Явно вече си е на години и приоритет за търговците са по нови коли.
W209 320 CDIПроблеми, поддръжка?
Started by r1der, 11 Feb 2016 - 14:12:10
mercedes benz clk 320cdi проблеми мнения
149 replies to this topic
#121
Posted 16 March 2016 - 13:43
Аз по разгледах малко мобилето и е много постно от към избор и то не само на Mercedes clk 320...
Явно вече си е на години и приоритет за търговците са по нови коли.
Явно вече си е на години и приоритет за търговците са по нови коли.
Но това което ме грабна е тази обява http://www.cars.bg/c780465... Колата изглежда чиста и запазена на пръв поглед. Колега с една хубава газова и малко пазарене за цената???
#122
Posted 16 March 2016 - 13:54
Само дето е гола като пушка. Няма никаква екстра като изключим сивия кожен салон. А и какви са тия 204 коня. Продавача явно не е наясно какво продава.
#123
Posted 16 March 2016 - 14:10
Само дето е гола като пушка. Няма никаква екстра като изключим сивия кожен салон. А и какви са тия 204 коня. Продавача явно не е наясно какво продава.
За мен е по важно хубав запазен и подържан автомобил от колкото Италианска пръчка с много екстри.
Нали избягвам варианта хубав и с много екстри защото цената ще е друга. В повечето случай многото екстри водят до доста главоболия и намразване на марката.
Не мисля, че освен парктроника и подгряването на седалките ще му липсва нещо кой знае какво.
Edited by dimitar stoichev, 16 March 2016 - 14:14 .
#124
Posted 16 March 2016 - 14:14
То по тази логика ако не искаме екстрите нека си вземем по една W124ка. Желязна кола и няма кво да мразиш марката.
#125
Posted 16 March 2016 - 16:07
То по тази логика ако не искаме екстрите нека си вземем по една W124ка. Желязна кола и няма кво да мразиш марката.
Ми да за мене не си заслужава да се набиват пари в тия кошници.. Защото ако предното поколение цлк (W208) си е модифицирана 124 и е супер здрав автомобил с минимум поддръжка. Който караш и днеска и нощеска без да се замислиш дали ще те остави някъде пътя. То този модел имам чувството, че е сглобяван в Китай. За това предпочитам здравина пред екстри и проблеми. Сметни колко ще му струва тази кола следващите 5 години, ако не набие едни 25-30 бона те па на.
(Само да вметна, че не се заяждам само споделям мнение. )
Edited by dimitar stoichev, 16 March 2016 - 16:10 .
#126
Posted 16 March 2016 - 19:58
Тя ако беше модифицирана 124-ка...цена нямаше да има,ама е Це-класа!Ми да за мене не си заслужава да се набиват пари в тия кошници.. Защото ако предното поколение цлк (W208) си е модифицирана 124 и е супер здрав автомобил с минимум поддръжка. Който караш и днеска и нощеска без да се замислиш дали ще те остави някъде пътя. То този модел имам чувството, че е сглобяван в Китай. За това предпочитам здравина пред екстри и проблеми. Сметни колко ще му струва тази кола следващите 5 години, ако не набие едни 25-30 бона те па на.
(Само да вметна, че не се заяждам само споделям мнение. )
#127
Posted 16 March 2016 - 20:58
По принцип търся CLK 500, отворих темата за 320 дизела понеже ми го предлагат на много добра цена, но него все още не съм го видял. Тази 320ка където я е постнал колегата наистина е много постна и ако ще е без никакви екстри ще си карам Опела. Иначе тово с 25-30 бона за 5 години ми се струва преувеличено, не очаквам само да карам но все пак... Нека някой колега с W209 се изкаже по темата
#128
Posted 16 March 2016 - 21:39
Иначе тово с 25-30 бона за 5 години ми се струва преувеличено, не очаквам само да карам но все пак... Нека някой колега с W209 се изкаже по темата
Колегата каза, че дава до 15 000 лева за кола + 5 години каско + селска безотговорност по 1000 лева на година са ти 5 х 1000 = 5000 лева
Обслужване всяка година по 1000 лева 5 х 1000 лева още 5000 лева..
