Пиги, ай налей още някой друг лев и накрая аз ще я взема. Обещавам
Ще ти оставя 18ките
Как ме е яд, че е без люк тази кола...
И без подгрев на седалките.
Публикувано 17 февруари 2016 - 14:38
Пиги, ай налей още някой друг лев и накрая аз ще я взема. Обещавам
Ще ти оставя 18ките
Как ме е яд, че е без люк тази кола...
И без подгрев на седалките.
Публикувано 17 февруари 2016 - 15:06
Публикувано 17 февруари 2016 - 15:17
500 лв. ако повечето части не са от БС (тоест само верига и вал + контра тежестите са от там). А не е страшно ако е при майстор, който знае какво прави и вече го е правил (изключвам дилър). А такива майстори по-рядко се намират, които хем знаят какво правят, хем са го правили.
Публикувано 17 февруари 2016 - 18:11
Публикувано 17 февруари 2016 - 18:42
Публикувано 17 февруари 2016 - 19:08
М113 като цяло май излезна най-сполучливия 500. По-простичък от М119 и М273. А AMG вариантите му даже няма да ги коментираме.
Публикувано 17 февруари 2016 - 20:43
А някой може ли да ми разясни каква е поддръжката на този мотор М113, до колкото знам е с верига, колко често се сменя и колко стува? Ремъци ролки свещи, с какво масло се кара и колко събира?
Публикувано 17 февруари 2016 - 22:38
Веригата не се сменя, освен ако не е милионник, но и тогава не съм сигурен. Има 16 свещи , правилните не са евтини.
Останалите въпроси, които зададе нямат смисъл.
Една смяна на масло на 10х.км. няма да те събори толкова, колкото разходът. При 10-15х.км. на година, изобщо няма да ти тежи смяната на маслото.
Публикувано 18 февруари 2016 - 11:16
бейби, колата е такава каквато е няма да тръгна да и режа покрива .... все още
М273 ИМА балансиращи валове
наличието на такива не идва от броя на цилиндрите , а от ъгъла м/у блоковете ... пише го всичко по документи ... само да се чете.
Публикувано 18 февруари 2016 - 11:58
Публикувано 18 февруари 2016 - 14:40
Вярно е , че НЯМА !
Грешката е моя , и явно аз не съм чел достатъчно за М273 преди да се изходя, за което се ИЗВИНЯВАМ
Публикувано 18 февруари 2016 - 14:48
Upon information and belief, the defect in the subject vehicles appears to be attributable to a defect in the materials selection and/or the manufacture or design of the balance shaft gear (in the case of the M272 engines) or the idle gear (in the case of the M273 engines) that causes the sprockets on the balance shaft in the M272 engine to wear prematurely and excessively, and likewise to cause the guide on the idler gear that drives the timing chain in the M273 engine to wear prematurely and excessively.
Публикувано 18 февруари 2016 - 14:57
Да , защото става въпрос за едно и същото зъбно колело при М272 за него има закачен вал , а при М273 просто седи колелото да води веригата , за да няма сериозна конструктивна разлика с М272
Публикувано 18 февруари 2016 - 15:28
Веригата не се сменя, освен ако не е милионник, но и тогава не съм сигурен. Има 16 свещи , правилните не са евтини.
Останалите въпроси, които зададе нямат смисъл.
Една смяна на масло на 10х.км. няма да те събори толкова, колкото разходът. При 10-15х.км. на година, изобщо няма да ти тежи смяната на маслото.
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Слаби места на W204Смятам да го купя и търся съвети Започната от hpetrov, 14 дек 2021 проблеми, слаби места и още 2 |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!! Започната от Fen, 19 ное 2020 clk, clk270, clk320cdi, mb, w209 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Съединител, скорости и диференциал →
Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211Започната от richard96, 30 юли 2020 w211, 5g, скоростна кутия и още 1 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
Проблем с ЕГР и турбо? w211Започната от richard96, 03 юли 2020 w211, mercedes, Eclass, cdi и още 2 |
|
|||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартЗапочната от Bor, 01 юли 2020 b180w245странен шум, проблем и още 3 |
|
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни