Истината е, че трябва да си я вземем нова с найлоните, ама понеже не можем/не искаме изпадаме в такива крайности
В момента си чешем езиците.
Има хубави 204ки и струват пари, има хубави и за по-малко пари. Мой приятел купи балканстарска, в много неугледен вид, един собственик, момиче... да базовичка е, но на малко километри и цената беше страхотна.
Като я купи не приличаше на нищо. Нямаше детайл без забележка. Навсякъде драснато, вдлъбнато, джантите все едно с флекса минати.
Всичко се оправи без нови детайли, за малко пари и няколко години по-късно все още си изглежда отлично колата. Ако отидете с лептоскопа, вероятно ще си помислите, че колата е помляна, но не е имала никога удар.
По същия начин купих на жената колата, и тя приличаше на войнишко канче като я взех, но също без удари.
Частично боядисване на детайлите и всичко си е наред.
Според мен има малко преиграване/престараване при избирането на колите втора ръка. Виж пак първото изречение
=======
Към колегата с предния пост.
Има страшно хубави коли от частни лица в БГ. Просто си пазят и гледат колите, лесно се филтрират по добрите описания в обявите.
Понякога има хубави коли от автокъщи, иска повече търсене между плявата.
Очевидно има и хубави коли в чужбина, откъдето идват... трудно, скъпо и "на късмет" начинание.
Досещаш ли е какво е общото м/у трите подхода по-горе?
хубавите коли не са евтини
=======
P.S. Като се замисля... нали работя до Камор/Бавария Ауто... колко често виждам някакви чисто нови коли, на няколко месеца - вкарани в бояджийното, понеже са драснати леко някъде, дори и лигавщини като малки драскотинки на сиви коли. Убеден съм, че логиката е: "нали е гаранционна, ще ми я боядисват, когато си поискам".
И тази кола на 3-4 години няма не-боядисан детайл.
Нали се сещате, че и там боядисването е ръчно, и е почти същото спрямо боядисването в обикновен гараж: само малко по-скъпо. Пак боята се тонира, пак се пръска, пак винаги има прашинки.
Та... боята им е като зелка, на много слоеве