За разлика от други МБ-та на които моторчето просто шунтура дроселовата клапа, на мотора М111.920(сигурно и на други) моторчето върти самата дроселова клапа. Из форума има много съвети да се потопи в газ моторчето, но това не става при тоя мотор, защото моторчето може да се извади само с рязане. Трябва да се потопи цялата клапа или да се налее газта в моторчето, но аз не го направих, защото където не виждам не пипам
При мен гаснеше на свободен ход, понякога "забиваше" на високи обороти и какво направих.
1. Смених горивен филтър и свещи. Не се оправи, но колата тръгна да върви по-добре.
2. Отворих въпросната черна капачка където е това моторче + потенциометъра за положението на дроселовата клапа и ги почистих и смазах механизма. Капачката се развива с отверка torx(еврейска звезда) с пъпче. Има защита против отваряне, която се чупи лесно и доказва че е отваряно там.
3. Почистих и смазах жилото и механизма който върти дроселовата клапа. Това е много важно и мисля че то реши проблема ми. Защото има едно копченце от което PC-то разбира дали е натиснат педала на газта. Ако е натиснат моторчето не работи защото клапата си е отворена. Проблема идва оттам че когато не е чист механизма, когато моторчето отвори клапата, това увлича и механизма за педала за газта и се създава грешен сигнал че се натиска газта.












