Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W209 320 CDIПроблеми, поддръжка?

mercedes benz clk 320cdi проблеми мнения

  • Please log in to reply
149 replies to this topic

#16 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 10:47

Ако ги покараш, няма да задаваш такива въпроси.

M113 vs OM642 ?????????!!!!!!!!

С тоя дизел ще си вечно омирисан на нафта и ядосан от скъпи ремонти.
Да не говорим, че няма елементарни функции, като подгрев на седалките.

С такова качествено газово цената на километър ще е по ниска от на печката, за дългосрочен план да не говорим, за кефа пък въобще...

Как може да твърдиш ,че е по-добре кола на газ ,мас и оцет ,пред автомобил на заводско гориво - НЕ ЗНАМ! Това може да се види само на балканите , по-евтино-да ,но не и по-добре ,ако беше по-добре ,швабата щеше да го е направил с гъз фабрично! Газовата има толкова минуси ,че няма на къде повече (освен метана де) ,губиш багажник ,пипаш инсталацията ,дупчиш купето и СМЪРДИ НА ГАЗ ,а моя дизел не съм го усещал да ми мерише ,а съм карал много коли на газ повярвай ми ,ако мога да си го позволя -НИКОГА НЯМА ДА КАРАМ НА ГАЗ, МЕТАН и други пръдни!  Ако колата е с бензинов мотор ,то той иска бензин ,а не каквото е по-евтино!


  • 4
NO PAIN - NO GAIN!

#17 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Posted 13 February 2016 - 11:10

Ами твърдя го...
Цяла Италия кара на газ, цяла Холандия също!

Мерцедес също имат модели на метан, Е класа, Б класа...така, че швабата го е направил ФАБРИЧНО и далеч не балканците да сме измислили топлата вода.

М113 е идеален за газифициране - здрав, непретенциозен...
  • 0

#18 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 14:01

Е те жабарите са ми идеала за техническа подръжка ;)
Да монтират ги на въпросните коли, но едно е да си вземеш колата от завода на метан, а съвсем друго е гошо от съседния вход да го сгласи нали?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#19 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Posted 13 February 2016 - 14:03

Чесно казано сегашната ми кола е на ГАЗ, сложил съм и инжекцион откакто я взех и вече 50к км само наливам и карам. Абсолютно никакъв проблем не съм имал и дори разлика във вървежа няма, тествал съм я многократно, да не кажа, че като случа на кофти бензин колата върви по-добре на газ. Затова съм се насочил към автомобил на газ, и смятам че газовото ако е монтирано кадърно - забравяш! Моето е Ланди Ренцо, като го монтирах имаше доста по-евтини варианти, но от опит знам че евтиното излиза по-скъпо. Относно 320CDI-то, чакам да ми пратят ВИН номера, а относно екстрите - от въпросите ви разбирам че може би няма да със ВСИЧКИ, но сравнено с ЦЛК500-то, няма само люк, и от тези които се сещам - надуване на седалките, обдухване мисля че няма и бас бокс между задните седалки.


  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 14:51

Само кабриолетите имат "бас бокс" м/у седалките. На останалите не е там.

Няма значение... важното е екстрите да те кефят.

Аз не искам да влизам в полемика газ с/у бензин.

 

Имах 209 500 на газ... и оооо... има сериозна разлика във вървенето.

Колкото по-мощен мотор, толкова по-сериозно се усеща.

113 при 209 (вероятно и другите, но нямам преки наблюдения) е доста претенциозен към горивните смеси. Плюс това самият бензинов компютър е самоадаптивен и не работи на фиксирани карти. Там, ако не си със самоадаптивен ГИ, ще светиш като коледна елха и ще рестартираш постоянно адаптации, за да си припомниш как би трябвало да върви. Лошото е,ч е дори и бързите ОБД ГИ-та са по-бавни в адаптациите спрямо бензиновия и понякога може да се изненадаш, но като цяло върши работа.

 

Покажи го това дизеловото, че ми е интересно. Не съм виждал от много време интересно ЦЛК.


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#21 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 15:42

То всички бензинови коли с дебитомер и ламбда сонда са с адаптивни карти. Аз още самоадаптивна газова не съм виждал. Всички с които съм работил си имат една горивна карта. Тия с OBD-то като цяло четат параметри като ламбда сонда, температура и налягане направо от съществуващите датчици на колата, и трият грешките които се записват на бензиновия компютър.

