W209 320 CDIПроблеми, поддръжка?
Started by r1der, 11 Feb 2016 - 14:12:10
mercedes benz clk 320cdi проблеми мнения
149 replies to this topic
#91
Posted 22 February 2016 - 08:23
Тази обява е от скоро иначе бих отишъл да се попазаря малко че да има и за газово. Ще изчакам още малко време да види че не се търсят много много . Иначе описанието.. колко да е нов тоя мотор и колко да се надуват пък тия седалки... сякаш го е копирал от някоя друга.
Обаче имам един по сериозен въпрос, тези сервизни книжки до колко са реални, има ли гаранция че са реални а не са направени в автокъщата...
На джамбазин вяра да нямаш. Ще разкажа за един приятел който 2013 си взе Е класа 2006г, на 180к км, колата слънце салон боя всичко свети. След като го остава няколко пъти на пътя и пообиколи сервизите в бг му казаха че тези проблеми изникват доста след тези 180к км и я закачиха на компютър и познайте - 560 000км
Обаче имам един по сериозен въпрос, тези сервизни книжки до колко са реални, има ли гаранция че са реални а не са направени в автокъщата...
На джамбазин вяра да нямаш. Ще разкажа за един приятел който 2013 си взе Е класа 2006г, на 180к км, колата слънце салон боя всичко свети. След като го остава няколко пъти на пътя и пообиколи сервизите в бг му казаха че тези проблеми изникват доста след тези 180к км и я закачиха на компютър и познайте - 560 000км
#92
Posted 22 February 2016 - 08:40
Тези сервизни книжки са 100% фалшиви, колкото и продавача да се кълне в децата си. Няма смисъл да ги гледаш. Джамбазите са навсякъде, не само в БГ, недей да вярваш на глупости - пред гаража имало дърво, лично джамбазина го отрязъл, триона е още на задната седалка...
#93
Posted 22 February 2016 - 09:57
Тази обява вчера я коментирахме в една ФБ група.. Само като погледнеш снимките, описанието и сервизната книжка и трябва да бягаш надалеч. На три места се споменава километраж на колата и на трите са различни.... На серв. книжка пише, че на 11.05.2015 колата е на 217 588км, на таблото показва 226 731, а в обявата 212 358... Да не говорим, че колата е 2004та и е пише, че е внос от Швейцария, а там колите се карат и навъртат средно 50к годишно... 12 годишна кола на 220к абсурд...
#94
Posted 22 February 2016 - 20:29
А коя скоростна е по добра 5 степенната или 7G троника?
#95
Posted 22 February 2016 - 21:05
5ск е по-здрава, 7ск е по-добра.
#96
Posted 22 February 2016 - 22:13
под по добра kdl има предвид по бързо превключва, съответно колата ускорява по бързо и е по икономична. иначе е по скъпа и чуплива от 5скоростната
#97
Posted 22 February 2016 - 22:24
Не е вярно, че првключва по бързо.
Не е вярно, че ускорява по бързо.
Не е вярно, че ускорява по бързо.
#98
Posted 23 February 2016 - 15:14
Аз имах проблем със 5 степенната скоростната кутия. По принцип майстора който ми я оправия втория път, че първия път попаднах на един шарлатанин(Станимир Палагиев сервиза му е до БС бягайте от тоя измамник). Та човека каза, че тази скоростна кутия е супер здрава. Но там има един тънък момент с едно гумено уплътнение което се къса, захабява или каквото се случва с него и вкарва антифриз в скоростите или вода не помня коя течност влизаше. Идеята, че скоростите се охлаждат през радиатора и като се изхаби тази гумичка и вкарва съответната течност в скоростите. Скоростите са оправени да не кажа, че са чисто нови , но идеята е че сега сложихме допълнително малко радиаторче пред основния радиатор и това няма да се повтори. Това си е вид превенция на скоростна кутия за която всички майстори си премълчават, а спестява много главоболия. Въпросното радиаторче е супер малко и беше на цена по малко от 200 или 100 лева не помня. Слага се пред основния радиатор не пречи не се вижда и спестява 3000 лева . Ако се сетя после ще ви го снимам да го видите.
Edited by dimitar stoichev, 23 February 2016 - 15:54 .