Да не говорим за други проблеми както на мен ми се случи
Скорости
Бензинова помпа
Датчик за маслото
километраж
безброй диагностики + още много проблеми
винетката и бензина няма да ти го смятам
Само до тук са ти 25 000 лева в майтапа... О ма аз забравих и данъка по 300 лева за моята бангия 240 170 коня... За 320 и 500 не ми се мисли тях не ти ги смятам. А колкото до коментара с Опела и с екстрите даже няма да го коментирам.
Забравих да ти напиша, че аз карам (w209)
Edited by dimitar stoichev, 16 March 2016 - 21:46 .
#129
Posted 17 March 2016 - 00:33
Само не разбрах как обслужването го сметна по 1000лв на година? Аз карам C30 CDI AMG и обслужването ми на година е към 300лв. 2 пъти смяна на масло и филтри.
#130
Posted 17 March 2016 - 08:08
Добре сложи и гумите зимни летни 2 комплекта за 5 години ще смениш. Сложи и накладки 2-3 пъти + един комплект дискове. Те парите се трупат малко по малко. И от обслужване до обслужване има разлика.
Чакай и акумулатор поне веднъж ще ти се наложи да вземеш 300 лева от раз. Аз не съм тръгнал с идеята да откажа някой да си купи кола или да се карам с теб. Някой ако си мисли, че е евтини да караш Мерцедес на 10-12 години да не се заблуждава. А дали си заслужава всеки сам ще си реши.
#131
Posted 17 March 2016 - 09:33
Добре де но пак не е по 1000лв на година. И тук няма значение дали караш БМВ, Мерцедес или Форд. Тези разходи са стандартни разходи, и чисто нова кола да си купиш, при нормално каране ще ги имаш тези разходи.
Аз смених и акумулатор Варта 100Аh - 190лв
предни дискове с накладки АТЕ - 300лв
купих зимни гуми 225/45/17 с джанти втора ръка оригинални мерцедес 1500лв
смяна на масло на автомата - 130лв
Като цяло най-много пари отиват през първата година след като си купил колата.
#132
Posted 17 March 2016 - 10:12
Офтопик :
Искаш да кажеш, че 8 л масло за автомата плюс букса и труд е само 130 лв. Или сам правиш тази процедура.
Искаш да кажеш, че 8 л масло за автомата плюс букса и труд е само 130 лв. Или сам правиш тази процедура.
#133
Posted 17 March 2016 - 10:21
Сам правя процедурата плюс ползвам отстъпка 35% за авточасти и масла. Иначе без отстъпка само единия ми преден диск е 210 лв.
#134
Posted 17 March 2016 - 11:16
Сам правя процедурата плюс ползвам отстъпка 35% за авточасти и масла. Иначе без отстъпка само единия ми преден диск е 210 лв.
Да спор няма, намират се начините да се намалят разходите но въпреки всичко си е скъпо.
И най голямото разочарование идва след като набиеш една торба пари в мечтания автомобил и го подкараш по родните пътища.
Мене лично това ме побърква и се чудя защо не си взех голф 3. Да си го блъскам по тия ями и да не ми дреме...
Което ме подсеща за още един неизбежен разход, окачването кое няма начин да не го смениш поне веднъж за 5 години.
#135
Posted 17 March 2016 - 11:29
Което ме подсеща за още един неизбежен разход, окачването кое няма начин да не го смениш поне веднъж за 5 години.
Свали интервала наполовина и ти цъкам плюс
Also tagged with one or more of these keywords: mercedes, benz, clk, 320cdi, проблеми, мнения
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Слаби места на W204Смятам да го купя и търся съвети Started by hpetrov, 14 Dec 2021 проблеми, слаби места and 2 more... |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!! Started by Fen, 19 Nov 2020 clk, clk270, clk320cdi, mb, w209 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Съединител, скорости и диференциал →
Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211Started by richard96, 30 Jul 2020 w211, 5g, скоростна кутия and 1 more... |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
Проблем с ЕГР и турбо? w211Started by richard96, 03 Jul 2020 w211, mercedes, Eclass, cdi and 2 more... |
|
|||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартStarted by Bor, 01 Jul 2020 b180w245странен шум, проблем and 3 more... |
|
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users