Реално единствената газова която мога да кажа, че донякъде е адаптивна е течната фаза. Тя си се управлява от бензиновия компютър.

При другите като не са настроени кадърно започва ходене по-мъките. Като е богата примерно сместа, бензиновия комп намаля времената на впръскване на дюзите за да компенсира, а газовата е с едни хубави бавни дюзи и не смогва.

Иначе М113 се газифицира идеално. Тези двете обяви които колегата е дал бих предпочел V8-мака.


  • 0

#22 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 16:50



Покажи го това дизеловото, че ми е интересно. Не съм виждал от много време интересно ЦЛК.


Vehicle offer: Mercedes-Benz CLK 320 CDI AMG STYL./XENON/COMAND/GSD/PTS for 19900 EUR
http://suchen.mobile...ml?id=221815236
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#23 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 16:52

Vehicle offer: Mercedes-Benz CLK 320 CDI AMG STYL./XENON/COMAND/GSD/PTS for 19900 EUR
http://suchen.mobile...ml?id=221815236

На това цената му е най-интересна, но все пак
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#24 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Posted 13 February 2016 - 17:29

Да наистина има много екстри.
Няма вентилация на седалките, климатика е стандартния, не е комфортния климатроник.
Ченджър има ли?
  • 0

#25 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Posted 13 February 2016 - 21:02

Днес ходих да гледам бензиновото, и както каза колегата по горе - кефа е уникален! V8-мака определено ми хареса!

Специално за тази кола - интериора е запазен, салона е ОК, педали, колани, ск. лост... пушено е в нея обаче, тавана е мръсен и е имало ремонт на люка и от едната страна е бил разшиван. Външни забележки има, няма как, но нищо фрапиращо. Кей лес гоу-а не работи, нито отвън нито бутона за палене, все едно го няма като екстра. Според собственика проблема най-вероятно бил в 2 жички които били в панела под скоростния лост и трябвало да се подменят, и също така по неговите думи от време на време сработвал... Това вие ще кажете дали е възможно, или проблема ще е далеч по-сериозен. Всичко останало като екстри е ОК, стегната е, няма хлоп троп. Скоростната както пише в обявата е обслужена и наистина много мачкане има, кикове постоянно и няма никакви шумове или претрисания, предърпвания и т.н. Това което е най смущаващо е че целия мотор е в масло, кората под него и тя. По думите на собственика тече от някъде незначително количество от както я е взел (преди 3 години). От смяна на смяна не давало никаква разлика и не се налагало да долива... Също колата е била внесена от италия, която също не е много ОК. Самия аспух отвътре е супер чист, неможеш да се изцапаш, върви нормално на газ и докато я тествахме нямаше никакви проблеми, даже напротив, много ми хареса. Като я запалиш на място докато е на бензин малко "срича", но като мине на бензин работи супер гладко. Това не ме притеснява много тъй като и моята е на газ и е по същия начин от самото начало. По неговите думи като се покара 150-200км на бензин си работи безпроблемно и на бензин. Ето и няколко снимки да добиете представа:

https://www.dropbox....5d5lmwdIWToaiKa

https://www.dropbox....Uqz3Tfkf8QJZM2a

https://www.dropbox....zT30pen1BTsOo-a

https://www.dropbox....Z9zwlbRJRUHGBma

https://www.dropbox....KyJ3T0gm13R2_ja

https://www.dropbox....xgOGzIrEXdVvjsa

ВИН номера на колата е WDB2093751F001190, някой ако може да ми каже нещо повече за нея ще съм супер благодарен.


  • 0

#26 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Posted 13 February 2016 - 21:06

А ето и ВИН номера на 320CDI-то : Wdb2093201F157329


  • 0

#27 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 21:42

Sales designation: CLK 500 [MODEL_IDX = 0]

Order number: 0 1 543 62014
Delivery date: 11 04 2002
Market: AG,Europe
Production order: N
Paint code 1:
197U - OBSIDIAN BLACK
 
Paint code 2:
 
 
Paint code 3:
 
 
Paint code 4:
 
 
Paint code 5:
 
 
Equipment:
828A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
 
Engine no.:
113968 30 370610
 
 
Transmission:
722633 03 500040 [transmissionType = GA]
 