#99
Posted 23 February 2016 - 15:44
7G кутията би трябвало да превключва по-неусетно иначе нямаше да има смисъл да я измислят след 5 степенната.Не е вярно, че првключва по бързо.
Не е вярно, че ускорява по бързо.
#100
Posted 23 February 2016 - 17:53
Не е вярно, че првключва по бързо.
Не е вярно, че ускорява по бързо.
Имаш две абсолютно едни и същи коли,единствената разлика в тях е,че едната е с 5-предавки а другата с 7 предавки.Както се предполага на тази с 5-те са по-дълги заради по-малкия брой,а тази с 7-те е с по-къси и ЕДНА ИДЕЯ по-бързо включване-ха сега ми обясни как тази с 5-те предавки ще е по-бърза(ускорение) и по-икономична?
#101
Posted 23 February 2016 - 19:35
Щом питаш вежливо, ще ти обесня - идеята за повече предавки е за повече комфорт и по малък разход на гориво. За да се държи мотора в най благоприятни за екологията и комфорта режими. Ако беше за ускорение, спортните коли щяха да имат по 20 предавки. Напротив - АМГ-тата са с 5 скоростни кутии. Пък не съм ги видял да имат проблеми с ускорението.
И да, има такава кола, W211 V6 дизел е 7 степенна, а когато е 4x4 е 5 степенна. И да, няма осезаема разлика във вървежа, въпреки, че 4x4 тежи. Пробвай. Това не са ралиджиики, на бляга се на други неща, не на стотните.
Ако имаш други въпроси, не се притеснявай, питай.
И да, има такава кола, W211 V6 дизел е 7 степенна, а когато е 4x4 е 5 степенна. И да, няма осезаема разлика във вървежа, въпреки, че 4x4 тежи. Пробвай. Това не са ралиджиики, на бляга се на други неща, не на стотните.
Ако имаш други въпроси, не се притеснявай, питай.
#102
Posted 23 February 2016 - 20:22
Не ми отговаряш на въпроса по-горе.
Ти АМГ-та до коя година си ги следил,че изръси поредната глупост за тях?
И не говоря от това какво съм чул и видял ами просто притежавам и едната кутия и то АМГ и другата кутия.
#103
Posted 23 February 2016 - 20:25
Когато има достатъчно торк, едва ли трябват толкоз много предавки. Но няма да екологично, прав си.
До колкото знам 7г се справя доста по-добре при малките 4-цилиндрови бензини. При дизела максималният въртящ момент е наличен при по-голям диапазон на оборотите и няма разлика в ускорението ( даже може би е в ущърп, на теория се губи някакво време при превключване на предавка ), но пак няма да е екологично. Еле пък за евро 6
7г е по-добра и по-бърза уж при свалянето назад на предавките. Може да прескача предавка.
До колкото знам 7г се справя доста по-добре при малките 4-цилиндрови бензини. При дизела максималният въртящ момент е наличен при по-голям диапазон на оборотите и няма разлика в ускорението ( даже може би е в ущърп, на теория се губи някакво време при превключване на предавка ), но пак няма да е екологично. Еле пък за евро 6
7г е по-добра и по-бърза уж при свалянето назад на предавките. Може да прескача предавка.
Edited by drjivago, 23 February 2016 - 20:26 .
#104
Posted 23 February 2016 - 20:38
Хора колкото са по-подредени предавките на един автомобил толкова по-добре ускорява,а за превключването все пак става въпрос за милисекунди......
#105
Posted 23 February 2016 - 23:28
5 скоростната кутия е страшно бавна.
Also tagged with one or more of these keywords: mercedes, benz, clk, 320cdi, проблеми, мнения
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Слаби места на W204Смятам да го купя и търся съвети Started by hpetrov, 14 Dec 2021 проблеми, слаби места and 2 more... |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!! Started by Fen, 19 Nov 2020 clk, clk270, clk320cdi, mb, w209 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Съединител, скорости и диференциал →
Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211Started by richard96, 30 Jul 2020 w211, 5g, скоростна кутия and 1 more... |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
Проблем с ЕГР и турбо? w211Started by richard96, 03 Jul 2020 w211, mercedes, Eclass, cdi and 2 more... |
|
|||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартStarted by Bor, 01 Jul 2020 b180w245странен шум, проблем and 3 more... |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users