230 двигателят при 204ката беше някаквo v6 2.5-литрово недоразумение. Предлага се кратко време и не се купува много. Или стъпка нагоре или надолу.
Лошото е, че при 204ката 200 компресор е само с 5-скоростния автоматик, ако търсиш автомат.
230 си е М272. Не е недоразумение. По-рядко се среща просто, но го има даже и на 211.
Като поддръжка 2та му въздушни филтъра струват колкото един на 200 Компресор. Звукът на шестака е доста по-добър. За разлика от 200К на 230 се слага 7г троник.
Като разход едва ли има повече от 2 литра разлика, да не кажа че съдейки по моето спорт-купе 180К и 3литровата ми 211ка, може и да е около литър разликата от 200К и 230 В6.
При 230 може да закъсаш с баланс вала, но при 200К има риск с Авансаторите на вaловете горе, така че всичко е на кантар и на късмет, но аз бих заложил на М272, като имаш предвид, че и двата мотора ги имам в момента в CL203 и W211. Просто шестака някакви повече подхожда на комби/седанов бенц, което разбира се си е мое виждане 4цилиндровият компресор е гот за спорткупето на жената, но дотам..
Този пост е редактиран от lybrator: 24 юли 2018 - 09:56