SA code
142 - PACKAGE 3
206B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
219 - PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
222B - INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
230B - CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
231 - GARAGE DOOR OPENER
242 - FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
293 - SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
309 - CUP HOLDER
330 - CD COMPARTMENT
352 - COMAND
354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
486 - SPORTS SUSPENSION
500 - OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
524 - PRODUCT PROT. F.PAINT - TRANSPORT VEH.PRESERVATION
540 - ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 - ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
581 - AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
5XXL - EUROPE
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 - BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
638 - LA 5-SPOKE "AVANTGARDE" 17" WITH TIRE MIX
668 - PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/ TIE-DOWN HOOKS
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
803 - [209] - 19991122 - AEJ 02/1/X
803 - [722.6] - 20010316 - YOM 12/1
810 - SOUND SYSTEM
819 - CD CHANGER
820A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
831 - VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS
852 - MOBILE.PRE-INSTALL.COMPL.ON TOWER NOKIA SERIES 5/6
873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 - HEATED SCREEN WASH SYSTEM
882 - INTERIOR SAFEGUARD
889 - KEYLESS - GO
926 - EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
954 - EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 - COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
F209 - SERIES PRODUCTION 209
GA - AUTOMATIC TRANSMISSION
HA - REAR AXLE
L - LEFT-HAND STEERING
M113 - V8-GASOLINE ENGINE M113
M50 - DISPLACEMENT 5.0 LITER
VL - FRONT AXLE HALF, LEFT
VR - FRONT AXLE HALF, RIGHT
197U - OBSIDIAN BLACK
828A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
M113 - V8-GASOLINE ENGINE M113

  • 0

#28 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 21:44

Sales designation: CLK 320 CDI [MODEL_IDX = 0]
Order number: 0 4 292 21301
Delivery date: 15 02 2005
Market: AG,Europe
Production order: J
Paint code 1:
189U - GREEN BLACK METALLIC
 
Paint code 2:
 
 
Paint code 3:
 
 
Paint code 4:
 
 
Paint code 5:
 
 
Equipment:
818A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
 

 

Engine no.:
642910 40 003638
Major assembly variant: A 642 010 28 02
Part var. design.: 
Text
 
 
 
Transmission:
722902 00 381982 [transmissionType = GA]
 
SA code
019 - FIELD TEST VEHICLES, DEMONSTRATION VEHICLES (CUSTO
024 - QM RELEASE VEHICLES
101 - CONTROL PRODUCTION TEST 1
182 - CONVERTER WITH DEV. CHARACTERISTIC
189U - GREEN BLACK METALLIC
202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
230B - CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B - MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B - AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
293 - SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
309 - CUP HOLDER
354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
388 - PHONE MOBILE, MTUS-SYSTEM
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 - AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 - STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES
474 - [209] - 20031028 - PARTICLE FILTER
474 - [642.9] - 20040505 - DIESEL PARTICULATE FILTER
477 - TIRE PRESSURE LOSS WARNER
500 - OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
525 - RADIO AUDIO 50 APS
540 - ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
573 - CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
581 - AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 - BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
619 - CORNERING ILLUMINATION
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
682 - FIRE EXTINGUISHER
731 - WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
806 - YEAR OF MODIFICATION
810 - SOUND SYSTEM
810A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
818A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
819 - CD CHANGER
873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 - HEATED SCREEN WASH SYSTEM
881 - REMOTE TRUNK LOCKING
889 - KEYLESS - GO
926 - EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955 - EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
981 - TUEV INDIV. ACCEPTANCE, DOMESTIC, W/O COC PAPERS
A24 - JOINT FLANGE, 4-ARM 120
A29 - J - VALVE BODY ASSEMBLY VGS 1 (550 NM)
J52 - ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
M30 - DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 - V6 DIESEL ENGINE OM642
NB8 - CONTROL CODE BREMEN PLANT
R50 - LIGHT ALLOY 9-SPOKE DESIGN 17" WITH TIRE MIX
U18 - AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
189U - GREEN BLACK METALLIC
818A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
M642 - V6 DIESEL ENGINE OM642

  • 0

#29 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Posted 13 February 2016 - 21:51

Така, така...
Тези с 123-те от 1987г. с истенските дизели няма какво да ти кажат за съвременните автомобили.
  • 0

#30 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 13 February 2016 - 22:42

Така, така...
Тези с 123-те от 1987г. с истенските дизели няма какво да ти кажат за съвременните автомобили.

Ти каза ли нещо или някой се изпусна?
  • 2
NO PAIN - NO GAIN!





Also tagged with one or more of these keywords: mercedes, benz, clk, 320cdi, проблеми, мнения

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users