C 180 прекъсва при 3800 - 4000 оборота
Започната от sesko, 05 мар 2007 - 18:51:14
17 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 март 2007 - 14:23
Това моторче отваря дроселовата клапа като не натискаш педала за газта, за да не гасне колата. Него го контролира ECM/кумпютура/ Оборотите зависят от околната температура и дали е загряла колата. Като е студено колата държи 1100 оборота докато загрее. После компютъра ги подържа 650-700.
За разлика от други МБ-та на които моторчето просто шунтура дроселовата клапа, на мотора М111.920(сигурно и на други) моторчето върти самата дроселова клапа. Из форума има много съвети да се потопи в газ моторчето, но това не става при тоя мотор, защото моторчето може да се извади само с рязане. Трябва да се потопи цялата клапа или да се налее газта в моторчето, но аз не го направих, защото където не виждам не пипам . Просто махнах черната пластмасова капачака и напръсках потенциометъра за положението на дроселовата клапа с спрей за почистване на потенциометри, които си миришеше на газ за горене.
При мен гаснеше на свободен ход, понякога "забиваше" на високи обороти и какво направих.
1. Смених горивен филтър и свещи. Не се оправи, но колата тръгна да върви по-добре.
2. Отворих въпросната черна капачка където е това моторче + потенциометъра за положението на дроселовата клапа и ги почистих и смазах механизма. Капачката се развива с отверка torx(еврейска звезда) с пъпче. Има защита против отваряне, която се чупи лесно и доказва че е отваряно там.
3. Почистих и смазах жилото и механизма който върти дроселовата клапа. Това е много важно и мисля че то реши проблема ми. Защото има едно копченце от което PC-то разбира дали е натиснат педала на газта. Ако е натиснат моторчето не работи защото клапата си е отворена. Проблема идва оттам че когато не е чист механизма, когато моторчето отвори клапата, това увлича и механизма за педала за газта и се създава грешен сигнал че се натиска газта.
За разлика от други МБ-та на които моторчето просто шунтура дроселовата клапа, на мотора М111.920(сигурно и на други) моторчето върти самата дроселова клапа. Из форума има много съвети да се потопи в газ моторчето, но това не става при тоя мотор, защото моторчето може да се извади само с рязане. Трябва да се потопи цялата клапа или да се налее газта в моторчето, но аз не го направих, защото където не виждам не пипам . Просто махнах черната пластмасова капачака и напръсках потенциометъра за положението на дроселовата клапа с спрей за почистване на потенциометри, които си миришеше на газ за горене.
При мен гаснеше на свободен ход, понякога "забиваше" на високи обороти и какво направих.
1. Смених горивен филтър и свещи. Не се оправи, но колата тръгна да върви по-добре.
2. Отворих въпросната черна капачка където е това моторче + потенциометъра за положението на дроселовата клапа и ги почистих и смазах механизма. Капачката се развива с отверка torx(еврейска звезда) с пъпче. Има защита против отваряне, която се чупи лесно и доказва че е отваряно там.
3. Почистих и смазах жилото и механизма който върти дроселовата клапа. Това е много важно и мисля че то реши проблема ми. Защото има едно копченце от което PC-то разбира дали е натиснат педала на газта. Ако е натиснат моторчето не работи защото клапата си е отворена. Проблема идва оттам че когато не е чист механизма, когато моторчето отвори клапата, това увлича и механизма за педала за газта и се създава грешен сигнал че се натиска газта.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#17
Публикувано 28 март 2007 - 01:14
и аз си мислех че имам проблем но това е някакав блокаж,не се притеснявайЗдравейте . Преди две седмици си купих C 180 ; 97г.
Обаче при 3800 - 4000 оборота започва да прекъсва все едно че му спират токовете , иначе ако не го цедя не създава ядове и развива скорост.
Между другото , има и газов инжекцион , но и на газ прави същото.
Дали е възможно да има електронен ограничител и ако е така каде е и как да го махна ?
Ще бъда много благодарен на всеки който се опита да помогне
#18
Публикувано 31 март 2007 - 07:53
това не е защита против отваряне, а модификация на торца. Има си такива торцове, които са с отвор - за такива винтове. Не бива да се чупи, а да се работи с подходящ инструмент.
Идеологията е - ако нямаш такъв инструмент - НЕ ПИПАЙ!!
Май малко съм го написал неточно, нямах предвид да се чупи/изчовърква/ пъпчето на винта. Говорех че пластмасовата капачка има едно дълго пинче/нитче/, което минава през металния корпус и е стопено от другия край, като идеята е да го счупиш като отваряш. Вени, както си писал, идеята е да не се пипа, дори и да имаш инструмента или поне да се разбере че е отваряно. Но когато искаш да спестиш смятна на цяла дроселова клапа, това е от малкото възможни решения. При мен в момента колата е часовник.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни