха да осветяват платното и чистачката спря да работи читаво ,да беше заваляло. Викам ебати ся е втасах и обаче играч не спирам да се движа леко леко напредвам докато вече напълно не можеше да вдига и над 2000 оборота в минута тогава стигнах до някакво осветено място видях ,че отсреща е ОМВ и реших ,че е добре да се предам вече. Предадох се ,но само от части извадих пак щайгата с ключовете и почнах дъжд на не дъж колко чисто колко мръсно аз си се трудя там. Моя спътник си чака.Викам нещо тоците гледам всичко здраво викам чакай да видя главните връзки и те здрави. Викам ебати викнах един приятел задърпа ме лошото е ,че карах на отворен прозорец иначе не виждах. Стигнахме Пловдив зарязах нащо момче от там и до Пазарджик стигнах през ноща. На другия ден до акомулаторджията едно бързо мерене два въпроса три отговора едни четки за 20 левчета 10 минути работа и бях като нов.

 

Това вече с Мерцедеса.

 

Поуката каква е ,че зарядното съм го отхлабвал и преди това ма мозак имам ли да им метна едно око на тия четки аз.

 

Най странното сменям едно каренце и всичко точно тръгвам обаче пука повече от преди. Бре пак съм пропуснал нещо. Гледам глася го абе не ще и не ще всичко си е точно там. Пука едно странно. Накрая си стъпих на гордоста и викам отивам на майстор да погледне поприказвахме попогледна. Вика ми другия път да си затегнеш джантата затегна е набързо с чука ударния и ме изпъди. Умрях от срам.То бива да съм проЗ ама тва вече е в повече. И така.


Този пост е редактиран от Ванюша: 08 юни 2016 - 13:57

  • 0

#6 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 08 юни 2016 - 18:19

Моя случай не е с кола, но е пресен и също толкова показателен. Отивам при един приятел с автосервиз и той ми вика: брех тъкмо на време идваш - изгоре ми монитора на служебния комп. Гледам аз - меря шеря - викам не е добре работата. В сервиза много варира напражението - и си викам най-вероятно захранването се е предало - и седнах аз - разглобих монитора - извадих му захранването - тествам замервам - бре - здраво е ... След като го пръснах целия на части и загубих почти час се сетих да направя нещо за проба - сложих монитора от съседния комп на тоя - като ползвам пак същите VGA и захранващ кабел. И той не тръгна - викам тука има нещо - поглеждам надолу - разклонителя му е в краката на момчето и без да иска бутнал и изкарал захранващия кабел (той не е бил пъхнат до край по начало) :D :D :D . И така - мъмрейки и попържайки сглобих монитора - вкарах захранващия кабел до край и човека си продължи работата. Ама кой да погледне още в самото начало - има ли ток - разклонителя включен ли е - захранващия кабел включен ли е - да провери с друг захранващ кабел ... Е па мое ли и аз па да съм толку прос :D  :beer  :beer 


  • 0

#7 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2016 - 18:50

И аз да пофаля:

С едно приятелче караме пурата на автомивка, цяла зима седя на сух док, прашасала и той вика, айде едно пролетно почистване! Отиваме, а на връщане той кара, за малко един МЛ да го отнесе на един десен завой, ПУ-ПУ, вече се гледах във фейсбук как го налагам с гаечния ключ в центъра на софията, ама се размина, баси късмета, но не е това темата тук. Казва ми, плафоните светят, как се гаси, аз му казвам кат затвориш вратата бе! Не, не ставало. Прибирам я в гаража и се почва, вадя всички бутони на вратите, няма късо, няма нищо, пак свети. Но бързах, предния е с копче, задния и на багажника свалих крушките. На следващия ден не ми дава мира, ама по задачи напред-назад. Вечерта в 23ч отивам в гаража, ше му разкажа играта аз! Пак почвам, всички бутони на вратите, ма те кат нови, може немеца да ги е сменял, не знам, а колата е на 27 години... на плафона в багажника глеам една излишна 3-та жица, ама си има място и клема за нея, било като отвориш задна врата и светва в багажника, има и бутон от вътре да се отвори, така че не може да караш някой там... ше излезе. Проверих бушоните и изгорих един-два, изгорих и крушката на плафона в жабката, ходих до бензиностанцията да си купя и бушони и крушка. Сменям крушката и както си седя на дясната седалка, почвам да щракам копчетата на централната конзола и не щеш ли ИЗГАСНА! То имало копче там, което светва плафоните, освен това на предния(но той е автономен, задния и багажника са отделно)! И аз съм го забравил, да се е.ааа у тъпата чутура! На автомивката момчето като е бърсал и го е щракнал. Ма нали карам по-модерна кола евридей и ми е излетяло! Тъкмо бях звъннал на приятелчето и му викам, ше се кара колата на електриджия, не са наред работите! Часът е 1 през нощта. Тръгнах си към къщи, има 4-5км от гаража...


  • 0

#8 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 юни 2016 - 23:43

аз пък вчера не повярвах на парктроника свири отпред препятствие, аз не виждам нищо отпред, пък и на зад карах... и като дадох газ напред се чу странен, хрущящ звук...

 

реших че съм строшил бронята в саксия или нещо такова, пак назад и гледам отпред бетонна веранда(20на см от земята) с плочки и липсващи плочки явно от мен.

 

направих си завоя и си тръгвам по пътя и на първата дупка - нещо тропа, ще изпада, до третата дупка карах и спрях да видя какво е станало...

 

2 парчета плочки бяха между носачите и моста заклещени, счупили кората под двигателя....


  • 0

#9 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2016 - 05:43

Аз също веднъж не послушах предния парктроник и натиснах бронята в един отрязан пън, на супер странно място. За щастие нямаше поражения почти, само леко по боята
  • 0

#10 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 10 юни 2016 - 05:33

Бях в Македония да хапнеме плескавици със семейството и да си изкараме готино. Паркирам и гася колата и О УЖАС - остана да свети лампата на акумулатора. Не силно, но слабо и достатъчно да ме притесни. Викам си стана нещо, късо. Дори си мисля как ми пламва колата. През цялото време ми беше едното око в нея. Развали ми се цялата вечер.

Прибираме се вкъщи и тогава видях, че бях мушнал в запалката зарядно да си зареждам телефона и не съм го вадил. Явно батерията на телефона е връщала ток в системата и от там свети въпросната лампа.

Мое ли па да съм толку проЗ.


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни