C 180 прекъсва при 3800 - 4000 оборота
Започната от sesko, 05 мар 2007 - 18:51:14
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 март 2007 - 18:51
Здравейте . Преди две седмици си купих C 180 ; 97г.
Обаче при 3800 - 4000 оборота започва да прекъсва все едно че му спират токовете , иначе ако не го цедя не създава ядове и развива скорост.
Между другото , има и газов инжекцион , но и на газ прави същото.
Дали е възможно да има електронен ограничител и ако е така каде е и как да го махна ?
Ще бъда много благодарен на всеки който се опита да помогне
Обаче при 3800 - 4000 оборота започва да прекъсва все едно че му спират токовете , иначе ако не го цедя не създава ядове и развива скорост.
Между другото , има и газов инжекцион , но и на газ прави същото.
Дали е възможно да има електронен ограничител и ако е така каде е и как да го махна ?
Ще бъда много благодарен на всеки който се опита да помогне
#3
Публикувано 06 март 2007 - 00:06
Започни от най-лесното/евтиното/-горивен филтър!
не е филтър. прави го и на газ!!!!
#4
Публикувано 06 март 2007 - 23:00
Колега, няма какво да се притесняваш. Това е някакъв блокаж, за да не се претовари двигателя. Това го прави само когато е на свободна. Когато колата е в движение може да цедиш колкото си искаш. И аз съм със C180, само че моя е 96-та година. Всички Ц класи от тия години, които съм виждал досега притежават тая защита.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#5
Публикувано 07 март 2007 - 12:55
я смени свещите като начало
#6
Публикувано 07 март 2007 - 15:27
Абе защо да смени свещите след като колата му е наред ?я смени свещите като начало
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#7
Публикувано 07 март 2007 - 18:04
ако на това да прекъсва на 4000 оборота му викаш "НАРЕД"
ако има някакъв ограничител той ще е на 6500-7000
явно е че има проблем в хранителната система
бензин -> филтър -> помпа -> тоци -> кабели -> свещи и т.н.
щом го прави и на бензин и на газ : отпадат бензин -> филтър -> помпа евентуално ако му е много пре*бан въздушния може да не му стига кислородец
и така без да се отплесваме стигаме до тоците, а там най-евтиното са СВЕЩИТЕ и почти съм сигурен че и идея си няма от кога са така че и да не е от тях няма да му навреди
ако има някакъв ограничител той ще е на 6500-7000
явно е че има проблем в хранителната система
бензин -> филтър -> помпа -> тоци -> кабели -> свещи и т.н.
щом го прави и на бензин и на газ : отпадат бензин -> филтър -> помпа евентуално ако му е много пре*бан въздушния може да не му стига кислородец
и така без да се отплесваме стигаме до тоците, а там най-евтиното са СВЕЩИТЕ и почти съм сигурен че и идея си няма от кога са така че и да не е от тях няма да му навреди
#8
Публикувано 08 март 2007 - 08:19
Това е истината-знам го от личен опитКолега, няма какво да се притесняваш. Това е някакъв блокаж, за да не се претовари двигателя. Това го прави само когато е на свободна. Когато колата е в движение може да цедиш колкото си искаш. И аз съм със C180, само че моя е 96-та година. Всички Ц класи от тия години, които съм виждал досега притежават тая защита.
#9
Публикувано 08 март 2007 - 23:50
И аз потвърждавам, на празен ход, на 4400 почва да се "гъне". Смени и свещите профилактично Аз ги смених и не можех да позная колата. Старите свещи бяха "износени" до изолацията. Верно хубави немски, ама стари бяха
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#10
Публикувано 09 март 2007 - 17:55
Един приятел бачкаше по Америката и той ми беше казалч,че това е защита когато колата е в покой,демек когато е на място и е запалена и като и натиснеш газта до долу качва оборотите до 4000к и спират там,но ако е на първа и й вкараш газта до долу качва над 6500 оборота.Даже направихме опит с една Е 220 95г. и стана точно така като ви пиша.
Колата беше с нови свещи и то по каталог(на BERU)
Колата беше с нови свещи и то по каталог(на BERU)
#11
Публикувано 10 март 2007 - 14:58
И аз отхачало мислех че и има нещо и на нашата Ц-етка при 4000об./мин но това го прави само на празен ход. Ако я настъпиш до краи в движение стрелката на оборотомера трябва да стигне поне 6000 об./мин.
#12
Публикувано 11 март 2007 - 20:24
Здравейте . Преди две седмици си купих C 180 ; 97г.
Обаче при 3800 - 4000 оборота започва да прекъсва все едно че му спират токовете , иначе ако не го цедя не създава ядове и развива скорост.
Между другото , има и газов инжекцион , но и на газ прави същото.
Дали е възможно да има електронен ограничител и ако е така каде е и как да го махна ?
Ще бъда много благодарен на всеки който се опита да помогне
та на въпроса: ТОВА на празен ход ли го прави или под товар??(на скорост)
а за другите: от какъв зор я префорсирате колата на празен ход над 4000об. ?? двигател може да се пържи само под товар и то прецизно, без почти никакви паузи между предавките. иначе шанса да строшиш биела или мотора да задере е огромен. да не говорим за форсаж на място на 6000 об ... !?!?!!?! абсолютна глупост. ако някой смелчага се съмнява да настъпи автомобила си без ограничител на пълна газ 6500+ об/мин за 20 секунди, (на празен ход)
#13
Публикувано 13 март 2007 - 20:38
Blagodarq mom4eta za razqsnenieto.
Sega oba4e sledva drug vypros : Za6to na dyrji oborotite na 800-900 , a se kolebae mejdu 600 - 1100.
Raboti malko normalno , sled tova izvednaj oborotite namalqvat i rqzko ska4at na 1100 , sled tova pak se normalizirat.
Sega oba4e sledva drug vypros : Za6to na dyrji oborotite na 800-900 , a se kolebae mejdu 600 - 1100.
Raboti malko normalno , sled tova izvednaj oborotite namalqvat i rqzko ska4at na 1100 , sled tova pak se normalizirat.
#15
Публикувано 14 март 2007 - 19:25
kakvo predstavlqva tova motor4e na prazniq hod ?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни