Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор на W204старо заглавие: въпрос за ориентиране в структурата на форума


  • Please log in to reply
66 мнения по тази тема

#61 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 21 юли 2018 - 21:12

Интериора трябва да изглежда така. Тук виждам, че духалките и капака на навигацията не са от тази кола. Волана най-вероятно е пребоядисван. Този цвят волан е много труден за подържане.

 

Отлично включване, Сами. Значи МБ са спестили само от цвета на дребните детйли. :)

Т.е. открихме проблем на въпросното возило.


  • 0

#62 VladiN

VladiN

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 21 юли 2018 - 21:15

Колега, аз доколкото знам, светлите духалки и капак на навигацията са когато останалите елементи са с махагоновото покритие. При останалите са черни... може и аз да не съм разбрал правилно, но поне такава ми беше информацията. Не че тази не е, просто питам за напред да знам какво да гледам, а и при всички положения ще я видя на живо ;)

Този пост е редактиран от VladiN: 21 юли 2018 - 21:18

  • 0

#63 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2018 - 21:22

Тези, които са с бежев интериор всички са с махагон. Просто тук е имало побългаряване поради някаква причина. Иначе си гледаш стандартните неща за една кола.

Този мотор има проблем с течащ маслен охладтел. Смяната на о-пръстените му е много тегава. Огледай хубаво за течове на масло. Другото проблемно е както по-горе са ти казали, моторчето за заключване на волана. Като се преебе и не се отключи, не ти дава да запалиш колата.


  • 0

#64 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 23 юли 2018 - 09:32

Обявата на колегата е изтекла, не успях да видя какъв точно модел е харесал.

Ако имате възможност за 204ка, 200 компресор или 230 да кажем, на кое бихте заложили? Като характеристики (напр. въртящ момент и ускорение) няма някаква осезаема разлика. Като обслужване как седят нещата - масла, филтри, ходова част, спирачна система и прочие? Навярно 6-цилиндровият двигател изисква по-скъпа поддръжка. Предполага се, че разликата би се усетила ако е 180 и 230 или аналогично 200 срещу 280 чисто като усещане откъм мощност, ако са сходни двигатели може би основната разлика е откъм данъци.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#65 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 юли 2018 - 21:07

Обявата на колегата е изтекла, не успях да видя какъв точно модел е харесал.

Ако имате възможност за 204ка, 200 компресор или 230 да кажем, на кое бихте заложили? Като характеристики (напр. въртящ момент и ускорение) няма някаква осезаема разлика. Като обслужване как седят нещата - масла, филтри, ходова част, спирачна система и прочие? Навярно 6-цилиндровият двигател изисква по-скъпа поддръжка. Предполага се, че разликата би се усетила ако е 180 и 230 или аналогично 200 срещу 280 чисто като усещане откъм мощност, ако са сходни двигатели може би основната разлика е откъм данъци.

230 двигателят при 204ката беше някаквo v6 2.5-литрово недоразумение. Предлага се кратко време и не се купува много. Или стъпка нагоре или надолу.

Лошото е, че при 204ката 200 компресор е само с 5-скоростния автоматик, ако търсиш автомат.


  • 0

#66 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 24 юли 2018 - 09:52

230 двигателят при 204ката беше някаквo v6 2.5-литрово недоразумение. Предлага се кратко време и не се купува много. Или стъпка нагоре или надолу.

Лошото е, че при 204ката 200 компресор е само с 5-скоростния автоматик, ако търсиш автомат.

230 си е М272. Не е недоразумение. По-рядко се среща просто, но го има даже и на 211.

 

Като поддръжка 2та му въздушни филтъра струват колкото един на 200 Компресор. Звукът на шестака е доста по-добър. За разлика от 200К на 230 се слага 7г троник. 

 

Като разход едва ли има повече от 2 литра разлика, да не кажа че съдейки по моето спорт-купе 180К и 3литровата ми 211ка, може и да е около литър разликата от 200К и 230 В6.

 

При 230 може да закъсаш с баланс вала, но при 200К има риск с Авансаторите на вaловете горе, така че всичко е на кантар и на късмет, но аз бих заложил на М272, като имаш предвид, че и двата мотора ги имам в момента в CL203 и W211. Просто шестака някакви повече подхожда на комби/седанов бенц, което разбира се си е мое виждане :) 4цилиндровият компресор е гот за спорткупето на жената, но дотам..


Този пост е редактиран от lybrator: 24 юли 2018 - 09:56

  • 0

#67 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 25 юли 2018 - 11:43

От скромните ми впечатления дотук, фейслифта виждам, че дори и само C180 е доста по-добър от предходния модел - 7G скоростна кутия, доста по-добри показатели по отношение на ускорението, а в същото време по-ниска категория влизаш откъм държавни такси :) За визията вътре изобщо не коментирам.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни