Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Няколко въпроса за B200обслужване

поддръжка обслужване

  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 14 декември 2015 - 20:21

Здравейте колеги имам няколко въпроса относно Б-класата на един колега ето ги:

 

1. някой ако може да каже колко литра масло събира CVT (722.8) кутията и какво?

2. по който аз вече проверих, но все пак да си питам дали се продава отделно маншон (това го проверих имаше няколко варианта) за карето а и дали има начин да се разбере от кой точно тип е.

3. свети му постоянно символа за ниско ниво в казанчето за чистачките (washer fluid) но е пълно  до горе

4. и като за накрая някой му е отнел команда (2.0) и му е сложено фабричното радио за В класа обаче сега освен с диагностика има ли друг начин да се свери часовника на таблото.

 

Благодаря ви предварително. 


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 декември 2015 - 20:52

1. Само оригинално масло за CVT-то по мерцедес.

Сам няма да успее да го смени, защото изисква специална щека (разграфена) за този тип кутий.

Вземат се 7-8л. масло обикновено, ако всичко е нормално ще останат малко.

От WIS по номер на рама се вади документ със стойностите които трябва да показва щеката при определена температура на маслото.

Отделно може да няма пробка на вандлера и отиваш на промивка с повечко масло (макар че повечето имат)

2. Навярно питаш за маншона на някоя полуоска, ако е за това (аз на жената на W169 слагах на Вурт)

Хубавото е че са евтини, силиконови, слагат се с фуния, демек не разглобяваш карето, а може и изобщо да не сваляш полуоската.

Това е детска болка при W169 И W245 и дори да се набуташ с оригинален комплект след няколко години отново се прокъсват.

3. За казанчето да си провери буксата, кабела на първо време, може и датчика да е проблема.

4. За часовника нямам спомен, но имаше някаква уловка, мисля че искаше и навигационен диск, но не съм сигурен.

На жената А класата е с Аудио 20 и се сверява през комби инструмента, да пробва.

Ако има интерес мога да предложа и това:

032850703.jpg


Този пост е редактиран от grosmaster: 14 декември 2015 - 20:54

  • 2

logo-600-1002.png


#3 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 14 декември 2015 - 23:44

Благодаря колега @grosmaster гоуем си :) значи казваш, че и от тези които са силиконови/неопренови стават (защото аз за тях не бях сигурен) това е супер. За команда ако искаш напиши каква е офертата или драсни на едно Л.С. А за маслото не е ли доста това количество аз за моята взимах толкова пък ми изглежда къде, къде по голяма кутията :) но ако участва и диференциала при тази си е на място? :) И още веднъж благодаря :) 


  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 15 декември 2015 - 08:30

Слагай силиконови и не му мисли ;)

За маслото внимавай, както ти казах щеката е друга, маслото трябва да е точно толкова колкото го дават по WIS.

Ако е по-малко от предписаното не е голяма беля, но ако е повече е голям проблем, още повече сега идва зима.

За другото съм ти писал на лично.


Този пост е редактиран от grosmaster: 15 декември 2015 - 08:31

  • 0

logo-600-1002.png






Also tagged with one or more of these keywords: поддръжка, обслужване

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни