Приятели помагайте както си карах светна лампата за чек. на мотора
закачиха е изписа 4-5 грешки интересното е че не ги изтрива !- ще ги прикача.
Публикувано 26 януари 2016 - 09:01
Приятели помагайте както си карах светна лампата за чек. на мотора
закачиха е изписа 4-5 грешки интересното е че не ги изтрива !- ще ги прикача.
Публикувано 26 януари 2016 - 19:30
Имаш изгорял бушон в кутията сбушоните отпред в дясно.
Като го смениш пак ще изгори!
Публикувано 26 януари 2016 - 19:37
Е добре де,защо трябва с недомлъвки!?Имаш изгорял бушон в кутията сбушоните отпред в дясно.
Като го смениш пак ще изгори!
Публикувано 26 януари 2016 - 19:46
Ми аз не разбирам много.
f104, син , 15А
Публикувано 26 януари 2016 - 19:53
А не разбираш!Ми аз не разбирам много.
f104, син , 15А
Публикувано 27 януари 2016 - 11:49
Имаш изгорял бушон в кутията сбушоните отпред в дясно.
Като го смениш пак ще изгори!
Прав си излезе бушон 15 А дава на късо от букса на датчик !
Публикувано 27 януари 2016 - 11:55
Губи мощност при потегляне на ниски обороти влиза в авариен режим
ако го изрежа яко няма грижи - това били КЛАПИ НА КОЛЕКТОРНИТЕ ТРЪБИ
някой имал ли е такъв проблем ?
Публикувано 27 януари 2016 - 18:04
Виж дали дава грешка в моторчето управляващо клапите в смукателния колектор.Аз бих използвал стар диагноза,а не друга апаратура за диагностика.Ако проблема е в него просто го подмени,не е кой знае колко пари.Случва се да изгарят.....
Публикувано 27 януари 2016 - 19:21
Чочо, няма как да види дали има грешка без бушон.
Публикувано 28 януари 2016 - 07:30
Ами тогава първо да изключи моторчето,после да възстанови бушона и да види какво става.Има сума ти варианти за действие.....
Публикувано 28 януари 2016 - 10:34
Колеги ако е моторчето за което може да сте прави ,се замислям защо
един път ме пуска да вдигна 4000-5000 хил.оборота а пък друг път не ,и ме вкарва в
авариен режим !
Публикувано 28 януари 2016 - 19:27
Добре де сега аз не мога да разбера гори ли бушона или не?Ако не гори качвана ли е колата на стар диагноза след това или не?
Публикувано 29 януари 2016 - 08:39
Така обеснявам - бушона го гореше и даваше тези грешки дебитомер ,егр, идр .
същевременно колата нямаше мощност ,откриха тази повреда откачиха буксата
и изтриха грешките /който преди това не можеше да се трият/ -но мощноста не се оправи
поразтъпкаха е когато тръгне с над 2000 оборота си вдига мощност и си ги нарежда ,но тръгне
ли бавно да ги нарежда стига до 3 скорост 2000 оборота и заглъхва /сервизен режим/ - закачиха е на СТАРА
показва клапи на всмукателен колектор! - незнам дали ще е моторчето?
Публикувано 29 януари 2016 - 09:30
Публикувано 29 януари 2016 - 09:58
След две седмици ще вляза за ремонт казаха-клапи на всмукателен колектор за
моторче не чух да споменават !- това моторче предполагам трябва да се свалят
доста работи за да се стигне до него или не съм прав!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни