Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ML 280 изгуби мощностмах 2000 оборота и влезе в сервизен режим

мл 280 w164

  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 януари 2016 - 11:02

След две седмици ще вляза за ремонт казаха-клапи на всмукателен колектор за
моторче не чух да споменават !- това моторче предполагам трябва да се свалят
доста работи за да се стигне до него или не съм прав!

Клапите са вътре във всмукателния колектор,а моторчето е от вън.
Мисля,че като си свалиш пластмасовия капак на двигателя се вижда от към купето.
Обърках се че говорим за редовия 270 мотор :) !Там е доста по-лесно.

Този пост е редактиран от daimler1: 29 януари 2016 - 16:00

  • 0

#17 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 29 януари 2016 - 15:12

Сваля се турбото за да се изкара моторчето.
Има и цигани дето не вадят турбото, ама изпочупват пластмасите и си оставят ръцете, отделно някои по гъзоръки късат и кабели, запояват и става страшно.
  • 0

#18 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 29 януари 2016 - 16:08

Слагам мокрите кърпи паля свещ и му давам детсвеницата в ръцете ! :yeah


  • 0

#19 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 30 януари 2016 - 13:36

Съветват ме за ремонт в Турция било изгодно да имате наблюдения?


  • 0

#20 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 30 януари 2016 - 15:17

Ти от къде си?
  • 0

#21 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 31 януари 2016 - 16:03

Колега минах през същия ремонт. Моят колектор беше много зле, затова взех друг читав втора ръка и му застопориха клапите в отворено положение. Моторчето също го смених с ново обаче да не даде фира скоро и го откачиха от клапите. Така то си върти, но не е закачено за клапите и всичко е ок повече от година. Като пари не беше нещо чак толкова страшно. Рано или късно всеки минава през този ремонт.


  • 0

#22 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 01 февруари 2016 - 14:07

ОТ БУРГАС !


  • 0

#23 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 01 февруари 2016 - 14:13

Колега гледам че си със 270-дка мотора е по -различен, мисля че има

по-малко за свалене тука ми искат 60лв на час минимум два дена разкачане и трудно се лъжел компа !


  • 0

#24 Daimler_fan

Daimler_fan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    C230

Публикувано 03 юни 2018 - 21:43

Здравейте съфорумци! Виждам тази тема да е има вече и ще ползвам платформата да споделя почти същият проблем. При мен се губи мощността тотал. При тръгване, тръгва си нормално-може би защото до 3та скорост са силни предавки, но после..-мъка! Не пуши колата, пали нормално, сменя ги сравнително рано скоростите-на ниски убороти, чек-а свети(не е нужно предполагам да споменавам) Аз лично още не съм се прибрал дома,но другата седмица се прибирам. Жената е разхождах до няколко сервиза.. Казаха дефинитивно управлението на турбината да е заминало-смених го с ново, но.. "Не излита!". Така, пак се върнала в сервиза за обяснение-бил компютъра-трябвало се зареди на ново софтуера му. Аз отказах да е бърникам. Изпратих я до известни за Варна момчета в софтуерният "свят". Диагнозата-турбина. Пак не ми се вярва, защото колата търсела ДПФ-а,търсела АГР-а и не знам си какво още. Имам съмненията за клапите или управлението им. Търся съвестен човек, които да си ги разбира нещата, провери и уточни къде е аджеба проблема. Да се купуват нови управления и части докато намериме какво е.., не е работа. Ще съм Ви благодарен за съвети и помощ да се свържа с сервиз къде да ми бъде оказана помощ. Благодаря предварително! П.П. Аз съм от Варна.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни