Пиги, ай налей още някой друг лев и накрая аз ще я взема. Обещавам
Ще ти оставя 18ките
Как ме е яд, че е без люк тази кола...
И без подгрев на седалките.
Posted 17 February 2016 - 14:38
Пиги, ай налей още някой друг лев и накрая аз ще я взема. Обещавам
Ще ти оставя 18ките
Как ме е яд, че е без люк тази кола...
И без подгрев на седалките.
Posted 17 February 2016 - 15:06
Posted 17 February 2016 - 15:17
500 лв. ако повечето части не са от БС (тоест само верига и вал + контра тежестите са от там). А не е страшно ако е при майстор, който знае какво прави и вече го е правил (изключвам дилър). А такива майстори по-рядко се намират, които хем знаят какво правят, хем са го правили.
Posted 17 February 2016 - 18:11
Posted 17 February 2016 - 18:42
Posted 17 February 2016 - 19:08
М113 като цяло май излезна най-сполучливия 500. По-простичък от М119 и М273. А AMG вариантите му даже няма да ги коментираме.
Posted 17 February 2016 - 20:43
А някой може ли да ми разясни каква е поддръжката на този мотор М113, до колкото знам е с верига, колко често се сменя и колко стува? Ремъци ролки свещи, с какво масло се кара и колко събира?
Posted 17 February 2016 - 22:38
Веригата не се сменя, освен ако не е милионник, но и тогава не съм сигурен. Има 16 свещи , правилните не са евтини.
Останалите въпроси, които зададе нямат смисъл.
Една смяна на масло на 10х.км. няма да те събори толкова, колкото разходът. При 10-15х.км. на година, изобщо няма да ти тежи смяната на маслото.
Posted 18 February 2016 - 11:16
бейби, колата е такава каквато е няма да тръгна да и режа покрива .... все още
М273 ИМА балансиращи валове
наличието на такива не идва от броя на цилиндрите , а от ъгъла м/у блоковете ... пише го всичко по документи ... само да се чете.
Posted 18 February 2016 - 11:58
Posted 18 February 2016 - 14:40
Вярно е , че НЯМА !
Грешката е моя , и явно аз не съм чел достатъчно за М273 преди да се изходя, за което се ИЗВИНЯВАМ
Posted 18 February 2016 - 14:48
Upon information and belief, the defect in the subject vehicles appears to be attributable to a defect in the materials selection and/or the manufacture or design of the balance shaft gear (in the case of the M272 engines) or the idle gear (in the case of the M273 engines) that causes the sprockets on the balance shaft in the M272 engine to wear prematurely and excessively, and likewise to cause the guide on the idler gear that drives the timing chain in the M273 engine to wear prematurely and excessively.
Posted 18 February 2016 - 14:57
Да , защото става въпрос за едно и същото зъбно колело при М272 за него има закачен вал , а при М273 просто седи колелото да води веригата , за да няма сериозна конструктивна разлика с М272
Posted 18 February 2016 - 15:28
Веригата не се сменя, освен ако не е милионник, но и тогава не съм сигурен. Има 16 свещи
, правилните не са евтини.
Останалите въпроси, които зададе нямат смисъл.
Една смяна на масло на 10х.км. няма да те събори толкова, колкото разходът. При 10-15х.км. на година, изобщо няма да ти тежи смяната на маслото.
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
![]() Слаби места на W204Смятам да го купя и търся съвети Started by hpetrov, 14 Dec 2021 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
CLK 270/320 CDI w209-обновяване!!!Актуални 2019/2020!!! Started by Fen, 19 Nov 2020 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Съединител, скорости и диференциал →
![]() Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211Started by richard96, 30 Jul 2020 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
![]() Проблем с ЕГР и турбо? w211Started by richard96, 03 Jul 2020 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартStarted by Bor, 01 Jul 2020 ![]() |
|
![]() |
0 members, 1 guests, 0 anonymous users